Apart trouwens dat er staat dat je met conflict om moet kunnen gaan en moet accepteren dat er meningsverschillen zijn... maar dat je haar wel gelijk moet geven ook al heeft ze dat nietquote:- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid (haha, ik denk het niet )
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
-----------------------------------------------------------------
Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoorquote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Terung hel wat een absurde lijst. Vraag me af of ze m zelf wel haalt
[..]
Apart trouwens dat er staat dat je met conflict om moet kunnen gaan en moet accepteren dat er meningsverschillen zijn... maar dat je haar wel gelijk moet geven ook al heeft ze dat niet
Sowieso de eis dat t geen narcist mag zijn. Honey.... kijk naar die eisen van je. Narcist?
In mijn humor niet neequote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoor
hahaahquote:Op maandag 24 november 2014 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol hele dag op de bank liggen en 7351 kcal wegwerken
Kan nooit meer lang duren voordat ze je in Blijdorp in een kooi stoppen
Hey Weissmanquote:
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.quote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben jij niet vrouw vriendelijk? Valt me toch van je tegen hoor
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niks voor jou Ray?
Ik vind het wel baas zo'n ding. Kan alleen de draai niet maken m'n tuin in het steegje hier anders had ik al lang zo'n ding gehad
Ik heb 2 hele knappe jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad elke homo heeft toch minimaal 2 fag hags om zich heen hangen waar ze lekker mee gaan shoppen en dergelijke.
zit voetgas op zo te zien!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niks voor jou Ray?
Ik vind het wel baas zo'n ding. Kan alleen de draai niet maken m'n tuin in het steegje hier anders had ik al lang zo'n ding gehad
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n krengquote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zit voetgas op zo te zien!!
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit begrepen dat handgas.
Hey Fathank kom je van het kamp?quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n kreng
ja zeker als je off road gaat. Dan heb je nog een blauwe duim ook als het tegen zitquote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat helemaal kut is gas geven op een quad met je duim. Na 10 minuten heb je al een lamme duim op zo'n kreng
Nee, maar rij voor 't werk wel eens rond op zo'n ding. En op vakantie in Marokko 2 uur door de duinen gecrossed op zo'n apparaat. Na 2 uur was ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Fathank kom je van het kamp?
Staan niet op kenteken en mogen derhalve ook niet op de openbare weg gereden worden. Maar zijn wel op kenteken te krijgen. 350cc 4WD. Goed setje banden eronder en je komt praktisch overal.quote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Op je werk heb je die grote dingen zeker met autokenteken? Hier rijdt het halve kamp rond op van die kleine brommerquads of van die straat quads met normale banden.
Met jouw dieet kan een heel Etiopisch dorp gevoed wordenquote:Op maandag 24 november 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
die patat was een ruwe schatting, had ik zelf gebakken maar klopt wel kwa hoeveelheid.
Kwam dus nog een bakje normale kwark bij![]()
Note die You'd weigh .... in 5 weeks Hhahah
edit: oh ja, ik vul altijd alles onder ontbijt in niet boeiend
haha. was 1 dagje zo he. normaal 5800quote:Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Met jouw dieet kan een heel Etiopisch dorp gevoed worden
Amateur.quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. was 1 dagje zo he. normaal 5800
hhaha aaah vink sneu ditquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
Lol 5800 dat eet G.R.S. in 4 dagen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |