Piece?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
Godver CV, wat flik jij nou?![]()
![]()
Rest in piece bro, we gaan je geklaag missen
sjit.. Autocorrectie.. Fixed..quote:
32 idd...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:22 schreef bleiblei het volgende:
Shit hey... En hij was net in zijn huisje ingetrokken. Klote. En zo jong ook (geloof ik).
Ja, hij was juist weer enorm opgeknapt na afgelopen zomerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Toch raar dat je zo opeens van de een op andere dag dood bent. Hij voelde zich prima toch?
Klinkt misschien hard, maar ik teken ervoor. Het is in ieder geval beter dan jarenlang chemo en andere rottigheid. Dan kan je beter gewoon gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Toch raar dat je zo opeens van de een op andere dag dood bent. Hij voelde zich prima toch?
hij had een slecht hart , geen kankerquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard, maar ik teken ervoor. Het is in ieder geval beter dan jarenlang chemo en andere rottigheid. Dan kan je beter gewoon gaan.
32quote:
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik deze dood zou verkiezen boven bijvoorbeeld kanker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hij had een slecht hart , geen kanker
ok ..verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik deze dood zou verkiezen boven bijvoorbeeld kanker.
Het is geen ongeluk geweest wat met het sleutelen te maken heeft, nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef delano.888 het volgende:
RIP
Tijdens het sleutelen overleden? Toch niet de auto door de krik gezakt oid?
Ok wat rottig. Maar gelukkig voor de nabestaanden dus geen vreselijke taferelen waar ik even bang voor was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is geen ongeluk geweest wat met het sleutelen te maken heeft, nee.
Kort samengevat: Hartfalen.
Nee, dat is iemand anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Is hij toevallig Flying Duckman van het Saabforum?
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse foraquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand anders.
Op het Saabforum heet hij ook gewoon 2cv.
jepszzzquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse fora
Ik heb het daar (na overleg met Alex) in zijn 99-topic gemeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse fora
quote:
Mooie kaart.quote:
Wat erg dat zijn ouders afscheid van hem moeten nemen. Had niet door dat hij zo jong was.quote:
Nouja, altijd.... Ik denk dat er al een hoop FOK!kers zijn overleden waar niemand het van weet.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:59 schreef Apotheose het volgende:
altijd mooi dat er hier zo meegeleefd wordt met een overleden user. Ook troostend voor nabestaanden lijkt mij
ja ok, true.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, altijd.... Ik denk dat er al een hoop FOK!kers zijn overleden waar niemand het van weet.
Ik hoop dat hij een goed antwoord heeft gekregen.quote:vraag me af of er leven na de dood is
Jeetje, open ik onschuldig dit topic om eens te kijken wat er nou van het huis geworden is. Ik schrik me een hoedje...quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, ik kreeg vanochtend het trieste bericht dat Elmer/2cv gisteren is overleden terwijl hij aan het klussen was met een auto.
Mijn Cordoba rijdt ook mee. Elmer kwam immers ook gewoon met zijn Saab naar meetings van de BX club.quote:Beste mensen,
Om Elmer een mooi afscheid te geven zullen we een BX (of Citroën) groet aan Elmer brengen.
We zullen zaterdag voorafgaande aan de condoleance en de crematie dienst samen naar het crematorium rijden.
Vanwege praktische redenen vraagt de familie ons om een schatting van het aantal aanwezige auto's (voor een vlaggetje ter markering van de stoet) en het aantal bezoekers (voor catering).
Volgens de gegevens die mij nu bekend zijn vertrekt de stoet om 10:00 uit Joure.
Zou je mij per mail willen laten weten of je komt naar het afscheid?
Geef dan ook aan met hoeveel personen en hoeveel auto's.
Mailen kan naar: meetings@bxclub.nl
Groeten,
Bestuur BX club Nederland
Mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 10:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Cordoba rijdt ook mee. Elmer kwam immers ook gewoon met zijn Saab naar meetings van de BX club.
Hoe crue het ook is, het is wel een 2cv waardige auto.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Op de eerste Citromobiel waar we waren, stonden we beide naar deze auto te kijken. Een betere keus als transportmiddel voor je laatste rit had je familie niet kunnen maken.
Omdat er ook veel mensen waren die er niet bij konden zijn is me gevraagd foto's te maken. Die staan hier.
Heel mooi, bedankt!quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Op de eerste Citromobiel waar we waren, stonden we beide naar deze auto te kijken. Een betere keus als transportmiddel voor je laatste rit had je familie niet kunnen maken.
Omdat er ook veel mensen waren die er niet bij konden zijn is me gevraagd foto's te maken. Die staan hier.
Mooiquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gedaan, en mooi dát je dat gedaan hebt!quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Whuut? Zo jong...quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:07 schreef Anne het volgende:
Onze brompot, nachtbraker, citrofiel, zorgenkindje, vaste PTA en vaste PTA SC-user, met zijn hart (ook al deed dat hart nogal vervelend) op zijn goede plek is helaas gistermiddag overleden tijdens hetgeen wat hij het liefste deed (sleutelen).
Wij gaan zijn kennis, bijdehante opmerkingen, zelfs zijn geklaag over het UWV, zijn medeleven met anderen en veel meer van dat missen.
Rust zacht jongen.
[ afbeelding ]
Zijn sloophart is er mee gestopt.quote:Op maandag 10 november 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whuut? Zo jong...
En tijdens het sleutelen? Tragisch ongeluk?
RIP.
Het verkeerde hart op de goede plekquote:Op maandag 10 november 2014 08:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn sloophart is er mee gestopt.
Mooie reportage, dank jequote:Op zaterdag 8 november 2014 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ...quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:20 schreef 2dope het volgende:
Wat de hel. Toen ik de TT las dacht ik 'Neh, vast niet de user' en dat de citroën van TS de geest gegeven had.
Dat het drie weken later een andere betekenis zou krijgen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
» Er is al 104 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jousters, leven jullie nog ?
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen de Feyenoord/Opel reclame op t moment
Doe je niet meer aan je 101 doelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?
Dat wel ja. Maar ik vind m alsnog niet fijn om te horen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:16 schreef 2cv het volgende:
Evt. kan ik de mijne wel inscannen (stuur ff een DM) maar ik ben niet dagelijks meer op FOK! te vinden.
Is gewoon een bedankje van de nabestaanden. Is vrij normaal hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Was hij jarig geweest? Of waarom de advertentie?
Ja ik ken ze. Maar bijna 3 maand later is vrij laat toch. Maar goed dat gaat het hier niet omquote:Op zondag 25 januari 2015 12:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een bedankje van de nabestaanden. Is vrij normaal hoor.
het tijdschrift waar het bedankje in staat verschijnt niet zo vaak per jaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik ken ze. Maar bijna 3 maand later is vrij laat toch. Maar goed dat gaat het hier niet om
Citroexpert toevallig? Ik moet de laatste nog lezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef lipje het volgende:
[..]
het tijdschrift waar het bedankje in staat verschijnt niet zo vaak per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |