niet eens goede gymchickquote:
Weet ik nog niet. Hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
Deuce, wnr ga je weer cheesecake maken?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Er zijn ook Nederlanders op FOK!racisme. Discriminatie. Verbrand Zwarte Piet!
Kamil Turk?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ziehier mannen, de reden dat ik m'n Turkse paspoort praktisch ritueel zou willen verbranden.
Dat jij die nog hebt zegquote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ziehier mannen, de reden dat ik m'n Turkse paspoort praktisch ritueel zou willen verbranden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
FTFYquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Kijk mij, ik ben anders.... Wat sommige mensen doen om er bij te mogen horen.
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkijequote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Kijk mij, ik ben anders.... Wat sommige mensen doen om er bij te mogen horen.
Nederlands abla.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
Ik weeg ook een paar tonquote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik druk heel vaak mijn schoonmoeder weg, en die weegt een paar ton.
Alsof het iemand wat boeit.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
Dus niet echt een milf?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik druk heel vaak mijn schoonmoeder weg, en die weegt een paar ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benen![]()
onderhand niet meerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ik ben blank ben ik wel welkom in dit topic?
Heb t gedaan. Mijn neus is weggerot.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Kun je creatine ook snuiven? #durftevragen
Nee, we zijn een minderheid en worden er uit getyft als een stel zwarte pieten op sinterklaasavond zeg ik je!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Hey SapDie knijpt heel je pener fijn met haar gespierde vleesflap man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jij bent blauw...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik wist niet dat je van moedermelk hieldquote:
Omdat jij het bent..quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Hey Saplelijke quads, echt 1ste foto is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
.... proteine?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van moedermelk hield
ik zou aan die dongle sabbelen.quote:
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.quote:
Nee joh, daar heeft ze juist ectobenenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
lelijke quads, echt 1ste foto is veel beter
Shake je het ook altijd eerst?quote:
Hey SapHnnng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benen![]()
Op zich geen verkeerde gedachtengang.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
Van Jahr00n blijf je af schavuit!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
#Auschwitz #groepsgevoel #durfjeaftezonderenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik modrechten had, had ik al die turken al lang teruggekankerd naar hun eigen kutreeks.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van Jahr00n blijf je af schavuit!
Vriend hoe weet je me uiterlijk? heb je me webcam gehackt via danny ofsoquote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van Jahr00n blijf je af schavuit!
Sws heb al je persoongegevens van de AIVD gekregen jwz.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend hoe weet je me uiterlijk? heb je me webcam gehackt via danny ofso
Natte wangetjesquote:
Zou haar lichaam wel een keer doen maar moet wel +- 5 cm landbouwplastic over haar hoofd heenquote:
Hey SapZag hem op Instagram idd, zij is echt zo niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit, die benenen sterk
Jammer dat ze lesbienne is
OMG we zijn het een keer eenschquote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerde gedachtengang.
Wollah tfoe tuuuuuuuuuuuuuu wazmetjou?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
OMG we zijn het een keer eensch
kaolo smegmanus je moeder
Hahaha wow, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag hem op Instagram idd, zij is echt zo niceen sterk
Jammer dat ze lesbienne is
Ik vond dat blonde juist wel wat hebben eigenlijk. Er is ergens een foto van haar met vriendin op Instagramquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahaha wow, dat wist ik niet.![]()
Dat zwarte haar staat haar sowieso veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |