Mortaxx denkt 'ohhh wat ben ik racistisch dat ik op deze gestolen fiets stap'quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap jij op de fiets met het idee van 'ohhhh wat ben ik racistisch dat ik op de fiets stap'?
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho, GGMM en ik gaan NL1 aanzetten.
In dat geval ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik wel. Ben wel toe aan een beetje televisie.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook kijken.
Ik denk ook dat ik een plaatje van mijn maaltijd ga posten.
OKquote:Op woensdag 5 november 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven wij kijken.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Ah Giel laat even 5 seconden van een nieuw nummer horen terwijl hij er zelf doorheen lult.
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toequote:
Het is maar voor een week.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar wenste die hem nog van alles toe![]()
Je kan merken dat de wind weer een andere kant op waait.
Hopelijk is hij snel weer weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft. Ik postte alleen: ''Als dit 1-0 blijft neem ik een jandekkerui''
GSOD en Lakeside even binnenharken en dan naar de PDC.quote:
een week joh.quote:
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welquote:Op woensdag 5 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een week joh.
Al speelt hij zaterdag tegen Kimmeke KIJK MIJ EENS OVERDREVEN BLIJ DOEN Huybrechts.
Iedereen vindt Poule C zwaar kut maar ik vind 'm wel tof.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das ook een kut ventje. Zijn broer mag ik welWint ook zo vaak van toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |