post picquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
mensen zeggen mn klasgenootmeisje is maar matig
6/10 kaasmeisje zeggen ze
maar is mooiste meisje die ik ooit heb gezien ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge
[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 20-11-2014 08:00:14 ]
Racistquote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee juist typisch hollands
blond blauwe ogen
kaas
kaaskop snapje
hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vast zo'n onvolgroeid Chinees ding.
Is dan wel kleiner dan Dima, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
Zo zo, allemaal voor middernacht naar bed gegaan gisteren? I.p.v. zitten te zuipen/pillen lopen te poppen tot 4:00 'snachts?
Veel regulars zijn geragequit na de toestroom van kutusers de afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge
Hey WeissmanOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Veel regulars zijn geragequit na de toestroom van kutusers de afgelopen dagen.
Hey Weissman
Ik wil wel een gokje wagen, Montelly en Deus92quote:Op donderdag 20 november 2014 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
sommige kan ik missen als kiespijn. Ik noem geen namen
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champsquote:Op donderdag 20 november 2014 08:31 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen, Montelly en Deus92
Heb gisteren om half 12 3 ZMA pillen gepopt. Vind je mij ook nog tofquote:Op donderdag 20 november 2014 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champs
ken netquote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb gisteren om half 12 3 ZMA pillen gepopt. Vind je mij ook nog tof
Awwww, deze helpt me de dag door;)quote:Op donderdag 20 november 2014 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee die niet die zijn het niet. die zijn tof, en jij ook champs
Dit verklaart een hoop.quote:
Yep.quote:
Ondertussen staan er 3 af te koelen in de koelkast.quote:
800gram na een dag vasten, 112 kilo op de benchpress.quote:
Graag met den banhamer zwaaien O almachtigequote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ik ben blank ben ik wel welkom in dit topic?
Ja, pre workout en vleeskruiden werken beter. #yoloquote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Kun je creatine ook snuiven? #durftevragen
Je moet je muil houden, MUIL HOUWE boemboemboemboemquote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
eige volk eerst
wp
666
neophyte angerfist kale vandale
hhh
rtc lonsdale
Everyday is no calf day blijkbaar. Voor de rest zeer raakbaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ze juist ectobenen
http://instagram.com/agentvalentine
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sws heb al je persoongegevens van de AIVD gekregen jwz.
quote:Op donderdag 20 november 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
Zo zo, allemaal voor middernacht naar bed gegaan gisteren? I.p.v. zitten te zuipen/pillen lopen te poppen tot 4:00 'snachts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moge![]()
Raytje gaat stipt om 8 uur naar bed omdat z'n gainz ook moeten rusten
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
Raytje gaat stipt om 8 uur naar bed omdat z'n gainz ook moeten rusten
Zou het niet kunnen hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ja echt. na 20:00 a half 9 gaat bij mij echt het licht uit doorgaans.![]()
Alleen op woensdag pas om 22:00 of zo. Dan heb ik Yoga tot 21:30
voor het goeie doel natuurlijk die yoga, maar doet wel zeer.
haha. de Relaxationquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen hoor![]()
Yoga is goed spul tochM'n favoriete oefening is lekker liggen en dan "helemaal tot jezelf komen" aka blij zijn dat de pijn over is.
Hoef je niet voor te schamen Ray. Zo vroeg ga ik ook. Nerds die hier tot diep in de nacht zitten weten niet wat traine is anders lage ze wel voor pampus.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ja echt. na 20:00 a half 9 gaat bij mij echt het licht uit doorgaans.![]()
Alleen op woensdag pas om 22:00 of zo. Dan heb ik Yoga tot 21:30
voor het goeie doel natuurlijk die yoga, maar doet wel zeer.
dit idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen Ray. Zo vroeg ga ik ook. Nerds die hier tot diep in de nacht zitten weten niet wat traine is anders lage ze wel voor pampus.
Tjah dat is zo verradelijk er aan he. Het lijkt allemaal maar een beetje poses aannemen. Maar gvd zeg dat valt toch iedere keer weer vies tegen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. de Relaxation![]()
En dan kijken er een paar precies dan naarbinnen in de zaal en dan hoor ik de keer daarop "ja dat yoga, je ligt alleen maar te liggen zwaar" lol. 5 minuten aan het eind LOL
Gelukkig weer niks gebroken gisteren. Ergste vind ik de twisters. Fuark man. Als ik m'n romp 30 graden gedraaid krijg is het veel![]()
![]()
ja er zijn tig soorten Yoga.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah dat is zo verradelijk er aan he. Het lijkt allemaal maar een beetje poses aannemen. Maar gvd zeg dat valt toch iedere keer weer vies tegen.![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat je yoga en dat je yoga hebt. Van die spacekezen die het doen voor het innerlijk en de connectie met het universumEn de mensen die het voor flexibiliteit/kracht doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |