meer tegels er onder leggenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef 2cv het volgende:
Er ziiten wel weer wieltjes onder de voorkant, maar die raken de tegels nog niet
moet 2CV eerst een AmfiBX bouwen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef Tikbalang het volgende:
Je kunt er ook nog varen met een bootje natuurlijk.
Wat is er mis met een roeibootje of mag het alleen met motor.quote:
Wat grappig een Joure topic!quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
» Er is al 104 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jousters, leven jullie nog ?
Sowieso.. tijdens winkelopeningstijden mag het NIET.... maar wat zijn nou winkelopeningstijden?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, ik weet niet of dat mocht, maar het mag nu zeker niet meer. Alleen wandelen mag nog en veel winkeliers zijn er op tegen. Volgens mij is het nu proef en gaan ze vanaf woensdag boetes schrijven.
Zekers.. al ontloop ik het intussen al weer een paar jaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Plastic_beker het volgende:
Die oude foto's zijn zeker mooi, er zijn heel veel foto's er op gezet die anders maar op iemands zolder zouden blijven liggen.
Deze maand misschien die kant maar weer op als m'n pa zin heb, is altijd wel gezellig in de midstraat rond de ballonfeesten.
Ow jammerquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
jup.. kennis van me heeft ook nog heel veel oude fotos... maar die mag ik niet digitaliseren
Gisteren samen met nog tig mensen Blokker beroofd van de laatste ventilators. Echt iedereen in de rij had zo'n ding onder de arm haha.quote:
Haha ventilator heb ik wel.. 1tje waar een half dozijn van de blokker nog wat van leren kunnen...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Gisteren samen met nog tig mensen Blokker beroofd van de laatste ventilators. Echt iedereen in de rij had zo'n ding onder de arm haha.
Ik heb lekker binnen gezeten en nu heerlijk in de tuin.
Ja, wij hebben ook een vrij luxe op de slaapkamer, maar wilde nog 1 beneden. Heb heerlijk relax op de bank series gekeken bij de ventilator haha. Dan voldoet een Blokkertje prima.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Haha ventilator heb ik wel.. 1tje waar een half dozijn van de blokker nog wat van leren kunnen...
Maar ja dat helpt ook maar half eigenlijk..
Een airco is ook weer over de top voor 4 dagen hitte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |