Zeg toch niet dat ik tot die tijd niets ga doen. Morgen tweedehands fietsje kopen zodat ik met de fiets naar werk kan, en voor de werkdag uit een uurtje los kan op de gym daar. Moet ik alleen wel 5 uur op, da's wat minderquote:
Goede plannen, nu nog volhouden.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat ik tot die tijd niets ga doen. Morgen tweedehands fietsje kopen zodat ik met de fiets naar werk kan, en voor de werkdag uit een uurtje los kan op de gym daar. Moet ik alleen wel 5 uur op, da's wat minder
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
De dude die het runt leek oprechte interesse in z'n klanten te tonen
wait wut..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot 1 maart abo bij F4F, daarna ga ik over op fitnesscentrum noord, tussen de echte bois. De dude die het runt leek oprechte interesse in z'n klanten te tonen, itt de so-called PT-ers die je een beetje een schema meegeven en daarna nooit meer zien. Cardio kan ik in de gym op m'n werk doen, daar staan vnl fietsen en loopbanden, en ik wil dan serieus met KT aan de slag. Moet ook, omdat m'n gewrichten echt aids zijn en steeds slechter worden. 2015 wordt mijn jaar jongens, let op.
kom je in noord trainenquote:
ja kwartje viel laterquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet de F4F he. Die andere daar.
F4f noordquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
montellie waar train jij dan vriend
?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom je nou drankje doen vrijdag??
nee dima, thx.quote:
Action Hankquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gewoon zo'n legerinstructeur nodig die praktisch vierkant is, boos kijkt en zegt wat ik moet doen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, ik ben Thor aan het kijken.
Hey Fantaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gewoon zo'n legerinstructeur nodig die praktisch vierkant is, boos kijkt en zegt wat ik moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |