Zulke vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor, ik ben het schreeuwend met je eens. Ik zat laatst in een of andere wachtkamer de Linda (.) te lezen, en daar stond een heel stuk in over vrouwen die geen plezier hadden in seks. Het laf echt niet aan hun partner, ze hadden er nog nooit de lol van ingezien. Ja als ze zelf bezig waren soms wel, maar het hoefde niet perse. "Ik heb liever een leuke handtas dan een orgasme".
Ik stierf een beetje van binnen.
quote:
jetembrassequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Lees de positieve reacties over deze whey onder de video.
(Echt even lezen)
ik ga ff reageren daar op daar brbquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
Jullie lijken ook wel te lijden aan een gebrek aan testosteron. Die (dieet)praatjes van jullie verschillen niet veel van die van een paar wijven op de Huishoudbeurs. :-P
keoal
1 jaar geleden
Waarom zijn de eiwitten gevoelig voor de blender? Heb je hier een bron voor? Zo niet kan je beter je eigen eiwitbron in de blender stoppen met die onzin van je.
Hèhèhèhèquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissman
doe normaal zo doe ik ook
quote:xweissmanx4 minuten geleden
Hey Weissman
Beantwoorden ·
oke donequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
Jullie lijken ook wel te lijden aan een gebrek aan testosteron. Die (dieet)praatjes van jullie verschillen niet veel van die van een paar wijven op de Huishoudbeurs. :-P
keoal
1 jaar geleden
Waarom zijn de eiwitten gevoelig voor de blender? Heb je hier een bron voor? Zo niet kan je beter je eigen eiwitbron in de blender stoppen met die onzin van je.
[ afbeelding ]
Natuurlijk water drinken met Jesse
Laat die mensen in hun waarde joh. Jij hoeft er toch niet naast te liggen/bovenop te kruipen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor, ik ben het schreeuwend met je eens. Ik zat laatst in een of andere wachtkamer de Linda (.) te lezen, en daar stond een heel stuk in over vrouwen die geen plezier hadden in seks. Het laf echt niet aan hun partner, ze hadden er nog nooit de lol van ingezien. Ja als ze zelf bezig waren soms wel, maar het hoefde niet perse. "Ik heb liever een leuke handtas dan een orgasme".
Ik stierf een beetje van binnen.
Whehehe gelezen +1quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga ff reageren daar op daar brb
Kijk Keuringsdienst van Waarde eens. Bij een vogelvoerzaak is het veel goedkoper!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef Champy het volgende:
[..]
en 55 euro voor 1 pound (453 gram)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
jetembrasse
3 jaar geleden
keoal
1 jaar geleden
[ afbeelding ]
Natuurlijk water drinken met Jesse
Tx, chef.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
Heey Cor
Ik heb wat positiefs aan Eindhoven ontdekt. Namelijk de burgemeester. Check de tegenlicht aflevering over meer macht naar steden ipv landelijke overheid. Die man zegt een hoop zinnige dingen.
Heb je er één thuis zitten?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die mensen in hun waarde joh. Jij hoeft er toch niet naast te liggen/bovenop te kruipen.
Jij post op FOK!, dat vinden zij misschien wel raar.
Doet die functionaliteit het nu eindelijk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:12 schreef RaymondK het volgende:
ahah thanks voor de Plus enen Ladies en Gents
![]()
nee die +1 'tjes op die reactie op Youtubequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doet die functionaliteit het nu eindelijk?
Oh, wacht: het is Fok!
"Je moet de superfoods goed afwisselen anders went je lichaam er aan!"quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Lees de positieve reacties over deze whey onder de video.
(Echt even lezen)
Hier zit nog wel een kern van waarheid in, als ik mijn THW studerende huisgenote 20 jaar geleden heb horen bewerken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"ik blend het nu langzaam en zachtjes want de whey eiwitten zijn heel gevoelig voor blenden"![]()
Zal het in mijn achterhoofd houden wanneer ik verhuis naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, chef.
Helaas nog niet gezien, die aflevering.
BTW: er is best wel meer positiefs aan Eindhoven: Sport Arena bv. Eigenlijk nog niet eerder zo'n no-nonsense gym in NL gezien. En nog betaalbaar ook. Plus de Design Academy grietjes:![]()
Al is de m/v verhouding wel een beetje zoek in EHV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
een post-doc hier heeft 5jr terug zitten trekken aan proteine moleculen, en komt op enkele tientallen pico newtons alvorens een typisch molecuul kapot getrokken wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier zit nog wel een kern van waarheid in, als ik mijn THW studerende huisgenote 20 jaar geleden heb horen bewerken.
ik ging nog kijken ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
Raymond's comment heeft 1 miljoen likes
Die Brabocultuurquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Waar erger je je het meest aan in de stad/het dorp waarin je woont.
gewoon kijken waar je terecht komtquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
Helemaal niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Spoorwegovergang is 24 minuten per uur dicht, en ik moet altijd getypt spoot over om ergens te komen in het dorp. Voor de rest niks te klagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Stad: overval godvergeten stoplichten om de 20 meter, verkopers op straat bij de winkels, mensen die beweren dat ik een accent heb omdat ik niet met een neppe EWRRRRRRRRR praat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Met die bovenste kan ik t ergens wel eens zijn hoorquote:
En hun feestjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, chef.
Helaas nog niet gezien, die aflevering.
BTW: er is best wel meer positiefs aan Eindhoven: Sport Arena bv. Eigenlijk nog niet eerder zo'n no-nonsense gym in NL gezien. En nog betaalbaar ook. Plus de Design Academy grietjes:![]()
Achquote:Al is de m/v verhouding wel een beetje zoek in EHV.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dorp: Bus gaat eens in de maand bij vollemaan en de juiste stand van Jupiter naar de bewoonde wereld
Hallo?! De bus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Dat is het allerergste als je uit een grote stad in een dorp komt. HOE BEDOEL JE DE BUS KOMT EENS PER HALFUUR?
Ben je ouder dan 18? Niet meer doen dan.quote:
hey msmessy heb jij die plaatje gemaakt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toont zo af en toe toch wel aardig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |