hehe vast wel veulquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:15 schreef 2cv het volgende:
Yup. Morgen even kijken of er veel spul blijft steken in de drek.
je had ook even met je BX moeten gaan sporen trekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef 2cv het volgende:
Viel mee. Ik heb alleen de sporen gezien. Niet echt spectaculair (helaas).
nee.. ga naar de knoalsternachtquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:57 schreef 2cv het volgende:
Wie gaat er morgen naar de vrijmarkt in Joure ?
behalve dat t topic meer dood dan levend is.. is er inderdaad een topicquote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Grutsk het volgende:
Wooow, off all places een topic over de Jouwer!![]()
Ik kom er maar één keer per jaar (als ik jullie rotonde niet meetel), maar leuk hoor!
kan ik ookquote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef 2cv het volgende:
![]()
Wel handig dat ik vanuit mijn tuin nu makkelijk op de klok kan kijken
Swimfun dacht ikquote:Op woensdag 30 april 2014 01:13 schreef 2cv het volgende:
Ja, ik las het vanmiddag ook. Ben de nieuwe naam nu al vergeten
Jup.. Eindelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 07:51 schreef Grutsk het volgende:
Oh ja, het zwembad! Kwam ik als kind supervaak.
Maar hoezo, gaat de rotonde der rotondes weg?
Die rotonde is een klereding als je niet auto kan rijden. Of niet helemaal 100% wakker bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:51 schreef Grutsk het volgende:
Oh ja, het zwembad! Kwam ik als kind supervaak.
Maar hoezo, gaat de rotonde der rotondes weg?
Ja, Swimfun was het. Klerenaam.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Swimfun dacht ikpersoonlijk minder mooie naam ..:)
weet jij ook nog hoe t bad aan zn huidige naam gekomen is?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, Swimfun was het. Klerenaam.
En de Stiennen Flier komt van de Houten Flier. Zo heette een openlucht-zwembad bij DE omdat je daar vanaf een houten vlonder de plomp in moest.
Als ik het goed onthouden heb van het artikel in de krant
Ok, wat komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Swimfun dacht ikpersoonlijk minder mooie naam ..:)
weet jij ook nog hoe t bad aan zn huidige naam gekomen is?
[..]
Jup.. Eindelijk
Haha ja. Zelf weet ik blindelings welke afslag ik moet nemen, maar als je niet bekend bent met de rotonde of nog even een beetje zit te slapen is het een rotding. Heb ook regelmatig auto's voor me die tot de ontdekking komen dat het niet helemaal goed gaat en dan van baan wisselen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die rotonde is een klereding als je niet auto kan rijden. Of niet helemaal 100% wakker bent.
rotonde rijden is eitje.. als je maar GOED voor sorteert, echter daar hebben veel mensen LAK aan, en gaan bewust verkeerd staan, waardoor ze op de rotonde zelf nog even rechts moeten inhalen, en iemand moeten afsnijden... vooral de buschaffeurs zijn hier sterren in..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:56 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha ja. Zelf weet ik blindelings welke afslag ik moet nemen, maar als je niet bekend bent met de rotonde of nog even een beetje zit te slapen is het een rotding. Heb ook regelmatig auto's voor me die tot de ontdekking komen dat het niet helemaal goed gaat en dan van baan wisselen.
Ah chill, wist ik helemaal niet! Heb het even opgezocht, maar het ziet er op zich wel goed uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rotonde rijden is eitje.. als je maar GOED voor sorteert, echter daar hebben veel mensen LAK aan, en gaan bewust verkeerd staan, waardoor ze op de rotonde zelf nog even rechts moeten inhalen, en iemand moeten afsnijden... vooral de buschaffeurs zijn hier sterren in..
en wat er voor terug komt? een prachtig nieuw knooppunt![]()
Ik ken genoeg mensen die de rotonde niet durven te nemen en rijden bewust om via Haskerhorne. Kansloos.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rotonde rijden is eitje.. als je maar GOED voor sorteert, echter daar hebben veel mensen LAK aan, en gaan bewust verkeerd staan, waardoor ze op de rotonde zelf nog even rechts moeten inhalen, en iemand moeten afsnijden... vooral de buschaffeurs zijn hier sterren in..
Er komt een weg richting Lemmer waarbij je even later af kunt slaan richting Sneek, als ik het goed zie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die de rotonde niet durven te nemen en rijden bewust om via Haskerhorne. Kansloos.Geen idee waarom ooit, goed kijken, geduld en 50 rijden (ja, een beetje lief zijn voor anderen mag) en klaar.
Wat komt er eigenlijk? Het is altijd bizar druk, maar daar kun je weinig aan doen tenzij je een klaverblad gaat bouwen zoals bij Heerenveen.
ach ze zijn gewoon jaren te laat.. ze hadden het toen de rotonde bij heerenveen er uit ging, ook de rotonde bij joure moeten doen, knelpunt was eerst bij Heerenveen, daarna de Ring sneek en nu jourequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die de rotonde niet durven te nemen en rijden bewust om via Haskerhorne. Kansloos.Geen idee waarom ooit, goed kijken, geduld en 50 rijden (ja, een beetje lief zijn voor anderen mag) en klaar.
Wat komt er eigenlijk? Het is altijd bizar druk, maar daar kun je weinig aan doen tenzij je een klaverblad gaat bouwen zoals bij Heerenveen.
M'n vader sorteert rechts voor als 'ie naar Groningen moet en haast heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
"Jamaar dat kost geld"quote:Op maandag 5 mei 2014 12:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach ze zijn gewoon jaren te laat.. ze hadden het toen de rotonde bij heerenveen er uit ging, ook de rotonde bij joure moeten doen, knelpunt was eerst bij Heerenveen, daarna de Ring sneek en nu joure
dan vervloek ik jou pa vast ook wel eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
M'n vader sorteert rechts voor als 'ie naar Groningen moet en haast heeft![]()
En volgens de TomTom denderde ik vandaag met 85km/u over dat ding heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:33 schreef 2cv het volgende:
Hoe spannend !ik ook niet :w enige wat ik nog gezien heb is een Politie wagen en busje nabij Rohel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verder nog gezien dat de het gebouwtje opgetakeld werd...
rustige buurt hier enzo... kuch![]()
Die rijdt nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
nah morgen wel sleutelen... zuigerveren vervangen
en tis dat er geen Citroens rijden in de VSanders had je je gepimpte BX-A er bij kunnen zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |