In Oss ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar in Eindhoven zijn ze niet zo slim zegt Theo Mazen wltijd
Verwachte reactie: Mad?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand is het daar mee eens, dom varken.
GGMM is het hier wel mee eens.
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forumquote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder voeg je niet echt iets toe idd.
GGMM is het hier niet mee eens.
Behalve al die oerlelijke gifjes die ze maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Gramulanion voegen niets toe op dit forum.
Niets mis met stereotypenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje stereotype dit. Net als mensen die zeggen dat mocro's niet kunnen spellen.
Ik doe het gewoon wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij niet met hem in een rijtje zetten a.u.b.?
Gramulanion is mijn vriendquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
Dit zit in me opgesloten. Ik ben gevoelig voor afwijkende meningen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En gisteren kwam je nog wel voor mij op. Dit voelt als een mes in mijn rug.
Wow een mocro met racistische vriendenquote:
Gramulanion, bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion voegt wel degeijk wat toe aan doet forum.
Zoals racisme.
#viesdikquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat koffie en eierkoeken pakken.
Tot zo.
Niet waar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho moet eten om in Darts vorm te raken.
Nee ik niet maar fietste een zwartjoekel voorbij en toen riep zo'n blanke grachtengordelfiguur vanuit zijn ivoren toren dat ik racistisch bezig ben omdat ik de neger liet lopenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |