Zou natuurlijk wel terecht zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een coupe van Bulgaarse en Japanse extremisten.
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel terecht zijn.
#freeAFCNielsenderest
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaakt
Ik heb trouwens een nieuwe website gemaakt
http://wijzijnsimba.nl/
Ik ben benieuwd naar je mening (en die van de anderen).
Het is wat rustig hier. Ik was om 8 uur vanmorgen pas de eerste.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Ben je bang voor de vernedering vanavond?
Heeft Niels een ban ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel terecht zijn.
#freeAFCNielsenderest
Erg mooi.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels had net bijzonder artistieke fotoshops gemaakt
Ik heb trouwens een nieuwe website gemaakt
http://wijzijnsimba.nl/
Ik ben benieuwd naar je mening (en die van de anderen).
hoi, wat ga je etenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Roland.
Ik moet zo nog etenKom net mijn bed uit. Zit eerst nog even koffie te drinken.
Roland check mijn Simba sitequote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi, wat ga je eten
Vandaag in de ochtend rond 6 uur was er een vrouw in de tram 7 die sprekend op Yvonne leek. Misschien was het haar wel dus als ze leest
Vanavond nog geen idee, we gaan straks boodschappen halen. Zometeen gewoon broodjes natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi, wat ga je eten
Vandaag in de ochtend rond 6 uur was er een vrouw in de tram 7 die sprekend op Yvonne leek. Misschien was het haar wel dus als ze leest
dven knut niels jancees littlerabbitquote:
Ik check het nuquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roland check mijn Simba site
Saind napoleonfourquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dven knut niels jancees littlerabbit
wie eigenlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |