Smakelijk. Ik pak een appeltjequote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
4 kippenboutjes die het gisteren overleefd hadden
![]()
[ afbeelding ]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezerquote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
4 kippenboutjes die het gisteren overleefd hadden
![]()
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezer.
Ja die lui hebben af en toe aanbiedingen niet normaal. 10 kg aardappelen voor 3 euro ofzo. 5kg uien 2.50.quote:
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smerenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja die lui hebben af en toe aanbiedingen niet normaal. 10 kg aardappelen voor 3 euro ofzo. 5kg uien 2.50.
Wtf moet ik alleen met 10 kg aardappelen of 5kg uien. Kilo kalfsvlees 5 euro
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smeren :').
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de Turkse leef. M'n moeder vind het nog steeds belachelijk dat ik maar 4 appels of een kilo aardappelen koop. Ze probeert me ook iedere keer zo'n boodschappenwagentje wat je achter je aan trekt aan te smeren.
hey, ho ho. Die heb ik ook. Ja ziet er niet uit ik weet hetquote:
LOLquote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef Klokov het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152320148856297
jaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef Questular het volgende:
Overdag is het nivo gelukkig nog te behappen hier
Je koopt dan troep. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier had de turk laatst 10 kilo kippenbouten voor 13,50. Hoe kan zulks? Had geen ruimte in de vriezer.
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjesquote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey, ho ho. Die heb ik ook. Ja ziet er niet uit ik weet het![]()
maar het is wel rete handig. Gewoon 2x per week zo'n kar vol plus een jumbo tas er boven op en lopen. 't is maar 5 minuten lopen
niet gekocht dus ook niet gegeten is je begrijpend lezen een beetje kapot?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je koopt dan troep. Eet smakelijk.
/care wat andere mensen denken toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjes. En ja, het is zeer handig, zeker aangezien ik geen auto heb, maar ik durf er echt niet mee over straat.
Correcten tevens juist.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
Ohja diegene die een tijdje terug zei dat de Hunger Games een goeie film is:
Man man wat een kutfilm, van 't weekend gezien omdat ie op TV was. Een regelrechte ripoff van Battle Royale maar dan met een gaar Hollywoodsausje eroverheen gegoten.
je moet er ook niet zo eentje nemen met ruitjes (net als het jasje van Bassie), maar er zijn best aardige trolleys te koop.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe ik zou betalen om jou ermee te zien lopen, tussen die Turkse oudjes. En ja, het is zeer handig, zeker aangezien ik geen auto heb, maar ik durf er echt niet mee over straat.
Denk Suske en Wiskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |