SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk uit met dms jongens. Dms worden doorgelezen
mensen krijgen 2 weken bans voor dingen die in dm zijn gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu begin je wel enorm door te slaan. Wat is er allemaal, meis.
Serieus?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De FA's zijn daar nu over aan het masturberenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus mijn homoerotische gesprekken met Etsu liggen nu op straat?
Wat een battieboisquote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Waar zou BrunodeBruinebeer zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De FA's zijn daar nu over aan het masturberen
Ik zit meestal mobiel en klik later die honderden quote alerts weg dus ik mis wel eens watquote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mortaxx ouwe reus je reageert nooit
Hahahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was jij gisteren in je DM's erg loyaal![]()
Je bent veilig!
Ja, is echt zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeeldequote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaJa inderdaad.
Al betwijfel ik of het echt zo is.
*beluistertquote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ik daar gisteren al op zinspeelde
Als Danny mijn vocaroo aan jou maar niet beluisterd want die is exclusief voor jou.
Over wie zou het gaan dan? Dit soort dingen verspreiden moet je natuurljik wel terughoudend in zijn..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet me niet betwijfelen GGMM.
Vorig jaar had (toevlaligerwijs) de zelfde user ook al een week ban gekregen voor crewbash in dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |