zegt de bijna getrouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
No1uknecht en G.R.Supreme op weg naar de bioscoop.
Kut. Heb ik al die tijd no1 ge-DM'd voor nudes?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is verwarrender dan ik toe wil geven, die UI. Waarom de haat no1, waarom de haat.
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen, dus verschil is gauw genoeg merkbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kut. Heb ik al die tijd no1 ge-DM'd voor nudes?
Heb jij zo'n harige jaren 70 dot dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen, dus verschil is gauw genoeg merkbaar.
Heel fok lijkt ongesteld.
quote:
'ja maar ik wil het zelf'quote:
Wie biedt zich aan? Groot en sterk zoekt ze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Langer dan 1.82 is nooit gelukt nee. En sterk, meh. Kan beter
Ik snap jou niet Weiss, ze lachen je uit (plus je vrouwtje), maken vieze opmerkingen en toch probeer je bij hun in darmkanaal te kruipen? Waarom man, waar is je eer?quote:
ff schere dan mag je langskomequote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Al denk ik dat ik hariger ben dan die arische jongen,
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap sowieso oprecht niet wat jij en Deuce in het turkentopic doen.
Hoe kom je erbij dat ik bij die figuren in hun darmkanaal probeer te kruipen? Waar baseer je dat op? Just curious.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap jou niet Weiss, ze lachen je uit (plus je vrouwtje), maken vieze opmerkingen en toch probeer je bij hun in darmkanaal te kruipen? Waarom man, waar is je eer?
..en die opmerkingen die ze maken hé dat zijn geen opmerkingen van GYM niveau (ha ha en het is klaar) maar echt hele vieze opmerkingen.
Je postgedrag in dat topic. Maar geeft niet, ga vooral zo door, tis goed zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik bij die figuren in hun darmkanaal probeer kruipen? Waar baseer je dat op? Just curious.
Waarom haal je mij er weer bij, vriendinnetje?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap sowieso oprecht niet wat jij en Deuce in het turkentopic doen.
Ik snap niet dat jij je opeens zo druk maakt om mij. Als mensen hier in deze reeks over mijn vriendin beginnen zeg je er ook verder niks van. Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Montelly het volgende:
Je postgedrag in dat topic. Maar geeft niet, ga vooral zo door, tis goed zo.
Komt omdat je daar bijdehand begon te doenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij je opeens zo druk maakt om mij. Als mensen hier in deze reeks over mijn vriendin beginnen zeg je er ook verder niks van. Beetje hypocriet vind je niet?
Idd vriend. Ook gewoon lekker strakke seks op z'n Grieks.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Kkturke altyd overal drama
Geef mij maar Grieken veel gezelliger en drinke ook gewn lekker oezootjes
Laterz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |