ik overweeg ook liposuctie om 6% bf te halen deze zomerquote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef RaymondK het volgende:
Op de amerikaanse netflix:
"Killer at Large"
Documentaire over obese in america
Sick
12jarige liposucked![]()
Een meid. 220lb. Blessing from parents. Anders zou het nooit meer goed komen als ze ouder wordquote:
Zieke bulk dan. Zonde om daar een einde aan te maken.quote:Op zondag 23 november 2014 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een meid. 220lb. Blessing from parents. Anders zou het nooit meer goed komen als ze ouder word. Volgens pa en ma dan...
quote:Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik overweeg ook liposuctie om 6% bf te halen deze zomer
hij is niet bepaald gespierd ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen
Dima hier het bewijs dat spieren kweken je geen pussy oplevert,
Hij is ook nog maar 17 he.quote:Op zondag 23 november 2014 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is niet bepaald gespierd ofzo
Je bent toch al gespierd? Dit heb je niet nodig man.quote:
Hoezo? Waaruit interpreteer je dat?quote:Op zondag 23 november 2014 13:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent toch al gespierd? Dit heb je niet nodig man.
En half uur met een meid knuffelen en haar dan niet durven te zoenen... volgens mij zou zelfs Dima dat nog durven als hij ooit in die situatie zou belanden.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
Hey Setoquote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef seto het volgende:
ik vraag het altijd gwn want ik ben een echte gentleman
quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
helpt toch niet, zijn onzekerheid houdt hem tegenquote:Op zondag 23 november 2014 14:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten jullie eens ingrijpen. Een broeder in nood, snap je?
is toch niks aan man beetje autorijden?quote:Op zondag 23 november 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ok hamilton pakt hem...
wat een start
idd beetje rondjes rijden in een opgevoerde Civic en dan no 50 keer zoveel geld pakken als de gemiddelde hard werkende Nederlanderquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch niks aan man beetje autorijden?
Nee een beetje naar opgespoten anerstebolen sjaken kijken en adoleren danquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is wel saai geworden jaquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer dat huidige F1 totaal geen mooie geluiden heeftquote:Op zondag 23 november 2014 15:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee een beetje naar opgespoten anerstebolen sjaken kijken en adoleren dan![]()
Doe dan maar een dik opgevoerde jankende 6 cilinder korteslag motor via 5.1 mn gehoorbuis in
Hing hing hing
Hinnnnggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |