niet eens goede gymchickquote:
Weet ik nog niet. Hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
Deuce, wnr ga je weer cheesecake maken?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Er zijn ook Nederlanders op FOK!racisme. Discriminatie. Verbrand Zwarte Piet!
Kamil Turk?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ziehier mannen, de reden dat ik m'n Turkse paspoort praktisch ritueel zou willen verbranden.
Dat jij die nog hebt zegquote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ziehier mannen, de reden dat ik m'n Turkse paspoort praktisch ritueel zou willen verbranden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
FTFYquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Kijk mij, ik ben anders.... Wat sommige mensen doen om er bij te mogen horen.
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkijequote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Kijk mij, ik ben anders.... Wat sommige mensen doen om er bij te mogen horen.
Nederlands abla.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
Ik weeg ook een paar tonquote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik druk heel vaak mijn schoonmoeder weg, en die weegt een paar ton.
Alsof het iemand wat boeit.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
Dus niet echt een milf?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik druk heel vaak mijn schoonmoeder weg, en die weegt een paar ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benen![]()
onderhand niet meerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ik ben blank ben ik wel welkom in dit topic?
Heb t gedaan. Mijn neus is weggerot.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Kun je creatine ook snuiven? #durftevragen
Nee, we zijn een minderheid en worden er uit getyft als een stel zwarte pieten op sinterklaasavond zeg ik je!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Hey SapDie knijpt heel je pener fijn met haar gespierde vleesflap man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jij bent blauw...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik wist niet dat je van moedermelk hieldquote:
Omdat jij het bent..quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Hey Saplelijke quads, echt 1ste foto is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
.... proteine?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van moedermelk hield
ik zou aan die dongle sabbelen.quote:
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.quote:
Nee joh, daar heeft ze juist ectobenenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
lelijke quads, echt 1ste foto is veel beter
Shake je het ook altijd eerst?quote:
Hey SapHnnng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benen![]()
Op zich geen verkeerde gedachtengang.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
Van Jahr00n blijf je af schavuit!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
#Auschwitz #groepsgevoel #durfjeaftezonderenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van Jahr00n blijf je af schavuit!
Vriend hoe weet je me uiterlijk? heb je me webcam gehackt via danny ofsoquote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van Jahr00n blijf je af schavuit!
Sws heb al je persoongegevens van de AIVD gekregen jwz.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend hoe weet je me uiterlijk? heb je me webcam gehackt via danny ofso
Natte wangetjesquote:
Zou haar lichaam wel een keer doen maar moet wel +- 5 cm landbouwplastic over haar hoofd heenquote:
Hey SapZag hem op Instagram idd, zij is echt zo niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenen sterk
Jammer dat ze lesbienne is
OMG we zijn het een keer eenschquote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerde gedachtengang.
Wollah tfoe tuuuuuuuuuuuuuu wazmetjou?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
OMG we zijn het een keer eensch
kaolo smegmanus je moeder
Hahaha wow, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag hem op Instagram idd, zij is echt zo niceen sterk
Ik vond dat blonde juist wel wat hebben eigenlijk. Er is ergens een foto van haar met vriendin op Instagramquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahaha wow, dat wist ik niet.![]()
Dat zwarte haar staat haar sowieso veel beter.
Daar kun je nog aan verdienen, mits dan ding uit haar navel nog verder groeit en bestaat uit echte diamanten.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gatverdamme daar zit sowieso nog een lul aan
1 | http://www.janemarie.net/files/2013/01/shemale-jane-marie.jpg |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
vind het anders aardig geslaagd bij dr,quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheapass lelijke siliconen. Zie daar de reden om altijd voor druppelvorm te gaan.
[ afbeelding ]
Die van Sylvie Meiss zien er ook goed uitquote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheapass lelijke siliconen. Zie daar de reden om altijd voor druppelvorm te gaan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet lelijk hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van de trannie niet? Slechte smaak.
Die zijn inderdaad prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Sylvie Meiss zien er ook goed uit
De enige man die deze term ooit heeft gebruiktquote:
Ik dacht dan onz niet meer in Google kwam?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De enige man die deze term ooit heeft gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Dit is van het jaar nul man.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik dacht dan onz niet meer in Google kwam?
Pls ban me nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is van het jaar nul man.
Oh, juli, nouja, yolo.
Wie kijkt er nou naar dat hoofd als je ook naar de rest van haar lichaam kunt kijken?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou haar lichaam wel een keer doen maar moet wel +- 5 cm landbouwplastic over haar hoofd heen
URL van haar instagram?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag hem op Instagram idd, zij is echt zo niceen sterk
Mother, I like to kettlebell???quote:
Dit is je kans Dima. Ze wordt geminacht door de maatschappij maar hoopt op de prins op het witte paard. Bestijg het zadel en jaag je dromen na!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
mensen zeggen mn klasgenootmeisje is maar matig
6/10 kaasmeisje zeggen ze
maar is mooiste meisje die ik ooit heb gezien ;s
Vast zo'n onvolgroeid Chinees ding.quote:
Probeer dat vrouwen- / ontmaagdingsgedoe wat minder serieus te nemen. Laat het rusten en probeer normaal te leven. Je zult zien dat het dan beter gaat.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
Dat zal dan wel een My Little Pony moeten zijn, wil hij het kunnen bestijgen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is je kans Dima. Ze wordt geminacht door de maatschappij maar hoopt op de prins op het witte paard. Bestijg het zadel en jaag je dromen na!
hey Tylerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
In order to get the pussy you shouldn't be a pussy.
gezicht is belangrijkstquote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar dat hoofd als je ook naar de rest van haar lichaam kunt kijken?
Voor jou is de onderkant van de kin het belangrijkst: meer zie je toch niet.quote:
blond haar lijkt net goudquote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee juist typisch hollands
blond blauwe ogen
kaas
kaaskop snapje
zo kan ie wel weer...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor jou is de onderkant van de kin het belangrijkst: meer zie je toch niet.
Dit. Gewoon zelfvertrouwen uitstralen en er niet als een complete zwerver bijlopen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Probeer dat vrouwen- / ontmaagdingsgedoe wat minder serieus te nemen. Laat het rusten en probeer normaal te leven. Je zult zien dat het dan beter gaat.
datis omdat je nooit buitenkomt. De rest heeft gelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een My Little Pony moeten zijn, wil hij het kunnen bestijgen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor jou is de onderkant van de kin het belangrijkst: meer zie je toch niet.
post picquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge
[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 20-11-2014 08:00:14 ]
Racistquote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee juist typisch hollands
blond blauwe ogen
kaas
kaaskop snapje
hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vast zo'n onvolgroeid Chinees ding.
Is dan wel kleiner dan Dima, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
Zo zo, allemaal voor middernacht naar bed gegaan gisteren? I.p.v. zitten te zuipen/pillen lopen te poppen tot 4:00 'snachts?
Veel regulars zijn geragequit na de toestroom van kutusers de afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge
Hey WeissmanOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Veel regulars zijn geragequit na de toestroom van kutusers de afgelopen dagen.
Hey Weissman
Ik wil wel een gokje wagen, Montelly en Deus92quote:Op donderdag 20 november 2014 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
sommige kan ik missen als kiespijn. Ik noem geen namen
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champsquote:Op donderdag 20 november 2014 08:31 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen, Montelly en Deus92
Heb gisteren om half 12 3 ZMA pillen gepopt. Vind je mij ook nog tofquote:Op donderdag 20 november 2014 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champs
ken netquote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb gisteren om half 12 3 ZMA pillen gepopt. Vind je mij ook nog tof
Awwww, deze helpt me de dag door;)quote:Op donderdag 20 november 2014 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champs
Dit verklaart een hoop.quote:
Yep.quote:
Ondertussen staan er 3 af te koelen in de koelkast.quote:
800gram na een dag vasten, 112 kilo op de benchpress.quote:
Graag met den banhamer zwaaien O almachtigequote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Ja, pre workout en vleeskruiden werken beter. #yoloquote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Kun je creatine ook snuiven? #durftevragen
Je moet je muil houden, MUIL HOUWE boemboemboemboemquote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
eige volk eerst
wp
666
neophyte angerfist kale vandale
hhh
rtc lonsdale
Everyday is no calf day blijkbaar. Voor de rest zeer raakbaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ze juist ectobenen
http://instagram.com/agentvalentine
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sws heb al je persoongegevens van de AIVD gekregen jwz.
quote:Op donderdag 20 november 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
Zo zo, allemaal voor middernacht naar bed gegaan gisteren? I.p.v. zitten te zuipen/pillen lopen te poppen tot 4:00 'snachts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge![]()
Raytje gaat stipt om 8 uur naar bed omdat z'n gainz ook moeten rusten
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
Raytje gaat stipt om 8 uur naar bed omdat z'n gainz ook moeten rusten
Zou het niet kunnen hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ja echt. na 20:00 a half 9 gaat bij mij echt het licht uit doorgaans.![]()
Alleen op woensdag pas om 22:00 of zo. Dan heb ik Yoga tot 21:30
voor het goeie doel natuurlijk die yoga, maar doet wel zeer.
haha. de Relaxationquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen hoor![]()
Yoga is goed spul tochM'n favoriete oefening is lekker liggen en dan "helemaal tot jezelf komen" aka blij zijn dat de pijn over is.
Hoef je niet voor te schamen Ray. Zo vroeg ga ik ook. Nerds die hier tot diep in de nacht zitten weten niet wat traine is anders lage ze wel voor pampus.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ja echt. na 20:00 a half 9 gaat bij mij echt het licht uit doorgaans.![]()
Alleen op woensdag pas om 22:00 of zo. Dan heb ik Yoga tot 21:30
voor het goeie doel natuurlijk die yoga, maar doet wel zeer.
dit idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen Ray. Zo vroeg ga ik ook. Nerds die hier tot diep in de nacht zitten weten niet wat traine is anders lage ze wel voor pampus.
Tjah dat is zo verradelijk er aan he. Het lijkt allemaal maar een beetje poses aannemen. Maar gvd zeg dat valt toch iedere keer weer vies tegen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. de Relaxation![]()
En dan kijken er een paar precies dan naarbinnen in de zaal en dan hoor ik de keer daarop "ja dat yoga, je ligt alleen maar te liggen zwaar" lol. 5 minuten aan het eind LOL
Gelukkig weer niks gebroken gisteren. Ergste vind ik de twisters. Fuark man. Als ik m'n romp 30 graden gedraaid krijg is het veel![]()
![]()
ja er zijn tig soorten Yoga.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah dat is zo verradelijk er aan he. Het lijkt allemaal maar een beetje poses aannemen. Maar gvd zeg dat valt toch iedere keer weer vies tegen.![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat je yoga en dat je yoga hebt. Van die spacekezen die het doen voor het innerlijk en de connectie met het universumEn de mensen die het voor flexibiliteit/kracht doen.
Smakelijk. Ik pak een appeltjequote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
4 kippenboutjes die het gisteren overleefd hadden
![]()
[ afbeelding ]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezerquote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
4 kippenboutjes die het gisteren overleefd hadden
![]()
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezer.
Ja die lui hebben af en toe aanbiedingen niet normaal. 10 kg aardappelen voor 3 euro ofzo. 5kg uien 2.50.quote:
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smerenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja die lui hebben af en toe aanbiedingen niet normaal. 10 kg aardappelen voor 3 euro ofzo. 5kg uien 2.50.
Wtf moet ik alleen met 10 kg aardappelen of 5kg uien. Kilo kalfsvlees 5 euro
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smeren :').
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smeren.
hey, ho ho. Die heb ik ook. Ja ziet er niet uit ik weet hetquote:
LOLquote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef Klokov het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152320148856297
jaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef Questular het volgende:
Overdag is het nivo gelukkig nog te behappen hier
Je koopt dan troep. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezer.
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjesquote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey, ho ho. Die heb ik ook. Ja ziet er niet uit ik weet het![]()
maar het is wel rete handig. Gewoon 2x per week zo'n kar vol plus een jumbo tas er boven op en lopen. 't is maar 5 minuten lopen
niet gekocht dus ook niet gegeten is je begrijpend lezen een beetje kapot?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je koopt dan troep. Eet smakelijk.
/care wat andere mensen denken toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjes. En ja, het is zeer handig, zeker aangezien ik geen auto heb, maar ik durf er echt niet mee over straat.
Correcten tevens juist.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
Ohja diegene die een tijdje terug zei dat de Hunger Games een goeie film is:
Man man wat een kutfilm, van 't weekend gezien omdat ie op TV was. Een regelrechte ripoff van Battle Royale maar dan met een gaar Hollywoodsausje eroverheen gegoten.
je moet er ook niet zo eentje nemen met ruitjes (net als het jasje van Bassie), maar er zijn best aardige trolleys te koop.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjes. En ja, het is zeer handig, zeker aangezien ik geen auto heb, maar ik durf er echt niet mee over straat.
Denk Suske en Wiskequote:
Das Jerommeke jonguhquote:Op donderdag 20 november 2014 11:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weerTranny porn zeker.
WTF ken je Suske en Wiske niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weerTranny porn zeker.
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja natuurlijk jij ook lief
[ afbeelding ]
No thanks Jeff - van drugs ga je dood.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja natuurlijk jij ook lief
[ afbeelding ]
Weissman en Yuriquote:Op donderdag 20 november 2014 13:18 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Midden in stad
1000quote:Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel kcal zijn 2 quarterpounders minus de augurkjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
86kg @9% @ 1.84 en dan riods nodig daarvoor?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Naso lookalike traint in mijn gym, aesthetics outgunned. Mocroboy met mooiboy haircut, 1.84m, 86 kg, legit 9%. Roid acne all over dem shredded 3D delts. Alles thick, solid en tight. Kan zo het podium op.
Natty met een knipoog, "want ik studeer Geneeskunde". Leuk om mee te praten. Meteen weer motivatie voor 10.
Drie jaar trainen en zijn einddoel bereikt. Prima toch. Groter moet hij ook echt niet worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
86kg @9% en dan riods nodig daarvoor?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan nogquote:Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Drie jaar trainen en zijn einddoel bereikt. Prima toch. Groter moet hij ook echt niet worden.
Die vent is Hercules on legs man, je weet wat perfect is als je het ziet lopen. Nouja, ik vind het perfect iig. Beetje zonde van die acne maar dat trekt ook wel weer bij. Ik vind het mooie resultaten voor 3 jaar trainen met 1-2 cycles.quote:
ik vind het triest voor zulke stats niet eens naturel...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die vent is Hercules on legs man, je weet wat perfect is als je het ziet lopen. Nouja, ik vind het perfect iig. Beetje zonde van die acne maar dat trekt ook wel weer bij. Ik vind het mooie resultaten voor 3 jaar trainen met 1-2 cycles.
Zeker als het gewoon je streefdoel is. Waarom zou je meteen 95 kg shredded moeten zijn?
Hij wilde nu Men's Physique gaan doen. Kijken of ik een pic kan fixen.
Trouwens, GHB + energydrink = workout & hele nacht slapen OF PEACE.
Beetje deze classic op repeat en dan maar malen met dat ijzer.
m'n trainingsmaatje wil ook perse een BB show gaan doen ergens in Aprilquote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die vent is Hercules on legs man, je weet wat perfect is als je het ziet lopen. Nouja, ik vind het perfect iig. Beetje zonde van die acne maar dat trekt ook wel weer bij. Ik vind het mooie resultaten voor 3 jaar trainen met 1-2 cycles.
Zeker als het gewoon je streefdoel is. Waarom zou je meteen 95 kg shredded moeten zijn?
Tja, wat als je geen zin hebt om daar op te wachten? En het je gewoon een leuke ervaring lijkt?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind het triest voor zulke stats niet eens naturel...
kan nog veel meer gehaald worden zonder shit
Ik denk dat ik daar te veel voor op nattyornot.com gezeten heb. Ben het vertrouwen in natty BB volledig kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n trainingsmaatje wil ook perse zo een BB show gaan doen ergens in April
en die gozer doet er alles voor. Alle gedult van de wereld. En het lukt hem. Helemaal schoon.
Maar het is wel wat hij dus ook precies zegt. "zulk soort figuren vergallen het volledig voor je"
Dan ben je gewoon een ventje wat nauwelijks opvoeding genoten heeft. wat nauwelijks geleerd heeft om ergens voor te werken en om ergens gedult voor op te brengen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tja, wat als je geen zin hebt om daar op te wachten? En het je gewoon een leuke ervaring lijkt?
[..]
Ook al train je 10 jaar lang met al het geduld en arbeidsethos van de wereld, je zult als natty nooit die 'Photoshop' look krijgen. Stel dat je dat gewoon wil? Waarom zou je jezelf dan tekortdoen?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een ventje wat nauwelijks opvoeding genoten heeft. wat nauwelijks geleerd heeft om ergens voor te werken en om ergens gedult voor op te brengen.
En meer niet
Een leuke ervaring??
Kost wat kost een leuke ervaring![]()
![]()
Omdat je heeeel simpel gewoon weg niet weet wat jij er later aan over gaat houden of niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook al train je 10 jaar lang met al het geduld en arbeidsethos van de wereld, je zult als natty nooit die 'Photoshop' look krijgen. Stel dat je dat gewoon wil? Waarom zou je jezelf dan tekortdoen?
He k verkoop anerbole stuur privé voor meer infoquote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hadden ze in de sauna gezeten?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen bullshit dit: ik heb in de korte periode dat ik in het reanimatieteam zat twee enorme bbers jonger dan 35 gereanimeerd. 1 dood, 1 hersenschade. Allebei door de anabolen, was de conclusie. Leuk om de familie te vertellen wel.
https://www.facebook.com/pages/Craigery-Morgan/166002926749363quote:Op donderdag 20 november 2014 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dan tekortdoen?
Zoek Tavi Castro eens op. Wat vind je van zo'n look?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Omdat je heeeel simpel gewoon weg niet weet wat jij er later aan over gaat houden of niet.
En dan kan dat weer gegooit worden op "dat is alleen bij miscbruik bla bla" Gelul. Je kan niet risicoloos aanklooien met je hormoonhuishouding.
En dan allen voor een beetje kracht en/of estatiscs![]()
![]()
En dan is het potje leeg en dan lopen ze helemaal leeg in 3 weken
Ik zou eerder van de alcohol afblijven. Die drug schijnen ze op elke straathoek te verkopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
GHB? Volgens mij kun je daar beter van afblijven toch?
Ah het alcohol verhaal, geheel onverwacht.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoek Tavi Castro eens op. Wat vind je van zo'n look?
[..]
Ik zou eerder van de alcohol afblijven. Die drug schijnen ze op elke straathoek te verkopen.
GHB = lichaamseigen stof met zo'n beetje alle positieve effecten van alcohol, geen hoofdpijn/kater, geen uitdroging, geen compleet-van-het-pad-af-zijn en tot dusver zijn er geen schadelijke effecten voor het lichaam aangetoond. Je mikt het in een glas met drinken en klaar. Paar uur later is het volledig afgebroken. Cheap en nice.
Kwestie van niet overdoseren en niet dagelijks gebruiken. (-> verslaving)
Best drug eVeR. Epic nachtrust met HGH boost alles. Zoek maar op. ('ghb bodybuilding')
't enige wat ik daar van vind is dat ik een triest figuur zie staan, die met alle gezondheidsrisico's van de wereld een fysiek opbouwd die hij alleen maar gaat behouden door nog meer te spuiten.quote:
1 ging in de sportschool onderuit. Daar hebben ze een doos met ampullen bij in z'n tas gevonden, dus niet heel veel twijfel bij. De ander vlgs mij thuis gevonden, maar weet ik niet zeker.quote:
Disregard alcohol, acquire Goji-berries. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah het alcohol verhaal, geheel onverwacht.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't enige wat ik daar van vind is dat ik een triest figuur zie staan, die met alle gezondheidsrisico's van de wereld een fysiek opbouwd die hij alleen maar gaat behouden door nog meer te spuiten.
Net zo lang tot het verkeerd gaat.
En dan hoor je ze opeens niet meer.
ah joh, dat is het toch elke keer als er tegen gas op drugsgebruik gegeven wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah het alcohol verhaal, geheel onverwacht.
Haal GHB eens onderuit dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah joh, dat is het toch elke keer als er tegen gas op drugsgebruik gegeven wordt.
En als je dan gevallen aan haalt waarbij het fout gaat dan is het onzorgvuldig gebruik / misbruik
You too. Enlighten me.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:09 schreef fathank het volgende:
Ohjee Panzer krijgt weer z'n tienermeisjebakvissen-trekjes.
Stop maar met die onzin filmpjes en plaatjes. die kijk ik toch nietquote:Op donderdag 20 november 2014 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Disregard alcohol, acquire Goji-berries. Maar dat ben ik.
[..]
Ziet er natty uit.
Gast GHB promoten voor de slaapgainsquote:Op donderdag 20 november 2014 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoek Tavi Castro eens op. Wat vind je van zo'n look?
[..]
Ik zou eerder van de alcohol afblijven. Die drug schijnen ze op elke straathoek te verkopen.
GHB = lichaamseigen stof met zo'n beetje alle positieve effecten van alcohol, geen hoofdpijn/kater, geen uitdroging, geen compleet-van-het-pad-af-zijn en tot dusver zijn er geen schadelijke effecten voor het lichaam aangetoond. Je mikt het in een glas met drinken en klaar. Paar uur later is het volledig afgebroken. Cheap en nice.
Kwestie van niet overdoseren en niet dagelijks gebruiken. (-> verslaving)
Best drug eVeR. Epic nachtrust met HGH boost alles. Zoek maar op. ('ghb bodybuilding')
Het is iig. het recept voor teelbalkanker. Vanaf je eerste spuitje al ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:08 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus alsof je van een simpel test kuurtje dood gaatzulke gasten spuiten grammen per week in hun billetjes.
Ik zie ook liever een Heineken reclame op tv. 'Drink responsibly' erbij enzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast GHB promoten voor de slaapgains
Jij bent echt fucked up.
Kun je dat dan ook niet voor Alcohol, Coke, Speed etc doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haal GHB eens onderuit dan?
Laat ons iets negatiefs zien wat niet te maken heeft met verslaafde jongeren of een overdosis.
Haal het erbij. Breng ons de papers.
Daarvan is al duizend keer aangetoond dat het giftige rotzooi is. Dat mag je zelf opzoeken.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Kun je dat dan ook niet voor Alcohol, Coke, Speed etc doen?
Nope, ik blijf wel gewoon van GHB af.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvan is al duizend keer aangetoond dat het giftige rotzooi is. Dat mag je zelf opzoeken.
GHB niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvan is al duizend keer aangetoond dat het giftige rotzooi is. Dat mag je zelf opzoeken.
Ik ontken niet dat de risico's groter zijn, maar als jij een bewezen onderzoek kan overleggen waarin staat 10 weken test = teelbalkanker dan graagquote:Op donderdag 20 november 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is iig. het recept voor teelbalkanker. Vanaf je eerste spuitje al ja.
Is natuurlijk weer onzin letop
Euh. Ik heb ze in m'n handen gehad. Op de SEH.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
En die idiote verhalen met 'ampullen in zijn tas in de gym'alsof mensen daadwerkelijk Roids Spuiten in de kleedkamer
Prima toch. Ik blijf tegenwoordig van alle zooi af. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Nope, ik blijf wel gewoon van GHB af.
Zodra je buisjes GHB gaat klaarmaken om in je huis te bewaren zodat je elke dag drie shots kan nemen dan ben je inderdaad binnen no time verslaafd, big surprise. Dom gedrag en dat zullen ze je daar prima vertellen. Niet doen dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
GHB niet?
Ga eens een babbeltje maken in een verslavingskliniek.
vind je dit ook van wintersporters voetballers dikke mensen rokers enzquote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Stop maar met die onzin filmpjes en plaatjes. die kijk ik toch niet![]()
Scheelt enorm om je daar niet door op te laten naaien.
Blijft jammer dat persoon X gezond en wel een facdtor 4 meer energie en inzet geeft voor z'n doelen, en persoon y al die inzet ten gronden doet lijken te laat gaan door naar de middeltjes te grijpen. En als het dan fout gaat mag meneer X vrolijk meebetalen.
En het gaat heeeeel vaak fout. In welke vorm dan ook.
wel gelachenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast GHB promoten voor de slaapgains
Jij bent echt fucked up.
Lance had voor zn epoperiode al gekuurd?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is iig. het recept voor teelbalkanker. Vanaf je eerste spuitje al ja.
Is natuurlijk weer onzin letop
zo hoort het toch ook volgens de regels die daarvoor zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een Heineken reclame op tv. 'Drink responsibly' erbij enzo.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Kun je dat dan ook niet voor Alcohol, Coke, Speed etc doen?
eensquote:Op donderdag 20 november 2014 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
verstandigquote:Op donderdag 20 november 2014 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Nope, ik blijf wel gewoon van GHB af.
kan je ook leveren?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh. Ik heb ze in m'n handen gehad. Op de SEH.
niet = neequote:Op donderdag 20 november 2014 15:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat de risico's groter zijn, maar als jij een bewezen onderzoek kan overleggen waarin staat 10 weken test = teelbalkanker dan graag
onzinnig dikke mensen en rokers JA VOl mondig JA.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
vind je dit ook van wintersporters voetballers dikke mensen rokers enz
[..]
Ja zeker.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Lance had voor zn epoperiode al gekuurd?
wow...quote:Op donderdag 20 november 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja zeker.
Sterker nog, die gast heeft nadat hij dus opgehangen was aan de hoogste boom publiekelijk nog even uitgehaald naar de bond dat ze in al z'n bloedafnames eind jaren 90 al hadden kunnen zien dat hij balletjeskanker had... En dat het de schuld was van de bond omdat ze hem nooit op die afwijkende bloedwaarden hadden geattendeerd![]()
gewoon Dbol / winstrol kuurtje pakken Henk. ff flink wat foto's op fok knallen, dan gigantisch terug storten in je fysiek door "verdwenen motivatie (die er nooit geweest is eigenlijk) "quote:Op donderdag 20 november 2014 15:30 schreef fathank het volgende:
Puur natuur is natuurlijk een geweldig argument.
In die fruitrepen zit wss net zoveel suiker als in een Lionquote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef stinkie het volgende:
Een of andere fucker heeft bedacht dat de vendingmachines hier "gezond" moeten worden. Alleen nog maar fruitrepen, mueslibars en sap. Ik wil verdomme een gevulde koek en een Lion, met een blik redbull.
een Lion? hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef stinkie het volgende:
Een of andere fucker heeft bedacht dat de vendingmachines hier "gezond" moeten worden. Alleen nog maar fruitrepen, mueslibars en sap. Ik wil verdomme een gevulde koek en een Lion, met een blik redbull.
never nooit foto's vanmezelf online, zeker niet op FOK!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon Dbol / winstrol kuurtje pakken Henk. ff flink wat foto's op fok knallen, dan gigantisch terug storten in je fysiek door "verdwenen motivatie (die er nooit geweest is eigenlijk) "
en weer verder mirren op al die "kan niet natty zijn" fysieken
Lions zijn moeilijk lekker vriendquote:Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een Lion? haha
bestaat dat nog?
Instituut waarvoor ik werk heet LION. Leids Instituut Onderzoek Natuurkunde
spreekt het uit als LIEON
Hey Leon
haha. ik doelde ook niet op jou netzhuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef fathank het volgende:
never nooit foto's vanmezelf online, zeker niet op FOK!
Er zijn een aantal users die elke foto die online komt opslaan in hun fokarchief. Doodeng, die mensen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
never nooit foto's vanmezelf online, zeker niet op FOK!
ja ik heb wat pareltjes verzamelt in mij actieve jarenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die elke foto die online komt opslaan in hun fokarchief. Doodeng, die mensen.
Fok.zipquote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die elke foto die online komt opslaan in hun fokarchief. Doodeng, die mensen.
Zitten we niet inmiddels al aan versie 4.0 ofzo? Of fappen jullie nog steeds op de tieten van ijsmeis?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fok.zip
Bedoel natuurlijk dat de geruchten daarover best hardnekkig waren.
10 euro per tab man ex btwquote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef fathank het volgende:
hey etha wat kosten winny tabs ben bang voor naalden
Ijsmeis nostalgie/strakkeplasserquote:Op donderdag 20 november 2014 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zitten we niet inmiddels al aan versie 4.0 ofzo? Of fappen jullie nog steeds op de tieten van ijsmeis?
Nee, ik gebruik nog steeds de set van Yvonnequote:Op donderdag 20 november 2014 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zitten we niet inmiddels al aan versie 4.0 ofzo? Of fappen jullie nog steeds op de tieten van ijsmeis?
Jij bent dan ook van de generatie pornosnor, zowel bij de mannen als vrouwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik nog steeds de set van Yvonne
meer baard dan snor kan ik je melden.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent dan ook van de generatie pornosnor, zowel bij de mannen als vrouwen.
bedoel je deze? Dat was geen winkelwagentje maar een hond voor haar deurquote:Op donderdag 20 november 2014 15:58 schreef seto het volgende:
hoe heette dat ene wijf ook alweer die zo'n rel had met een winkelwagentje voor haar deur
dat was wel een MILF
Haahahahquote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bedoel je deze? Dat was geen winkelwagentje maar een hond voor haar deur
http://www.dumpert.nl/med(...)n_asociaal_wijf.html
btw over zwarte handel, etha plsquote:
Links lullen rechts vullen, haha ja tog latersquote:Op donderdag 20 november 2014 15:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh en nu alweer die discussie over drugs yo![]()
Als je aan de hormonen gaat ben je gewoon een slappe zak, klaar. Kun je links lullen en dan kun je rechts lullen.
nee was op fokquote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bedoel je deze? Dat was geen winkelwagentje maar een hond voor haar deur
http://www.dumpert.nl/med(...)n_asociaal_wijf.html
edit: wel winkelwagentje aan het eind![]()
Dat is door Brah Toegevoegde Waarde.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
btw over zwarte handel, etha pls
haah. srs??quote:
dan hou ik het wel bij m'n supermansquote:
gewoon doen dan leef die leef, als je dood bent draait de Aarde gewoon door hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
lijkt me srs wel gruwelijk om een keer een kuurtje te zetten
zeker als je zo klein bent als ik
Hoezo, ben gwn ingeschreven bij kvk.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik roze zijn getest op 220!!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
dan hou ik het wel bij m'n supermans
Gele.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik roze zijn getest op 220!!
Ik wil nog steeds een Probleemwijken: Hoe gaat t nu met ze?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
dit is henk toch
inb4 foto van een random chinees
hey beach
ja ze hebben die kkhont gwn vals gemaaktquote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah. srs??
Heeft die Jules de latrompet of zo die? Of is d'r echt zo een vieze kk witte kk hond daar?
HOERTIE VAN ASSNquote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Probleemwijken: Hoe gaat t nu met ze?
Ik mis Kees Kankerkachel en Mieke de Kiep!
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef Champy het volgende:
Bedankt hè, dikke Henk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef Champy het volgende:
Bedankt hè, dikke Henk
[ afbeelding ]
Leef je ook nog? Dacht even dat je wat teveel van Etha's handel had gesnoept.quote:
woow..hoe is het? is de relatie nog steeds aan?quote:
btw op offertes aan particulierenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niemand? Sapdeuceang3l?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
heb al hele dag buikloop en nu anus prolapsed
wille julie pics zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |