Ah, dan was het haar idd niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond nog geen idee, we gaan straks boodschappen halen. Zometeen gewoon broodjes natuurlijk.
Denk het niet hoor, die woont toch in Rotterdam of zo? Dus kan me niet voorstellen dat zij het was.
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de heer niet ijdel gebruiken.
die bans maken mij WOEDENDquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de heer niet ijdel gebruiken.
Ik moet nog even kijken of/hoe ik die reacties op de website kan krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.
God is ook woedend. Maar helaas is hij gebonden aan zijn belofte zeven maal zeven keer te vergeven.quote:
Uiteraard gedaan dat ze hun ban goed kunnen uitzitten en dat Danny tot inkeer komt mbt z'n vertekende wereldbeeldquote:
hetquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM net de contactformulier heeft ingevuld.
Ook al is hij zwart als roet, hij bedoelt het wel goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo jongens.
Wat vinden jullie van Zwarte Piet?
Danny vindt dit leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook al is hij zwart als roet, hij bedoelt het wel goed.
Ik zou geld zetten op 1:0 Legiaquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
Inso gaat Legia winnen voor toto. Scoren moeilijk
Oh, sorry, dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Danny vindt dit leuk.
Pas op johannes, dadelijk mag je een paar weken niet meer posten.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was nou ook weer niet de bedoeling.
9 punten is wel goedquote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou geld zetten op 1:0 Legia
Net zoals elke EL wedstrijd dit jaar.
Dan ga ik wel naar WZSquote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op johannes, dadelijk mag je een paar weken niet meer posten.
Zou mooi zijn ook geweldige fansquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
winnen wel
metalist is niet zo denderend
Wat een leuke site.quote:
Ik moet nog even werken aan de bereikbaarheid van de site, het lijkt alsof er een maximum aantal mensen is wat in 1 keer op de site aanwezig kan zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een leuke site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |