je niet vasthouden aan je eigen cultuur en religiequote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof iedere Marokkaan zo achterlijk is
Mortaxx is een knuffel Marokkaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu trek ik al mijn negatieve uitspraken over Marokkanen in.
Indianen zoals Stijn Vreven?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Mijn ouders zijn Surinaamse indianen maarja dat weet niemand hier
Elke vanavond is weer nieuw, dus elke vanavond kan de mooiste wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat wordt de leukste vanavond denken jullie?
nee joh gek xdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Indianen zoals Stijn Vreven?
Beetje de grap van Derksen jatten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik bij VI Oranje mijn hoofd op de schouder van Mortaxx had gelegd controleerde ik na afloop wel of ik mijn portemonnee nog had.
Ik heb al gegeten. Het was penne met een romige tomatensaus.quote:
Zou wel de eerste keer zijn dat ik Johan Derksen zou citeren ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje de grap van Derksen jatten.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Davy heeft na 4 jaar in de gaten wat mijn ding is.
Knap van hem.
Verder voeg je niet echt iets toe idd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijdquote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap van hem.
Niemand is het daar mee eens, dom varken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
In Oss ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
Verwachte reactie: Mad?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand is het daar mee eens, dom varken.
GGMM is het hier wel mee eens.
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forumquote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Behalve al die oerlelijke gifjes die ze maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Niets mis met stereotypenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.
Ik doe het gewoon wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?
Gramulanion is mijn vriendquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
Dit zit in me opgesloten. Ik ben gevoelig voor afwijkende meningen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En gisteren kwam je nog wel voor mij op. Dit voelt als een mes in mijn rug.
Wow een mocro met racistische vriendenquote:
Gramulanion, bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
#viesdikquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat koffie en eierkoeken pakken.
Tot zo.
Niet waar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho moet eten om in Darts vorm te raken.
Nee ik niet maar fietste een zwartjoekel voorbij en toen riep zo'n blanke grachtengordelfiguur vanuit zijn ivoren toren dat ik racistisch bezig ben omdat ik de neger liet lopenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
Mortaxx denkt 'ohhh wat ben ik racistisch dat ik op deze gestolen fiets stap'quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho, GGMM en ik gaan NL1 aanzetten.
In dat geval ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik wel. Ben wel toe aan een beetje televisie.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook kijken.
Ik denk ook dat ik een plaatje van mijn maaltijd ga posten.
OKquote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven wij kijken.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Ah Giel laat even 5 seconden van een nieuw nummer horen terwijl hij er zelf doorheen lult.
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toequote:
Het is maar voor een week.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hopelijk is hij snel weer weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''
GSOD en Lakeside even binnenharken en dan naar de PDC.quote:
een week joh.quote:
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welquote:Op woensdag 5 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een week joh.
Al speelt hij zaterdag tegen Kimmeke KIJK MIJ EENS OVERDREVEN BLIJ DOEN Huybrechts.
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welWint ook zo vaak van toppers
misschien wil danny wel een banner plaatsenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek anders schakel ik moderatoren in om meer respect voor darts te eisen.
Wel openquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.
Norris, Jenkins, Waites en R. Huybrechts
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaronquote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?
Ook voor jou:quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaron
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
Blijft nog wel altijd water erin zitten dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
ben telquote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.
Heel jammer.
Kom maar naar Groningen danquote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrijdag ga ik naar Interstellar
Met Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |