Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.quote:
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.
Wij lezen ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Inderdaad, Cassie is een heerlijk wijf,.quote:
ma niggas is dat, fuck maniquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?quote:
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?
Maar je bent ook niet grappig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.
Zie vorig topic Lapo, ondankbarequote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou er iemand voor mij opkomen als ik een ban had?
Op mij hoef je iig niet te rekenen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mede Simbananen draag ik een warm hart toe, ik zou voor je lobbyen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zie vorig topic Lapo, ondankbare
Thénks ménquote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mede Simbananen draag ik een warm hart toe, ik zou voor je lobbyen.
Het was slechts opbouwende kritiek, ik ben niet boos op je hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke zeik dan niet of ik aardig moet doen ; s
Geef me tips dan hoe ik grappiger kan zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was slechts opbouwende kritiek, ik ben niet boos op je hoor.
Lees wat oude posts van mij terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef me tips dan hoe ik grappiger kan zijn.
Dan moet je bij GGMM zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maak foto's van je toetsenbord.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wassebaar?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanrander op racefiets gezocht
KATWIJK -
De politie is op zoek naar een wielrenner die het afgelopen half jaar zeker 11 vrouwen en meisjes heeft betast. De man sloeg voornamelijk toe in Katwijk, maar ook in Valkenburg, Leiden en Wassebaar werden vrouwen aangerand.
De man gaat naast vrouwen fietsen en begint ze vervolgens te betasten. Als de vrouw in kwestie er iets van zegt, fietst hij snel door, zo blijkt uit verklaringen. Het jongste slachtoffer van de wielrenner is 14 jaar, de oudste 52.
De politie is op zoek naar een blanke man van 20 tot 30 jaar oud en zo'n 1.80 meter lang@. De wielrenner heeft een slank postuur en een smal, pokdalig gezicht. Verder heeft hij blond tot donkerblond haar en droeg hij een wielrennerszonnebril.
knut
Ik weet uit betrouwbare bron dat Knut geen pokdalig gezicht heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanrander op racefiets gezocht
KATWIJK -
De politie is op zoek naar een wielrenner die het afgelopen half jaar zeker 11 vrouwen en meisjes heeft betast. De man sloeg voornamelijk toe in Katwijk, maar ook in Valkenburg, Leiden en Wassebaar werden vrouwen aangerand.
De man gaat naast vrouwen fietsen en begint ze vervolgens te betasten. Als de vrouw in kwestie er iets van zegt, fietst hij snel door, zo blijkt uit verklaringen. Het jongste slachtoffer van de wielrenner is 14 jaar, de oudste 52.
De politie is op zoek naar een blanke man van 20 tot 30 jaar oud en zo'n 1.80 meter lang@. De wielrenner heeft een slank postuur en een smal, pokdalig gezicht. Verder heeft hij blond tot donkerblond haar en droeg hij een wielrennerszonnebril.
knut
Ja man mn maat jancees had perm maar nu over 5 dagen vrijspraakquote:
No such thing.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man mn maat jancees had perm maar nu over 5 dagen vrijspraak
Als hij nog 5 dagen weg moet blijven is het overigens geen vrijspraak, maar een herziening van de strafmaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yvonne had m vrij gemaakt denk ik
Je moet nog wel een kaarsje aanteken voor Knut.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij nog 5 dagen weg moet blijven is het overigens geen vrijspraak, maar een herziening van de strafmaat.
Oh is die ook weer weg...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet nog wel een kaarsje aanteken voor Knut.
Het is maar goed dat Stijn nog geen mod is.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Syntix het volgende:
Bevrijd knut in ieder geval niet de komende tijd. We missen hem niet, de azië-lover
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Stijn nog geen mod is.
Klare taal. Mij mag je wel he.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.
Mooi zo, we zitten op het goede spoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn mag ook wel eens een tijdje opdonderen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk uit met dms jongens. Dms worden doorgelezen
mensen krijgen 2 weken bans voor dingen die in dm zijn gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.
Serieus?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De FA's zijn daar nu over aan het masturberenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
Wat een battieboisquote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Waar zou BrunodeBruinebeer zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Ik zit meestal mobiel en klik later die honderden quote alerts weg dus ik mis wel eens watquote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mortaxx ouwe reus je reageert nooit
Hahahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was jij gisteren in je DM's erg loyaal![]()
Je bent veilig!
Ja, is echt zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeeldequote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
*beluistertquote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeelde
Als Danny mijn vocaroo aan jou maar niet beluisterd want die is exclusief voor jou.
Over wie zou het gaan dan? Dit soort dingen verspreiden moet je natuurljik wel terughoudend in zijn..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet me niet betwijfelen GGMM.
Vorig jaar had (toevlaligerwijs) de zelfde user ook al een week ban gekregen voor crewbash in dm
Mijn pagina stuitert soms alle kanten op als ad.360yield.com ingeladen wordt, schijtirritantquote:
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bangquote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan, we moeten maar een andere optie zoeken voor onze dm-gesprekken.
Ik heb Ties02 een keer gek genoemd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bang
Ik ben bang nadat ik een indrukwekkende foto van je zag in USquote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik noemde ggmm laatst gek. Ik ben bang stijntje ik ben bang
Op Twitter nog wel, barbaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Ties02 een keer gek genoemd.
Kreeg laatst nog een appje van hem. Hij viert vakantie op een tropisch strand.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zou BrunodeBruinebeer zijn?
Dankzij jou heb ik pijn aan mijn borstkas.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog een appje van hem. Hij viert vakantie op een tropisch strand.
En ik heb gezegd dat Mortaxx digibeet is.quote:
En dat op jouw leeftijd. Ga eens naar de dokter zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik pijn aan mijn borstkas.
Mortaxx is de rechter.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
\Tering, als ik had geweten dat mortaxx zo'n lekkerding is had ikw el wat vriendelijker tegen hem gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan isquote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
dWc_RuffRyder had vroeger toch altijd van die rap kleding aan?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
ik word opeens gay voor mortaxxquote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
US / Userfoto's #329
mooie foto mortaxx
Ben ik ookquote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan is
Meer turks.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door die foto denk ik dat Mortie een marrokkaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |