misschien wil danny wel een banner plaatsenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek anders schakel ik moderatoren in om meer respect voor darts te eisen.
Wel openquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.
Norris, Jenkins, Waites en R. Huybrechts
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Jaap moeten ze goffetomme afblijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het royeren van GGMM!
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaronquote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Fredje ook nog steeds met verkansie?
Ook voor jou:quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die ook #FreeFredDeDrugsbaron
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk waren de bietjes die hij vandaag heeft gegeten niet lekker.
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk valt zijn aquarium om op zijn ajaxdekbed
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
Blijft nog wel altijd water erin zitten dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja dan gaan die vissen dood, dat gun ik ze niet.
ben telquote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat jullie mijn link niet waarderen.
Heel jammer.
Kom maar naar Groningen danquote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrijdag ga ik naar Interstellar
Met Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |