Kap er maar mee. Iemand met meer ballen steekt hem erin om haar "beter" te maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
omdat ze zelf ook hartstikke verlegen is
Dat. Kom op, stoere praatjes over de sportschool maar in twee uur kletsen niet de ballen hebben om t gewoon te proberen. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:03 schreef Rodawa het volgende:
Toon eens wat ballen. En dan niet alleen je spierballen in de gym.
Dit ook nog geloven.quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme godverdomme
Heb dr gevraagd om film te kijken, toen zei ze meteen "zolang t geen horror is" dus ik blijj, zeg ik van "dus dat is een ja? :p".
"Jaa tuurlijk, we zijn toch vriendjes"
Ebola aids godverteringtyfus waaromm
hoe moe ik t dan opvatten :'')quote:Op zondag 23 november 2014 05:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit ook nog geloven.
Is dit Dima ofzo?
quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme godverdomme
Heb dr gevraagd om film te kijken, toen zei ze meteen "zolang t geen horror is" dus ik blijj, zeg ik van "dus dat is een ja? :p".
"Jaa tuurlijk, we zijn toch vriendjes"
Ebola aids godverteringtyfus waaromm
jonge, ik vraag dr toch voor die kut filmquote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]zo te lezen heeft zij het al opgegeven gezien je gebrek aan actie
quote:Op zondag 23 november 2014 12:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jonge, ik vraag dr toch voor die kut film
quote:
Als je tijdens het film kijken nog steeds geen move maakt mag je je mancard overhandigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |