Oei, dat is vervelend.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog even werken aan de bereikbaarheid van de site, het lijkt alsof er een maximum aantal mensen is wat in 1 keer op de site aanwezig kan zijn.
prima pilsquote:
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeldquote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heineken is te drinken als de Hertog Jan op is anders altijd Hertog Jan.
daarom, als je ermee begint maakt het geen moer uit, naast elkaar is het wat andersquote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima pils
[..]
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeld
Wauw dat is wel heel goedkoop ja. Bij ons heb je bij de C1000 1x per maand een heineken aanbieding van 10 euro excl. statiegeld dus lekker goedkoop ouwe.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima pils
[..]
neem ik normaal ja, maar betaalde nu geloof ik 8 euro exclusief statiegeld
Amstel is sowieso niet echt chill.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, als je ermee begint maakt het geen moer uit, naast elkaar is het wat anders
Goed verhaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wauw dat is wel heel goedkoop ja. Bij ons heb je bij de C1000 1x per maand een heineken aanbieding van 10 euro excl. statiegeld dus lekker goedkoop ouwe.
Ik heb ooit moeilijk veel ingekocht toen het 3 halen 2 betalen was. Kon je onbeperkt halen
Heinken is niet te zuipen. Doe mij maar Veltins.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heineken is te drinken als de Hertog Jan op is anders altijd Hertog Jan.
Ja man.. bierverhalenquote:
Alles in Drenthe, Oost-Overijssel en de Achterhoek hoort Grolsch te drinken.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heinken is niet te zuipen. Doe mij maar Veltins.
Spannend! Ga je gang.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man.. bierverhalen![]()
Ik kan je wel wat beroemde uitgaansstory's vertellen? Daar zijn ze hier altijd erg content mee.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles in Drenthe, Oost-Overijssel en de Achterhoek hoort Grolsch te drinken.
ach als je dorst hebt is ook dat goed en geldt ook voor als je het bij hetzelfde bier houdt het weinig uitmaaktquote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amstel is sowieso niet echt chill.
Bewaar ik voor een ander moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spannend! Ga je gang.
Anti-climax.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bewaar ik voor een ander moment.
Boeren -> woonwagenbewoners -> die krijgen ruzie -> buitenlanders -> nog meer drank -> riemen af -> met de gesp slaan -> ziekenhuisquote:
Ik mis de Zwarte Pieten.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boeren -> woonwagenbewoners -> die krijgen ruzie -> buitenlanders -> nog meer drank -> riemen af -> met de gesp slaan -> ziekenhuis
Dat zijn ongeveer de avonden.
Over buitenlanders heen gelezen?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis de Zwarte Pieten.
De meeste zwarte pieten zijn blanke Nederlanders.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over buitenlanders heen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |