een post-doc hier heeft 5jr terug zitten trekken aan proteine moleculen, en komt op enkele tientallen pico newtons alvorens een typisch molecuul kapot getrokken wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier zit nog wel een kern van waarheid in, als ik mijn THW studerende huisgenote 20 jaar geleden heb horen bewerken.
ik ging nog kijken ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
Raymond's comment heeft 1 miljoen likes
Die Brabocultuurquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Waar erger je je het meest aan in de stad/het dorp waarin je woont.
gewoon kijken waar je terecht komtquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
Ik weet serieus niet waar ik later wil gaan wonen.
edit: later is met 1/2 jaar
Helemaal niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Spoorwegovergang is 24 minuten per uur dicht, en ik moet altijd getypt spoot over om ergens te komen in het dorp. Voor de rest niks te klagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Stad: overval godvergeten stoplichten om de 20 meter, verkopers op straat bij de winkels, mensen die beweren dat ik een accent heb omdat ik niet met een neppe EWRRRRRRRRR praat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef Klokov het volgende:
Met die bovenste kan ik t ergens wel eens zijn hoorquote:
En hun feestjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, chef.
Helaas nog niet gezien, die aflevering.
BTW: er is best wel meer positiefs aan Eindhoven: Sport Arena bv. Eigenlijk nog niet eerder zo'n no-nonsense gym in NL gezien. En nog betaalbaar ook. Plus de Design Academy grietjes:![]()
Achquote:Al is de m/v verhouding wel een beetje zoek in EHV.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dorp: Bus gaat eens in de maand bij vollemaan en de juiste stand van Jupiter naar de bewoonde wereld
Hallo?! De bus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Dat is het allerergste als je uit een grote stad in een dorp komt. HOE BEDOEL JE DE BUS KOMT EENS PER HALFUUR?
Ben je ouder dan 18? Niet meer doen dan.quote:
hey msmessy heb jij die plaatje gemaakt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toont zo af en toe toch wel aardig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |