quote:
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.quote:
all het alcohol behalve bierquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
aah een alcoholiste betraptquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaarquote:
wat een sneaky bemoeial, die moeder van jequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee maar ik heb wel een Koran gekregen omdat er in. Ieder huis één hoort te zijn.
Bij de moskee om de hoek, jwz.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?
Eh betaalt ze dat ook weer terug of plunder je de drankkast bij moeders?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
goverrrr
http://www.at5.nl/artikel(...)moet-jaren-de-cel-in
[ afbeelding ]
Elkaar verrot slaan sport noemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...
Tevens zijn het dit soort figuren die voor het slechte imago van de sport zorgen.
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemenquote:
Ik vind voetbal ook niet leuk vriend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemen
Randy Coutoure en Matt Hughes waren mn favo vechters.quote:
Zowiezo niet anders word ik straks net zoals jou.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te gespierd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |