Ga je schamen man, ik heb je voorzetten gegeven voor veel betere grappen. Probeer opnieuwquote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef seto het volgende:
bulkkopen omdat je de grootste maat moet hebben?
even kk hard lachen om mijn eigen grap brb
Cardio kills gainzquote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niks voor jou Ray?
Ik vind het wel baas zo'n ding. Kan alleen de draai niet maken m'n tuin in het steegje hier anders had ik al lang zo'n ding gehad
quote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoorde vanochtend trouwens een gesprek aan in de metro waardoor ik het vertrouwen in de mensheid heb verloren.
Meisje 1 (jaar of 20) vertelde meisje 2 (zelfde leeftijd) over het nieuws van de vrouw die in coma was geraakt door het inhouden van een tampon. Meisje 2 zei daarop bloedjeserieus "maar je moet je tampon toch sowieso elke keer als je gaat plassen uitdoen? Anders kan de urine er toch niet langs?" Meisje 1 zei daarop dat dat bij haar wel kon en dat ze dacht dat dat kwam omdat er twee verschillende gaatjes zaten, maar zeker weten deed ze het niet.
Een jaar of 20 ook, OMFGquote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoorde vanochtend trouwens een gesprek aan in de metro waardoor ik het vertrouwen in de mensheid heb verloren.
Meisje 1 (jaar of 20) vertelde meisje 2 (zelfde leeftijd) over het nieuws van de vrouw die in coma was geraakt door het inhouden van een tampon. Meisje 2 zei daarop bloedjeserieus "maar je moet je tampon toch sowieso elke keer als je gaat plassen uitdoen? Anders kan de urine er toch niet langs?" Meisje 1 zei daarop dat dat bij haar wel kon en dat ze dacht dat dat kwam omdat er twee verschillende gaatjes zaten, maar zeker weten deed ze het niet.
Ik heb nog een goede kledingsite voor jullie.quote:Op maandag 24 november 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, vandaag zijn specifiek de jurkjes in de aanbieding op ASOS. Ik ben al aan het bulkkopen.
Is waarschijnlijk nog waar ookquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
Lol 5800 dat eet G.R.S. in 4 dagen ofzo
Dit ja. Typisch kamperspul idd. Vanaf een jaar of 8 crossen ze er al op los.quote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Op je werk heb je die grote dingen zeker met autokenteken? Hier rijdt het halve kamp rond op van die kleine brommerquads of van die straat quads met normale banden.
quote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ik had zaterdag een Yolo dagje..... 7400kcal en toenkwam ik d'r zondag 's ochtends achter dat ik een bak kwark ook nog niet mee geteld had![]()
En heeeel de dag geslapen en tv gekeken... LOL
Needless to say dat ik gisteren de hele gym gesloopt heb kwa energie.
Volgens mij zijn er best mooie plekjes in Marokko, aan de kust.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Henk op vakantie naar Marokko - je verzint het niet.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Henk op vakantie naar Marokko - je verzint het niet.
Yes. Marrakech vond ik niet heel boeiend. Veel rotvolk wat allemaal wat van je moet en je portemonnee probeert leeg te trekken. En tyfuswarm in Augustus(lees: 48 graden overdagquote:Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best mooie plekjes in Marokko, aan de kust.
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Yes. Marrakech vond ik niet heel boeiend. Veel rotvolk wat allemaal wat van je moet en je portemonnee probeert leeg te trekken. En tyfuswarm in Augustus(lees: 48 graden overdag). Aan de kust is het goed uit te houden. Graadje of 35, goeie wind om te (kite)surfen en goed eten.
Marrakech is leuk voor Gonnie en Gerda die lekker ff lekker een weekendje multicultureel willen doen. Lekker naar aapjes aan een riempje kijken op Djembe el Fna, een tajine bestellen bij een of ander matig toeristencafé en afgezet worden in de souks.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor Marrakech wordt tegenwoordig al in de ANWB Kampioen geadverteerd, dus dat zou ik ook niet snel doen, denk ik. Augustus is ook wel een kutmaand om daar heen te gaan.
Kust lijkt mij wel leuk.
LOLquote:
90% van die mensen komen allemaal weer terug "want de cultuur is daar zo anders"quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
moet opeens denken aan een aflevering v.h. weekend van dat er twee dijken van hier vanuit Nederland gingen emigreren naar Spanje. Sjek roken allebei. CHopper voor de lol, lekker pittig, regelde alles wel ff. 2 van die echte zegmaar.
binnen een maand zaten ze weer in Nederland want de stoerste had heimwee![]()
![]()
![]()
Dat ze d'r ziek van werd zo erg.![]()
Gelukkig was hun oude huisje nog niet verkocht
deze
http://www.avrotros.nl/ik(...)8/promo-22-november/
"ja we hadden met alle senarioos rekening gehouden, maar niet met deze" "Nooit verwacht"quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Champy het volgende:
[..]
90% van die mensen komen allemaal weer terug "want de cultuur is daar zo anders"
No shit Sherlock
99,998% gegarandeerd om te mislukken natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
Mooiste zijn de reismeisjes die in een plaggenhut in Afrika gaan wonen. Hier gewoon een fatsoenlijke baan, leuk huisje etc en dan verliefd worden op een bosneger die alleen met pijl&boog om kan gaan. En dan daarheen verhuizen omdat hem hier naartoe halen toch enigzins lastig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |