Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.quote:
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe normaal, lellek wuuf dat het is.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan zij toch niks aan doen? Iedereen die naast Nicki staat wordt natuurlijk in een bepaald perspectief gezet.
Wij lezen ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Inderdaad, Cassie is een heerlijk wijf,.quote:
ma niggas is dat, fuck maniquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FREEmaniggas lees ik in de TT
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?quote:
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe jij nooit eens een keer aardig?
Maar je bent ook niet grappig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat je me niet grappig vond. Dag heeft me tot op het bot gekwetst.
Zie vorig topic Lapo, ondankbarequote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou er iemand voor mij opkomen als ik een ban had?
Op mij hoef je iig niet te rekenen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mede Simbananen draag ik een warm hart toe, ik zou voor je lobbyen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |