Daar kun je nog aan verdienen, mits dan ding uit haar navel nog verder groeit en bestaat uit echte diamanten.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gatverdamme daar zit sowieso nog een lul aan
| 1 | http://www.janemarie.net/files/2013/01/shemale-jane-marie.jpg |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
vind het anders aardig geslaagd bij dr,quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheapass lelijke siliconen. Zie daar de reden om altijd voor druppelvorm te gaan.
[ afbeelding ]
Die van Sylvie Meiss zien er ook goed uitquote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheapass lelijke siliconen. Zie daar de reden om altijd voor druppelvorm te gaan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet lelijk hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van de trannie niet? Slechte smaak.
Die zijn inderdaad prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Sylvie Meiss zien er ook goed uit
De enige man die deze term ooit heeft gebruiktquote:
Ik dacht dan onz niet meer in Google kwam?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De enige man die deze term ooit heeft gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Dit is van het jaar nul man.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik dacht dan onz niet meer in Google kwam?
Pls ban me nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is van het jaar nul man.
Oh, juli, nouja, yolo.
Wie kijkt er nou naar dat hoofd als je ook naar de rest van haar lichaam kunt kijken?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou haar lichaam wel een keer doen maar moet wel +- 5 cm landbouwplastic over haar hoofd heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |