je niet vasthouden aan je eigen cultuur en religiequote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof iedere Marokkaan zo achterlijk is
Mortaxx is een knuffel Marokkaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu trek ik al mijn negatieve uitspraken over Marokkanen in.
Indianen zoals Stijn Vreven?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Mijn ouders zijn Surinaamse indianen maarja dat weet niemand hier
Elke vanavond is weer nieuw, dus elke vanavond kan de mooiste wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat wordt de leukste vanavond denken jullie?
nee joh gek xdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Indianen zoals Stijn Vreven?
Beetje de grap van Derksen jatten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik bij VI Oranje mijn hoofd op de schouder van Mortaxx had gelegd controleerde ik na afloop wel of ik mijn portemonnee nog had.
Ik heb al gegeten. Het was penne met een romige tomatensaus.quote:
Zou wel de eerste keer zijn dat ik Johan Derksen zou citeren ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje de grap van Derksen jatten.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Davy heeft na 4 jaar in de gaten wat mijn ding is.
Knap van hem.
Verder voeg je niet echt iets toe idd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Niemand is het daar mee eens, dom varken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |