Dem feelsquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol. Wis ik ook niet meer.
Omelet du fromage, omelet du fromage, omelet... Du..Fromage. OMELETDUFROMAGE
quote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Altijd gezegd he. Geen gag-reflex en eager to please.
en hoe denk jij over een goed geschoren tampeloerusquote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Altijd gezegd he. Geen gag-reflex en eager to please.
stairmastr naast het rack waren er twee bezig die geheel binnen jouw voorkeuren vallen. Een ronde reet van hier tot Tokyo.quote:
Had je niet stiekem een pic kunnen maken?quote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
stairmastr naast het rack waren er twee bezig die geheel binnen jouw voorkeuren vallen. Een ronde reet van hier tot Tokyo.
op 1 meter afstandquote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had je niet stiekem een pic kunnen maken?
Oké dan. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 24 november 2014 20:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
op 1 meter afstand
Buitendat stonden ze ookmnaar mij te kijken dus echt onopvallend was het niet
boeiend niemand heeft er last vanquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef seto het volgende:
ey maar ff seri als je the walking dead leuk vindt heb je echt kapot slechte smaak
just saying
eens met deze manquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef seto het volgende:
ey maar ff seri als je the walking dead leuk vindt heb je echt kapot slechte smaak
just saying
niet spoilen, zit nu southampton te kijken,quote:
prioriteiten stellen broer.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet spoilen, zit nu southampton te kijken,
Ik denk dat Weissman haar reeds heeft geraaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |