Dat het drie weken later een andere betekenis zou krijgen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
» Er is al 104 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jousters, leven jullie nog ?
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen de Feyenoord/Opel reclame op t moment
Doe je niet meer aan je 101 doelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?
Dat wel ja. Maar ik vind m alsnog niet fijn om te horen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een mooie reclame en mooi initiatief toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:16 schreef 2cv het volgende:
Evt. kan ik de mijne wel inscannen (stuur ff een DM) maar ik ben niet dagelijks meer op FOK! te vinden.
Is gewoon een bedankje van de nabestaanden. Is vrij normaal hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Was hij jarig geweest? Of waarom de advertentie?
Ja ik ken ze. Maar bijna 3 maand later is vrij laat toch. Maar goed dat gaat het hier niet omquote:Op zondag 25 januari 2015 12:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een bedankje van de nabestaanden. Is vrij normaal hoor.
het tijdschrift waar het bedankje in staat verschijnt niet zo vaak per jaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik ken ze. Maar bijna 3 maand later is vrij laat toch. Maar goed dat gaat het hier niet om
Citroexpert toevallig? Ik moet de laatste nog lezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef lipje het volgende:
[..]
het tijdschrift waar het bedankje in staat verschijnt niet zo vaak per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |