Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik kreeg net een quotebericht van een onbekende volgens mij,klikte er op en kwam op een niet toegang bericht. Alsof een heel topic verwijdert was.
Iets met Danny er in?? Ben net wakker van een 3 uurige powernap dus weet niet zeker nu.
E.o.a. Hond die een topic opende met een quote van mij er in?
If so then krijg ook Ebola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet denk ik al wat het isquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.
Ze lullen over ons ik zeg jequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ja. Geen idee was het was.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Seto woont in de haag toch? Ik ga elke deur af tot een buffe aziaat open doet, die krijgt de volle laag. Beetje topic wegjatten tssssDe Spiegeltrapper gaat weer losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al op Instagram gezet ? Incl. booty pic en grote Helvetica tekst met een of andere wijze quote er bij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor het eerst in een Makro geweest, en grootverpakkinge chocola en nutella laten staan. #fitgirl
Ga loempia's draaien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef seto het volgende:
indd start gwn een blog op tumblr met die mooie posts
dik ben je al dus je past er zo tussen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Seto woont in de haag toch? Ik ga elke deur af tot een buffe aziaat open doet, die krijgt de volle laag. Beetje topic wegjatten tsssskom maar naar houwaartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we ff sparre
kapsalonquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
fucking saaai men, wat zal ik es eten.
Rouwaars? Is dat een gaybar?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
kom maar naar houwaarts
gaan we ff sparre
Ja goede vraag, bedenk ff wat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
fucking saaai men, wat zal ik es eten.
Penne Carbonara makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goede vraag, bedenk ff wat.
quote:
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.quote:
all het alcohol behalve bierquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
aah een alcoholiste betraptquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Ik lust het niet, varkensvlees. Heeft een hele specifieke smaak, als je het niet gewend bent.
Net wel even speciaalbiertjes ingeslagen. M'n moeder had laatst m'n huis opgeruimd en m'n drankstash gevonden. A long discussion followed.
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaarquote:
wat een sneaky bemoeial, die moeder van jequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee maar ik heb wel een Koran gekregen omdat er in. Ieder huis één hoort te zijn.
Bij de moskee om de hoek, jwz.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bijbel. Waar kan ik een koran krijgen?
Eh betaalt ze dat ook weer terug of plunder je de drankkast bij moeders?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt best mee, maar brave meisjes hebben geen alcohol in huis, blijkbaar. Ze had alles (vnl wijn en sterke drank) bij het vuil gezet terwijl ik weg was
.
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
goverrrr
http://www.at5.nl/artikel(...)moet-jaren-de-cel-in
[ afbeelding ]
Elkaar verrot slaan sport noemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lawl, drugsdealen en verwachten dat je er mee wegkomt...
Tevens zijn het dit soort figuren die voor het slechte imago van de sport zorgen.
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemenquote:
Ik vind voetbal ook niet leuk vriend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hommotjes die achter een balletje aan huppelen een sport noemen
Randy Coutoure en Matt Hughes waren mn favo vechters.quote:
Zowiezo niet anders word ik straks net zoals jou.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te gespierd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |