Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.quote:
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.
Wij lezen ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Inderdaad, Cassie is een heerlijk wijf,.quote:
ma niggas is dat, fuck maniquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?quote:
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?
Maar je bent ook niet grappig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.
Zie vorig topic Lapo, ondankbarequote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou er iemand voor mij opkomen als ik een ban had?
Op mij hoef je iig niet te rekenen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mede Simbananen draag ik een warm hart toe, ik zou voor je lobbyen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zie vorig topic Lapo, ondankbare
Thénks ménquote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mede Simbananen draag ik een warm hart toe, ik zou voor je lobbyen.
Het was slechts opbouwende kritiek, ik ben niet boos op je hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke zeik dan niet of ik aardig moet doen ; s
Geef me tips dan hoe ik grappiger kan zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was slechts opbouwende kritiek, ik ben niet boos op je hoor.
Lees wat oude posts van mij terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef me tips dan hoe ik grappiger kan zijn.
Dan moet je bij GGMM zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maak foto's van je toetsenbord.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wassebaar?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanrander op racefiets gezocht
KATWIJK -
De politie is op zoek naar een wielrenner die het afgelopen half jaar zeker 11 vrouwen en meisjes heeft betast. De man sloeg voornamelijk toe in Katwijk, maar ook in Valkenburg, Leiden en Wassebaar werden vrouwen aangerand.
De man gaat naast vrouwen fietsen en begint ze vervolgens te betasten. Als de vrouw in kwestie er iets van zegt, fietst hij snel door, zo blijkt uit verklaringen. Het jongste slachtoffer van de wielrenner is 14 jaar, de oudste 52.
De politie is op zoek naar een blanke man van 20 tot 30 jaar oud en zo'n 1.80 meter lang@. De wielrenner heeft een slank postuur en een smal, pokdalig gezicht. Verder heeft hij blond tot donkerblond haar en droeg hij een wielrennerszonnebril.
knut
Ik weet uit betrouwbare bron dat Knut geen pokdalig gezicht heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanrander op racefiets gezocht
KATWIJK -
De politie is op zoek naar een wielrenner die het afgelopen half jaar zeker 11 vrouwen en meisjes heeft betast. De man sloeg voornamelijk toe in Katwijk, maar ook in Valkenburg, Leiden en Wassebaar werden vrouwen aangerand.
De man gaat naast vrouwen fietsen en begint ze vervolgens te betasten. Als de vrouw in kwestie er iets van zegt, fietst hij snel door, zo blijkt uit verklaringen. Het jongste slachtoffer van de wielrenner is 14 jaar, de oudste 52.
De politie is op zoek naar een blanke man van 20 tot 30 jaar oud en zo'n 1.80 meter lang@. De wielrenner heeft een slank postuur en een smal, pokdalig gezicht. Verder heeft hij blond tot donkerblond haar en droeg hij een wielrennerszonnebril.
knut
Ja man mn maat jancees had perm maar nu over 5 dagen vrijspraakquote:
No such thing.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man mn maat jancees had perm maar nu over 5 dagen vrijspraak
Als hij nog 5 dagen weg moet blijven is het overigens geen vrijspraak, maar een herziening van de strafmaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yvonne had m vrij gemaakt denk ik
Je moet nog wel een kaarsje aanteken voor Knut.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij nog 5 dagen weg moet blijven is het overigens geen vrijspraak, maar een herziening van de strafmaat.
Oh is die ook weer weg...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet nog wel een kaarsje aanteken voor Knut.
Het is maar goed dat Stijn nog geen mod is.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Syntix het volgende:
Bevrijd knut in ieder geval niet de komende tijd. We missen hem niet, de azië-lover
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Stijn nog geen mod is.
Klare taal. Mij mag je wel he.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.
Mooi zo, we zitten op het goede spoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk uit met dms jongens. Dms worden doorgelezen
mensen krijgen 2 weken bans voor dingen die in dm zijn gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.
Serieus?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De FA's zijn daar nu over aan het masturberenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
Wat een battieboisquote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Waar zou BrunodeBruinebeer zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Ik zit meestal mobiel en klik later die honderden quote alerts weg dus ik mis wel eens watquote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mortaxx ouwe reus je reageert nooit
Hahahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was jij gisteren in je DM's erg loyaal![]()
Je bent veilig!
Ja, is echt zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeeldequote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
*beluistertquote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeelde
Als Danny mijn vocaroo aan jou maar niet beluisterd want die is exclusief voor jou.
Over wie zou het gaan dan? Dit soort dingen verspreiden moet je natuurljik wel terughoudend in zijn..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet me niet betwijfelen GGMM.
Vorig jaar had (toevlaligerwijs) de zelfde user ook al een week ban gekregen voor crewbash in dm
Mijn pagina stuitert soms alle kanten op als ad.360yield.com ingeladen wordt, schijtirritantquote:
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bangquote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan, we moeten maar een andere optie zoeken voor onze dm-gesprekken.
Ik heb Ties02 een keer gek genoemd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bang
Ik ben bang nadat ik een indrukwekkende foto van je zag in USquote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bang
Op Twitter nog wel, barbaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Ties02 een keer gek genoemd.
Kreeg laatst nog een appje van hem. Hij viert vakantie op een tropisch strand.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zou BrunodeBruinebeer zijn?
Dankzij jou heb ik pijn aan mijn borstkas.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog een appje van hem. Hij viert vakantie op een tropisch strand.
En ik heb gezegd dat Mortaxx digibeet is.quote:
En dat op jouw leeftijd. Ga eens naar de dokter zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik pijn aan mijn borstkas.
Mortaxx is de rechter.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
\Tering, als ik had geweten dat mortaxx zo'n lekkerding is had ikw el wat vriendelijker tegen hem gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan isquote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
dWc_RuffRyder had vroeger toch altijd van die rap kleding aan?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
ik word opeens gay voor mortaxxquote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
Ben ik ookquote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan is
Meer turks.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan is
je niet vasthouden aan je eigen cultuur en religiequote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof iedere Marokkaan zo achterlijk is
Mortaxx is een knuffel Marokkaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu trek ik al mijn negatieve uitspraken over Marokkanen in.
Indianen zoals Stijn Vreven?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Mijn ouders zijn Surinaamse indianen maarja dat weet niemand hier
Elke vanavond is weer nieuw, dus elke vanavond kan de mooiste wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat wordt de leukste vanavond denken jullie?
nee joh gek xdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Indianen zoals Stijn Vreven?
Beetje de grap van Derksen jatten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik bij VI Oranje mijn hoofd op de schouder van Mortaxx had gelegd controleerde ik na afloop wel of ik mijn portemonnee nog had.
Ik heb al gegeten. Het was penne met een romige tomatensaus.quote:
Zou wel de eerste keer zijn dat ik Johan Derksen zou citeren ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje de grap van Derksen jatten.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Davy heeft na 4 jaar in de gaten wat mijn ding is.
Knap van hem.
Verder voeg je niet echt iets toe idd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Niemand is het daar mee eens, dom varken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
In Oss ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
Verwachte reactie: Mad?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand is het daar mee eens, dom varken.
GGMM is het hier wel mee eens.
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forumquote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Behalve al die oerlelijke gifjes die ze maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Niets mis met stereotypenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.
Ik doe het gewoon wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?
Gramulanion is mijn vriendquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
Dit zit in me opgesloten. Ik ben gevoelig voor afwijkende meningen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En gisteren kwam je nog wel voor mij op. Dit voelt als een mes in mijn rug.
Wow een mocro met racistische vriendenquote:
Gramulanion, bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
#viesdikquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat koffie en eierkoeken pakken.
Tot zo.
Niet waar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho moet eten om in Darts vorm te raken.
Nee ik niet maar fietste een zwartjoekel voorbij en toen riep zo'n blanke grachtengordelfiguur vanuit zijn ivoren toren dat ik racistisch bezig ben omdat ik de neger liet lopenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
Mortaxx denkt 'ohhh wat ben ik racistisch dat ik op deze gestolen fiets stap'quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho, GGMM en ik gaan NL1 aanzetten.
In dat geval ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik wel. Ben wel toe aan een beetje televisie.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook kijken.
Ik denk ook dat ik een plaatje van mijn maaltijd ga posten.
OKquote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven wij kijken.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Ah Giel laat even 5 seconden van een nieuw nummer horen terwijl hij er zelf doorheen lult.
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toequote:
Het is maar voor een week.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hopelijk is hij snel weer weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''
GSOD en Lakeside even binnenharken en dan naar de PDC.quote:
een week joh.quote:
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welquote:Op woensdag 5 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een week joh.
Al speelt hij zaterdag tegen Kimmeke KIJK MIJ EENS OVERDREVEN BLIJ DOEN Huybrechts.
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welWint ook zo vaak van toppers
misschien wil danny wel een banner plaatsenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek anders schakel ik moderatoren in om meer respect voor darts te eisen.
Wel openquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.
Norris, Jenkins, Waites en R. Huybrechts
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaronquote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?
Ook voor jou:quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaron
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
Blijft nog wel altijd water erin zitten dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
ben telquote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.
Heel jammer.
Kom maar naar Groningen danquote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrijdag ga ik naar Interstellar
Met Johannes
wie gaat ze dan maken?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht nulletje of 4 tegen de kroaten
Hey, Kazim. Wanneer heeft die duivelse jongen voor het laatst gescoord?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim, Toornstra, Immers, Boëtius, Manu
die zouden ze best kunnen gebruiken, nog altijd minder slecht dan Kazi Kaziquote:Op donderdag 6 november 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij hebben natuurlijk geen Kolbeinn Sigthorsson
Geen idee, ben niet zo van de statistiekjes.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, Kazim. Wanneer heeft die duivelse jongen voor het laatst gescoord?
Toornstra kan er wel 1 maken en Manu misschienquote:Op donderdag 6 november 2014 08:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim, Toornstra, Immers, Boëtius, Manu
Als hij alleen maar het laatste zetje geeft, ja. Als hij eerder aan de bal komt, is er iets misgegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zouden ze best kunnen gebruiken, nog altijd minder slecht dan Kazi Kazi
Amsterdamquote:Op donderdag 6 november 2014 09:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
#middag
Waar verblijf jij momenteel? In Brazilië, Nederland of ergens in Azië?
Iedereen dmbanquote:Op donderdag 6 november 2014 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat de hechtenis van onze vriend Dven is verlengd en hij mag ook niet meer DM'en. #RIPBulgarije #FreeDven
Ik zal eens navraag doen in het Rotterdamsequote:Op donderdag 6 november 2014 10:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen dmban
Maar die lezen ze heus niet door hoor
Hoe lang
ze zijn er nogal mee bezigquote:Op donderdag 6 november 2014 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat de hechtenis van onze vriend Dven is verlengd en hij mag ook niet meer DM'en. #RIPBulgarije #FreeDven
Zou natuurlijk wel terecht zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een coupe van Bulgaarse en Japanse extremisten.
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel terecht zijn.
#freeAFCNielsenderest
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaakt
Ik heb trouwens een nieuwe website gemaakt
http://wijzijnsimba.nl/
Ik ben benieuwd naar je mening (en die van de anderen).
Het is wat rustig hier. Ik was om 8 uur vanmorgen pas de eerste.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Ben je bang voor de vernedering vanavond?
Heeft Niels een ban ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel terecht zijn.
#freeAFCNielsenderest
Erg mooi.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaakt
Ik heb trouwens een nieuwe website gemaakt
http://wijzijnsimba.nl/
Ik ben benieuwd naar je mening (en die van de anderen).
hoi, wat ga je etenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Roland.
Ik moet zo nog etenKom net mijn bed uit. Zit eerst nog even koffie te drinken.
Roland check mijn Simba sitequote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi, wat ga je eten
Vandaag in de ochtend rond 6 uur was er een vrouw in de tram 7 die sprekend op Yvonne leek. Misschien was het haar wel dus als ze leest
Vanavond nog geen idee, we gaan straks boodschappen halen. Zometeen gewoon broodjes natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi, wat ga je eten
Vandaag in de ochtend rond 6 uur was er een vrouw in de tram 7 die sprekend op Yvonne leek. Misschien was het haar wel dus als ze leest
dven knut niels jancees littlerabbitquote:
Ik check het nuquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roland check mijn Simba site
Saind napoleonfourquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dven knut niels jancees littlerabbit
wie eigenlijk niet
Ah, dan was het haar idd niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond nog geen idee, we gaan straks boodschappen halen. Zometeen gewoon broodjes natuurlijk.
Denk het niet hoor, die woont toch in Rotterdam of zo? Dus kan me niet voorstellen dat zij het was.
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de heer niet ijdel gebruiken.
die bans maken mij WOEDENDquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de heer niet ijdel gebruiken.
Ik moet nog even kijken of/hoe ik die reacties op de website kan krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.
God is ook woedend. Maar helaas is hij gebonden aan zijn belofte zeven maal zeven keer te vergeven.quote:
Uiteraard gedaan dat ze hun ban goed kunnen uitzitten en dat Danny tot inkeer komt mbt z'n vertekende wereldbeeldquote:
hetquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.
Ook al is hij zwart als roet, hij bedoelt het wel goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo jongens.
Wat vinden jullie van Zwarte Piet?
Danny vindt dit leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook al is hij zwart als roet, hij bedoelt het wel goed.
Ik zou geld zetten op 1:0 Legiaquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
Inso gaat Legia winnen voor toto. Scoren moeilijk
Oh, sorry, dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Danny vindt dit leuk.
Pas op johannes, dadelijk mag je een paar weken niet meer posten.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was nou ook weer niet de bedoeling.
9 punten is wel goedquote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou geld zetten op 1:0 Legia
Net zoals elke EL wedstrijd dit jaar.
Dan ga ik wel naar WZSquote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op johannes, dadelijk mag je een paar weken niet meer posten.
Zou mooi zijn ook geweldige fansquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
winnen wel
metalist is niet zo denderend
Wat een leuke site.quote:
Ik moet nog even werken aan de bereikbaarheid van de site, het lijkt alsof er een maximum aantal mensen is wat in 1 keer op de site aanwezig kan zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een leuke site.
Oei, dat is vervelend.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog even werken aan de bereikbaarheid van de site, het lijkt alsof er een maximum aantal mensen is wat in 1 keer op de site aanwezig kan zijn.
prima pilsquote:
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeldquote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heineken is te drinken als de Hertog Jan op is anders altijd Hertog Jan.
daarom, als je ermee begint maakt het geen moer uit, naast elkaar is het wat andersquote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima pils
[..]
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeld
Wauw dat is wel heel goedkoop ja. Bij ons heb je bij de C1000 1x per maand een heineken aanbieding van 10 euro excl. statiegeld dus lekker goedkoop ouwe.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima pils
[..]
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeld
Amstel is sowieso niet echt chill.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, als je ermee begint maakt het geen moer uit, naast elkaar is het wat anders
Goed verhaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wauw dat is wel heel goedkoop ja. Bij ons heb je bij de C1000 1x per maand een heineken aanbieding van 10 euro excl. statiegeld dus lekker goedkoop ouwe.
Ik heb ooit moeilijk veel ingekocht toen het 3 halen 2 betalen was. Kon je onbeperkt halen
Heinken is niet te zuipen. Doe mij maar Veltins.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heineken is te drinken als de Hertog Jan op is anders altijd Hertog Jan.
Ja man.. bierverhalenquote:
Alles in Drenthe, Oost-Overijssel en de Achterhoek hoort Grolsch te drinken.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heinken is niet te zuipen. Doe mij maar Veltins.
Spannend! Ga je gang.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man.. bierverhalen![]()
Ik kan je wel wat beroemde uitgaansstory's vertellen? Daar zijn ze hier altijd erg content mee.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles in Drenthe, Oost-Overijssel en de Achterhoek hoort Grolsch te drinken.
ach als je dorst hebt is ook dat goed en geldt ook voor als je het bij hetzelfde bier houdt het weinig uitmaaktquote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amstel is sowieso niet echt chill.
Bewaar ik voor een ander moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spannend! Ga je gang.
Anti-climax.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bewaar ik voor een ander moment.
Boeren -> woonwagenbewoners -> die krijgen ruzie -> buitenlanders -> nog meer drank -> riemen af -> met de gesp slaan -> ziekenhuisquote:
Ik mis de Zwarte Pieten.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boeren -> woonwagenbewoners -> die krijgen ruzie -> buitenlanders -> nog meer drank -> riemen af -> met de gesp slaan -> ziekenhuis
Dat zijn ongeveer de avonden.
Over buitenlanders heen gelezen?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis de Zwarte Pieten.
De meeste zwarte pieten zijn blanke Nederlanders.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over buitenlanders heen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |