SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben in het begin alleen aan het letten geweest op mijn eten, sinds vorige week gaan sporten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Op wat voor manieren vallen jullie af dan? Gewoon benieuwd..
Je moet niet flink tekeer gaan op de crosstrainer maar zodanig dat je lekker warm wordtquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea + PdeHoog.
Thanks voor de reacties. Warming up zit wel goed, ff 10 minuten flink op de crosstrainer ervoor. Hopen dat het iets minder wordt dus
Ik ben op kantoor, kan geen eieren koken en ik ben ze vergeten thuis te maken. Dus moet ff iets bedenken bij de Appie weg, kwark is optie
Ja snap ik maar doe je dan een bepaald dieet waar je dingen absoluut niet mag hebben of bijv een crashdieet of?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben in het begin alleen aan het letten geweest op mijn eten, sinds vorige week gaan sporten.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet niet flink tekeer gaan op de crosstrainer maar zodanig dat je lekker warm wordt
Nee klopt, maar ik het vind het lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet niet flink tekeer gaan op de crosstrainer maar zodanig dat je lekker warm wordt
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister voor het eerst een half uur aan een stuk hardgelopen.'s Avonds veel geslenterd en vandaag niet eens spierpijn. Nu de weegschaal nog omlaag maar mijn conditie is duidelijk stukken verbeterd.
O: 3 volkoren pindakaas
L: 2 volkoren gebakken ei
T: banaan
D: weet nog niet
Veel brood maar het is zo lekker vers van de bakker.
Ik vind het geen ideet, veel mensen zijn het hier niet eens met die term. Je moet je levensstijl gaan aanpassen, mocht je een blijvende verandering willen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja snap ik maar doe je dan een bepaald dieet waar je dingen absoluut niet mag hebben of bijv een crashdieet of?
Anders eten en 3x in de week sportenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Op wat voor manieren vallen jullie af dan? Gewoon benieuwd..
En hoeveel krachttraining doe je dan? En interval cardio, hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]ik doe nu zelf 15 min lekker warm fietsen, KT en dan de laatste 40 min interval cardio
Hmm oke, maar tel je dan ook je calorieen en weet je hoeveel calorieen je moet eten om af te vallen? Of is het meer op de gok?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik vind het geen ideet, veel mensen zijn het hier niet eens met die term. Je moet je levensstijl gaan aanpassen, mocht je een blijvende verandering willen.
In het begin was ik bijna compleet vegatarisch, dit twee weken te hebben gedaan weer iets aangepast.
Nu bestaat het uit eigenlijk altijd in de ochtend een smoothie, vult enorm goed en is ook nog gezond+lekker. Ik eet weinig broodproducten, er zijn andere dingen die me meer vulling geven. Maar ik heb ze niet compleet verbannen, omdat ze nog wel heel erg lekker zijn. Dus in het weekend eet ik dit meestal als lunch.
Het grote effect afvaltechnisch kwam door de verbanning van fast food (Mac, frituur, tankstation) en het aanpassen van mijn porties.
O kcal, die was ik aan het begin nauwkeurig aan het tellen. En ik zat in het begin rond de 1300/1500 p dag, iets te laag. Tegenwoordig rond de 1800.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm oke, maar tel je dan ook je calorieen en weet je hoeveel calorieen je moet eten om af te vallen? Of is het meer op de gok?
Ach, zolang je blijft afvallen doe je het goed tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O kcal, die was ik aan het begin nauwkeurig aan het tellen. En ik zat in het begin rond de 1300/1500 p dag, iets te laag. Tegenwoordig rond de 1800.
Maar ik hou het nu eigenlijk niet meer zo extreem bij. Als ik een dagje heb die wat anders is dan anders, dan vul ik even Fatsecret (monitoring app) in dan weet ik hoe en wat.
Nou, ik wil ook graag een gezonde levensstijl. Met alleen 1 Big Mac op een dag val ik ook af, maar is niet echt gezondquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, zolang je blijft afvallen doe je het goed toch
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoeveel krachttraining doe je dan? En interval cardio, hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Bij interval cardio voer je een bepaalde cardio oefening (bv fietsen of hardlopen) voor een kort moment snel uit en vervolgens weer voor een kort moment rustiger. Deze afwisseling herhaal je steeds. Bijvoorbeeld sprintje trekken, rustig lopen, sprintje trekken, rustig lopen, etc.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb zaterdag een nieuw schema voor de fitness gekregen. Toevallig met interval op de loopband. Verder veel oefeningen op de benen/billen gericht, en natuurlijk buikspieren. Ik had gisteren flink spierpijn, maar het is nu weer over. Morgenavond weer.
Even uit mijn hoofd:quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor oefeningen voor je benen heb je?
Ik heb net mijn nieuwe schema voor deze week in elkaar geflanst. Zal zo eens vragen aan de fysio of ik eindelijk weer mag squatten en lunges mag doen.
Ok, gewoon 1 apparaat dan neem ik aan. En hoeveel tijd doe je, minuutje om en om ofzo? En hoeveel krachttraining?quote:
Lijstjes voor de hele week maken helpt vaak wel.. Of doe jij elke dag boodschappen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef xuryah het volgende:
Ik ga denk ik maar weer schema's maken, want het wilt niet zo lukken met eten.
Vind het wel fijn om een idee te hebben van te voren wat ik ga/kan eten
Lijstje vandaag:
O: overgeslagen
L: 2 pannenkoeken met Hüttenkäse en aardbeien
T: weet ik nog niet
A: gevulde paprika met gehakt en rijst en andere groenten, met een komkommeryoghurtsalade
T: preworkout
S: kracht en cardio (ga cardio weer meer opbouwen)
T: wheyshake en banaan
Ja sorry. Ja, ik doe nu fietsen, want iets anders mag ik nog niet. Over 1.5e week pas. Maar doe meestal het interval programma en dan het niveau zelf aanpassen. Ik geloof dat dat 2 min high is en 1 low. Dus 2 min bv hardlopen/sprinten en dan 1 min wandelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, gewoon 1 apparaat dan neem ik aan. En hoeveel tijd doe je, minuutje om en om ofzo? En hoeveel krachttraining?
Je O overslaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef xuryah het volgende:
Ik ga denk ik maar weer schema's maken, want het wilt niet zo lukken met eten.
Vind het wel fijn om een idee te hebben van te voren wat ik ga/kan eten
Lijstje vandaag:
O: overgeslagen
L: 2 pannenkoeken met Hüttenkäse en aardbeien
T: weet ik nog niet
A: gevulde paprika met gehakt en rijst en andere groenten, met een komkommeryoghurtsalade
T: preworkout
S: kracht en cardio (ga cardio weer meer opbouwen)
T: wheyshake en banaan
Niiiiiice!quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd:
ballquat met 2 x 10 kg
legpress(120 kg)
boxjump
Eentje dat ik met een skippybal onder mijn schouders lig/sta, en dan met gewichten mijn armen/borstspieren train. Maar die voel ik ook in mijn benen.
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je O overslaan?![]()
![]()
Ooh ja, joy, crazy. Die ga ik straks ook weer nemen![]()
Ik hou ook van schema's hoor. Weet ik precies waar ik aan toe benAnders gaat het een zooitje worden
Nee ik doe 2 x per week boodschappen vaak. Maar ik ga zo even een weekschema makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Lijstjes voor de hele week maken helpt vaak wel.. Of doe jij elke dag boodschappen?
Ah ok! Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry. Ja, ik doe nu fietsen, want iets anders mag ik nog niet. Over 1.5e week pas. Maar doe meestal het interval programma en dan het niveau zelf aanpassen. Ik geloof dat dat 2 min high is en 1 low. Dus 2 min bv hardlopen/sprinten en dan 1 min wandelen.
KT doe ik 30/40 min. Ligt eraan wat ik doe dag moet doen.
Ik doe meestal op donderdag boodschappen en dan neem ik altijd iets van een snack (dit weekend waren het pepernoten) mee voor het weekend (in het weekend eet ik wel wat extra) Zo is het voor mij goed vol te houden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ik doe 2 x per week boodschappen vaak. Maar ik ga zo even een weekschema maken
Ik ga deze week (omdat ik toch vakantie heb) ook ff wat experimenteren met voedzame lunch die makkelijk mee te nemen is naar school, zonder koelkast dus
Laat even weten of de soep lekker is!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:01 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond voor het eerst uiensoep maken (http://www.ah.nl/allerhan(...)ensoep-met-roquefort).
Ben benieuwd
Verder vandaag een balansdagje en eens een sport plan (van aanpak) bedenken.
Wij hebben niet echt een vaste dag dat we boodschappen doen, maar ik ga het gewoon t/m vrijdag inplannen. Dan zaterdag ochtend boodschappen doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:16 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik doe meestal op donderdag boodschappen en dan neem ik altijd iets van een snack (dit weekend waren het pepernoten) mee voor het weekend (in het weekend eet ik wel wat extra) Zo is het voor mij goed vol te houden.
en dan maandag nog wat groenten halen (als het nodig is)!
ik heb geen problemen met mijn lunch.. Ik eet gewoon mijn 3 boterhammen (die ik thuis heb klaargemaakt met een gekookt eitje) .. Maar jij eet geen koolhydraten ?
Dit is te weinig. Vul dit soort lijstjes aan met een fatsoenlijke lunch. Rijstwafels zit niks in, pindakaas is met mate prima, speculoos is alleen maar suiker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
O: 2 sneetjes eiwitbrood ofzo met op de 1 roomboter met gekookt eitje/rucola/peterselie en de ander smeerkaas met weer wat groen.
M: rijstwafels, 1 met pindakaas en 1 met speculoos.
A: gevulde paprika met griekse yoghurt en maak wel een salade.
T: appel met kaneel.
Redelijk netjes I guess?
Lijkt me lekker!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:01 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond voor het eerst uiensoep maken (http://www.ah.nl/allerhan(...)ensoep-met-roquefort).
Ben benieuwd
Verder vandaag een balansdagje en eens een sport plan (van aanpak) bedenken.
Ach, keertje is niet zo ergquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jaik heb vakantie en ik had geen wekker gezet, dus ik was heeeeel laat wakker... slecht he.
Haha, ik neem vandaag weer 2 scoops denk ik. Anders werkt het niet zo bij mij!
Zal ik doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:16 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Laat even weten of de soep lekker is!
Even vermelden dan dat mijn ontbijt om 12 00 u wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit is te weinig. Vul dit soort lijstjes aan met een fatsoenlijke lunch. Rijstwafels zit niks in, pindakaas is met mate prima, speculoos is alleen maar suiker.
Ik heb een bizar druk trouwerij/bowlen/bbq-en/zelf pizza maken-weekend gehad, dus ga nu weer rustig aan doen. Wel vier keer sporten deze week (ivm inhaallessen), dus als het goed is, is dat beetje extra er zo weer af.
Zeester! Ik miste je alBlijf gerust. Heb je schoppen nodig?
Ik doe ook altijd goed strekken idd. Maar spierpijn heb ik ook vrijwel nooitquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef Timmos het volgende:
Spierpijn? Wat is dat..
Nee, in het begin wel wat vaker gehad, nu soms alleen nog wel eens in mijn benen (en dat is dan gelijk bijna een week).. Maar goed opwarmen en strekken doet veel inderdaad.. Al doe ik dat eigenlijk alleen met benen
Ja.. dat spul werkt bij mij pas goed na 2 scoops. 1,5 scoop werkte ook niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, keertje is niet zo erg
2 scoops? Pfff![]()
I
wat doet het dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja.. dat spul werkt bij mij pas goed na 2 scoops. 1,5 scoop werkte ook niet echt.
Het hoort een soort boost te geven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:45 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
wat doet het dan als ik vragen mag?
oke , maar je moet meer innemen dan eigenlijk de bedoeling is ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het hoort een soort boost te geven.
Ik stond van 1 schep 7u later nog steeds te stuiteren. Speed is er niks bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
oke , maar je moet meer innemen dan eigenlijk de bedoeling is ?
Het is per persoon anders..quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
oke , maar je moet meer innemen dan eigenlijk de bedoeling is ?
Ik ben wel oprecht blij dat ik niet hetzelfde gevoel in mijn billen heb als jij met dat spulquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het is per persoon anders..
Bij de een werkt het al bij 1 scoop, bij de ander pas bij 3
Wat voor gevoel in de billen dan? Ik heb hier iets gemist denk ik?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht blij dat ik niet hetzelfde gevoel in mijn billen heb als jij met dat spul
Xur kreeg er een vaag gevoel in dr billen van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Wat voor gevoel in de billen dan? Ik heb hier iets gemist denk ik?
spul ziet er wel enorm chemisch uit haha
Ik wil plateau's gaan doorbreken met KTquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is de reden voor dat spul? Meer energie bij sporten?
O vandaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil plateau's gaan doorbreken met KT
Ja je wil misschien een contest gaan doen tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil plateau's gaan doorbreken met KT
Ja misschien idd volgend jaar. Maar sowieso zit ik al 1.5e week een beetje vast qua KT op hetzelfde gewicht en zaterdag had ik er toch wel echt wat aan. Dus we gaan vandaag voor 90kg benchpress bv kijken of dat wil.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:14 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ja je wil misschien een contest gaan doen toch.. Ik denk niet dat ik er nu wat aan zou hebben nu.. Ik wil eerst mijn vet wat weg trainen voor ik aan dat soort dingen ga beginnen ( en dalijk ga ik na dat spul nog denken dat ik 100 kilo kan drukken haha)
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:18 schreef xuryah het volgende:
Hahahaha, ja ik kon mn billen niet meer ontspannen. Heel vreemd.
En ik gebruik t om de zelfde reden als Qwea.
Ik zit al maanden vast op het zelfde gewicht (qua gewichten in sportschool)
Xur heeft andere smaak. Ik heb raspberry nogwattesquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:22 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]lijkt me best raar spul.. vind jij het wel lekker ? (aangezien Qwea zegt dat het smerig is) haha
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Xur heeft andere smaak. Ik heb raspberry nogwattes
ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo leesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoe gezond is dat spul?
Als ik hoor wat voor bijwerkingen jullie er van krijgen is het niet niks.
Draaierig, geen rust in je kop etc klinkt ook niet zo chill.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo lees
ik neem aan dat ze beiden weten waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Draaierig, geen rust in je kop etc klinkt ook niet zo chill.
En vraag me af hoe erg je het op ons niveau nodig hebt.
Ow vast, zeg ook niet dat ze het niet moeten doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze beiden weten waar ze mee bezig zijnIk zelf zie nu het nut voor mij er nog niet van in.. maar ben wel altijd benieuwd naar verhalen over dit soort producten !
o ik vind het juist leuk om te lezen!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow vast, zeg ook niet dat ze het niet moeten doen.
Ik ken het niet, stel alleen een paar vragen.
Verder vind ik dat soort producten niet interessant maar er zijn ook genoeg die mijn hoepel en dansverhalen niet interessant vinden.
Dat is al geweestquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
o ik vind het juist leuk om te lezen!binnenkort heb je een wedstrijd toch?
Ja ben wel benieuwd! Heb je er ook filmpjes van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al geweestDe Nederlands Kampioenschappen waar ik 2e ben geworden
Zal zo eens even foto's spammen dat had ik nog niet gedaan.
Helaas (nog) niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd! Heb je er ook filmpjes van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef xuryah het volgende:
Ik deed al veel aan KT, op de sportschool of thuis, maar ik ga nu 5x per week naar de sportschool voor KT.
Aangezien ik ook gewoon naar school moet, lange dagen, en andere verplichtingen heb kan ik best een energieboost gebruiken. (Omdat ik vaak gewoon geen energie had om s avonds nog serieus te trainen)
Ik had veel goede verhalen gehoord over dit spul, heb beetje onderzoek gedaan en toen leek het me interessant om het zelf eens te proberen.
Het bevalt me prima, geen rare dingen als hartkloppingen ofzo. Ik maak iig dit potje op en dan zie ik wel verder.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet.
De foto's:mooie foto's!!! en wat een gave outfits!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
De zwarte kostuums zijn naar eigen ontwerp en ook 90% zelf gemaakt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet.
De foto's:Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]dan is het helemaal leuk! Iets om trots op te zijn!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner.![]()
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...
Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Nou ja, laten we zo zeggen, ik heb het idee dat m'n lichaam een specifieke voedingsstof wil, en ik kan niet goed begrijpen wat het is. Maar als ik een banaan of een bak yoghurt eet, lijkt dat ongeveer wat m'n lichaam wil. Maar ik moet ook nog heel erg wennen aan het idee van alleen maar eten wat je echt nodig hebt, het kunnen ook ontwenningsverschijnselen zijn van m'n vroegere eetpatroon natuurlijk. Want een pak koekjes zou nu ook welkom zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen.
Ik vind het zo leuk om die complimenten te krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner.![]()
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...
Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
Lol, serieus? Heb je niet gezegd dat hij lekker zijn bek moest houden en je die pizza moest geven?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
Kwark zit meer suiker in dan een banaan..quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Je hebt wat meer eiwitten nodig om spieropbouw te bevorderen. Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen. Niks mis met een banaan hoor, maar zou er geen drie per dag eten. Nogal veel suikers en koolhydraten. Zou ik eerder kwark of yoghurt erbij nemen dan een extra banaan. Zit je ook wat langer vol van.
Ik ben zoooo gaar vandaag. De dag duurt gewoon te lang. Zo maar even een appel in de magnetron gooien.
De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
. En heb je de pizza nog gehaald of toch maar laten staan?
[..]
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
Ja en misschien drink je meer? Heb je je rustdagen in het weekend? Het kan echt van alles zijn..quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach niets waar je echt een kilo van aankomt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.
Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Oh en een sundae ijsje.... oke misschien heb ik toch wel een beetje gecheat
o haha ja dat is bij mij wel cheaten jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.
Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Oh en een sundae ijsje.... oke misschien heb ik toch wel een beetje gecheat
Blij-eiquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.
En ik zag blij-ei foto's.
Haha, terechtquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen ja
Je spieren schreeuwen om eiwitten! Bananen heb ik ook. Altijd 3 na de KT om de voorraad aan te vullenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die heb ik altijd de eerste 5 min. Ga je niet dood aanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo lees
Plus bananen zijn snelle gezonde KH's waarmee je je glycogeen in de lever snel aanvult. Ideaal voor na de KT dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kwark zit meer suiker in dan een banaan..
Geen zorgen over maken. Doe je in het weekend KT of heb je dan rust? Ik ben ook altijd na het weekend zwaarder. Als ik KT heb gedaan zwaarder vanwege het water wat ik wegtik dan, en als ik niks heb gedaan ook. Zeker als je veel traint zoals jij doet (5 dagen per week) kun je geen reet van die weegschaal op aan. Daarom geef ik ook echt geen kont meer om de weegschaal (hou alleen in de gaten of ik niet afval) en meet vetpercentage bij de dietiste.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
Er zitten eiwitten in die geven langer een verzadigd gevoel, dus voor de honger is het wel goed... heb je ze al of moet je ze kopen? Als je ze moet kopen, zou ik gaan voor kwark met wat honing bv. Scheelt een hoop geld en er zit ook geen aspartaam in je kwark en honing ( Ik zelf ben een beetje gestopt met aspartaam. Ik at het best vaakquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is een questbar handig als je iets zoets wil maar eigk niet echt sport?
Halve kilo p/w is netjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Warm eten, nieuwe wasmachine aansluiten hopelijk zonder problemen, en dan naar de gym. Zou heel leuk zijn als ik nu onder de 122 ben gedoken. Dan zit ik op schema voor een halve kilo per week verliezen.
Zag iemand dit in een andere topic vragen en dacht misschien iets voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zitten eiwitten in die geven langer een verzadigd gevoel, dus voor de honger is het wel goed... heb je ze al of moet je ze kopen? Als je ze moet kopen, zou ik gaan voor kwark met wat honing bv. Scheelt een hoop geld en er zit ook geen aspartaam in je kwark en honing ( Ik zelf ben een beetje gestopt met aspartaam. Ik at het best vaak). Als je ze al hebt, kun je hem wel nemen. 160kcal zit erin zie ik.
Ik vind alleen 24,50 voor 12 repen debiel duur
Evenement.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Patoshik het volgende:
Oke, ik heb me alweer aangemeld voor de volgende 'hardloopwedstrijd'. Ja, hoe noem je zoiets.Hardloop bijeenkomst?
Maar je hebt het dus niet gekocht? Pak dan lekker een broodje met light jam, of een bakkie kwark met honing. Ook zoet, maar geen 2 euro per reepquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zag iemand dit in een andere topic vragen en dacht misschien iets voor mijHeb net mn eten op en zit vol, maar verlang nr iets zoets
DETAILS! Je hebt de smaak aardit te pakken he?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Patoshik het volgende:
Oke, ik heb me alweer aangemeld voor de volgende 'hardloopwedstrijd'. Ja, hoe noem je zoiets.Hardloop bijeenkomst?
Je hebt gelijk. Dan ga ik wel voor n dadel ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus niet gekocht? Pak dan lekker een broodje met light jam, of een bakkie kwark met honing. Ook zoet, maar geen 2 euro per reep
Tel je kcal niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan ga ik wel voor n dadel ofzoDat is ook mierzoet en als ik echt trek heb kan kwark ook.
Mn lijst voor vandaag om mezelf maar enigszins gedisciplineerd te houden:
Late O: 3 kleine havermout pannenkoekjes met kokosrasp en een theelepel jam![]()
L: Eiwitbrood, 2 sneetjes met wat smeerkaas en rucola.
T: Appel
A: aardig wat macaroni (max 300 gr denk) met wat cream fraiche en paprika. Daarnaast 1 kleine gevulde paprika met gehakt. Want dat was over. En een klein bakje met cacik (griekse yoghurt met komkommers)
Dit is wel voldoende toch? Ik kan niet bepalen of ik te veel of weinig eet.
Ja echt wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
DETAILS! Je hebt de smaak aardit te pakken he?
Ik doe idd KT in het weekend ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen zorgen over maken. Doe je in het weekend KT of heb je dan rust? Ik ben ook altijd na het weekend zwaarder. Als ik KT heb gedaan zwaarder vanwege het water wat ik wegtik dan, en als ik niks heb gedaan ook. Zeker als je veel traint zoals jij doet (5 dagen per week) kun je geen reet van die weegschaal op aan. Daarom geef ik ook echt geen kont meer om de weegschaal (hou alleen in de gaten of ik niet afval) en meet vetpercentage bij de dietiste.
Oeh, zo eentje ga ik ook doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Het is eind december in m'n woonplaats en dan zo'n nacht run. Hoe lang weet ik niet want de informatie stond er allemaal nog niet. Maar ik wou het gewoon doen.
Die zijn idd ook zoet!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan ga ik wel voor n dadel ofzoDat is ook mierzoet en als ik echt trek heb kan kwark ook.
Je sport niet he? Ik kom ook rond de 1500 uit...quote:Mn lijst voor vandaag om mezelf maar enigszins gedisciplineerd te houden:
Late O: 3 kleine havermout pannenkoekjes met kokosrasp en een theelepel jam![]()
L: Eiwitbrood, 2 sneetjes met wat smeerkaas en rucola.
T: Appel
A: aardig wat macaroni (max 300 gr denk) met wat cream fraiche en paprika. Daarnaast 1 kleine gevulde paprika met gehakt. Want dat was over. En een klein bakje met cacik (griekse yoghurt met komkommers)
Dit is wel voldoende toch? Ik kan niet bepalen of ik te veel of weinig eet.
Vetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Het is eind december in m'n woonplaats en dan zo'n nacht run. Hoe lang weet ik niet want de informatie stond er allemaal nog niet. Maar ik wou het gewoon doen.
Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam meequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik doe idd KT in het weekend ook.
En nee ik heb denk ik niet zoveel aan de weegschaal. Heb ook t idee dat ik te veel weeg voor hoe ik er uit ziealtijd als ik zeg hoeveel ik weeg, zijn mensen verbaasd..
Heb een weegschaal die vetpercentage meet, maar die gaat niet echt omlaag.. schommelt nogal.
In absolute rust is dat 1722.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zijn idd ook zoet!Niks mis opzich hoor met die bars.. maar ik schrok me de tyfus van de prijs. 2 euro voor een reep
[..]
[Quote]
Je sport niet he? Ik kom ook rond de 1500 uit...
Heb je je bmr wel eens berekend? http://rubriek.nl/fitness/bmr.php op hoeveel zit je dan?
Dan zit je rond de 1500 wel goed. Als je minder gaat eten dan ga je honger hebben. Hardlopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In absolute rust is dat 1722.
Nee, ik sport niet. Ik doe wat oefeningen thuis met zo'n rekband (?).
Het wordt kouder en dan vind ik hardlopen lekker, dus ook daar ga ik mee beginnen, maar moet even van mijn psychische blokkade af. Ik ben wat introvert en geniet meer van sport die ik alleen doe.
Geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
VetHoeveel kilometer?
Heb jij eigenlijk winter hardloop spullen? Ik heb van alles gekocht maar ik las online een stukje dat het ws te warm is, of te koud.
m.a.w I'm a little bit lost
[..]
Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam mee![]()
Ja, ik ken het. Als ik zeg dat ik 75kg weeg zeggen mensen ook dat ik 65 weeg en dus lieg![]()
Merk je wel aan je kleding dat het losser wordt? Of ook niet? En hoelang ben je nou bezig met KT? Doe je nou naast de KT ook cardio? Ja toch? (Ik weet het allemaal niet meer)
Alleen voeten idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
VetHoeveel kilometer?
Heb jij eigenlijk winter hardloop spullen? Ik heb van alles gekocht maar ik las online een stukje dat het ws te warm is, of te koud.
m.a.w I'm a little bit lost
[..]
Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam mee![]()
Ja, ik ken het. Als ik zeg dat ik 75kg weeg zeggen mensen ook dat ik 65 weeg en dus lieg![]()
Merk je wel aan je kleding dat het losser wordt? Of ook niet? En hoelang ben je nou bezig met KT? Doe je nou naast de KT ook cardio? Ja toch? (Ik weet het allemaal niet meer)
Ik heb dus geen driekwart tight. Alleen hele. Nu is dat volgens mij niet zo'n probleem want ik ben toch een koukleum. t-shirt heb ik wel en ook 1 met lange mouwen. Is jouw thermoshirt van polyester? En heb je een jasje? Ik heb een jasje gekocht. Een dunne. Ik denk alleen niet dat ik naast dat jasje en die longsleeve dan nog een thermoshirt aan zou moeten, denk je wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Q, ik loop zo lang mogelijk in t-shirt en korte/driekwarttight. Verder voor als het kouder wordt (lees: graad of 6) een thermoshirt en lange tight. Zelfde recept bij regen of bitchy wind.Als het echt gaat vriezen mag de dikkere longsleeve uit de kast.
Ik weet dat dit klagen is, maar sinds ik gestopt ben met roken lukt het me heel lastig..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zit je rond de 1500 wel goed. Als je minder gaat eten dan ga je honger hebben. Hardlopen![]()
Ik zou eerst eens een maandje 1500 proberen en als dat niet werkt kun je eventueel altijd nog iets lager gaan en kijken hoe dat werkt.
wat je ook doet, vergeet niet in de winter handschoenen te dragen. Ooit zonder gelopen en kon wel janken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dus geen driekwart tight. Alleen hele. Nu is dat volgens mij niet zo'n probleem want ik ben toch een koukleum. t-shirt heb ik wel en ook 1 met lange mouwen. Is jouw thermoshirt van polyester? En heb je een jasje? Ik heb een jasje gekocht. Een dunne. Ik denk alleen niet dat ik naast dat jasje en die longsleeve dan nog een thermoshirt aan zou moeten, denk je wel?
Ik heb alleen nog in de zomer / het voorjaar gelopen
Ik heb echt zwaar het idee dat ik overdressed ben nuquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Geen ideeStond er nog niet bij.
Ik heb wel een winterlegging gekocht aangezien ik bijna het hele jaar al loop met een lange legging (behalve de 25+ dagen, toen 3 kwart, ik ben een bad ass). Het leek me anders wel te koud. Verder heb ik gewoon een shirt met lange mouwen (boven loop ik wel altijd kort) dus dan is lange mouwen goed genoeg. Verder moet ik nog een vestje halen wat wind/water dicht is en dan ben ik er klaar voor.
En of het te warm/koud is weet ik dus nog niet maar het komt vast wel goed. Als ik het koud heb moet ik maar wat harder lopen zodat ik het of warmer krijg of eerder thuis ben.
Ja, niet doen dus. Ik schrok me ook het lazerus.. ik woog eerst op de sportschool, ook alleen maar voeten. En toen kwam ik bij de dietiste en toen was ik echt stom, stom verbaasdquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Alleen voeten idd.
Ga eens vragen of ze t op mn sportschool kunnen meten. Zou t wel graag willen weten wat het is. Ik schrik namelijk elke keer weer van mn vetpercentage op mijn weegschaal.
Mijn puntquote:Ja mijn kleding wordt wel losser en mn kont verdwijnt, taille wordt smaller, etc. Maar ben niet veel afgevallen ofzo. Maar dat is te verklaren door toenemende spiermassa natuurlijk.
Ben al maaaanden bezig met KT, maar nog niet zo lang zo serieus. En cardio doe ik niet echt. 10 min opwarmen, soms 20 min als ik er zin in heb.
Daarom heb ik de smartbars, maar ik eet ze niet vaakquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Qwea het volgende:
Ik vind alleen 24,50 voor 12 repen debiel duur
Indien koukleum ben ik niet de juiste persoon om advies van aan te nemen vrees ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dus geen driekwart tight. Alleen hele. Nu is dat volgens mij niet zo'n probleem want ik ben toch een koukleum. t-shirt heb ik wel en ook 1 met lange mouwen. Is jouw thermoshirt van polyester? En heb je een jasje? Ik heb een jasje gekocht. Een dunne. Ik denk alleen niet dat ik naast dat jasje en die longsleeve dan nog een thermoshirt aan zou moeten, denk je wel?
Ik heb alleen nog in de zomer / het voorjaar gelopen
Oorwarmersquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Indien koukleum ben ik niet de juiste persoon om advies van aan te nemen vrees ik.Ik *heb* wel een jasje, maar die gaat dus eigenlijk alleen aan als het vriest/bitchy ass wind/regen. Want dan kan ik wat uit- en aantrekken indien nodig.
Maar ik ben mijn eigen kachel. Het enige wat écht ijskoud kan worden, zijn m'n oren.
Ik wil het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oorwarmersfluffy roze bij het hardlopen natuurlijk.
Teh fluffeh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, koptelefoon en oorwarmers in 1. Met muziek op lopen
Ja, die moet ik idd nog halen. Ik heb syndroom van raynaud, dus zodra het wat kouder wordt zijn mijn hele handen wit, ijskoud en tintelen ze. Dus die handschoenen zijn idd een must. Zal van de week even een paar scorenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat je ook doet, vergeet niet in de winter handschoenen te dragen. Ooit zonder gelopen en kon wel janken.
Opzich niet zo raar. Als je je verveelde, stress had, ect ging je roken, dan ga je nu ws eten. Dus zo raar is het nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat dit klagen is, maar sinds ik gestopt ben met roken lukt het me heel lastig..
Ben jij bekend met fitnesspal? Die zegt mij 1680 te moeten eten elke dag, om zo 0.5k per week af te vallen.
Gaf voor 1 uur schoonmaak idd een belachelijk hoog aantal aan. Qua eten weet ik ongeveer wel hoeveel kcal in iets zit, dus dat valt mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die moet ik idd nog halen. Ik heb syndroom van raynaud, dus zodra het wat kouder wordt zijn mijn hele handen wit, ijskoud en tintelen ze. Dus die handschoenen zijn idd een must. Zal van de week even een paar scorenEn ik dacht ook maar meteen hardloopsokken en evt hardloop ondergoed. Sport BH heb ik wel, maar misschien ff voor wat hardloopboxers kijken.
[..]
Opzich niet zo raar. Als je je verveelde, stress had, ect ging je roken, dan ga je nu ws eten. Dus zo raar is het niet![]()
Ik gebruik geen fitnesspal. Maar ik hoor wel van vrij veel mensen dat die vaak hoger aangeeft. Ook als je je sport invoert.
*opschrijft*quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaf voor 1 uur schoonmaak idd een belachelijk hoog aantal aan. Qua eten weet ik ongeveer wel hoeveel kcal in iets zit, dus dat valt mee.
Oorwarmers zijn idd ook wel fijn. De wind is soms zo guur in de winter. Doet gewoon zeer. Ik ging trouwens gewoon in een hoody en een bodywarmer. Was prima. Qua broek een 3/4 legging.
Hardlopen in sneeuw is the best.
Hardlopen in de sneeuw? Klinkt een beetje moeilijk eugenlijk. Mij niet gezien iig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaf voor 1 uur schoonmaak idd een belachelijk hoog aantal aan. Qua eten weet ik ongeveer wel hoeveel kcal in iets zit, dus dat valt mee.
Oorwarmers zijn idd ook wel fijn. De wind is soms zo guur in de winter. Doet gewoon zeer. Ik ging trouwens gewoon in een hoody en een bodywarmer. Was prima. Qua broek een 3/4 legging.
Hardlopen in sneeuw is the best.
Karwijsalade? En handschoenen heb ik opgeschrevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik de smartbars, maar ik eet ze niet vaakGeef mij maar liever gewoon voer.
O: Magere yoghurt met muesli en lijnzaad, banaan
L: 3 volkoren, 1 pure hagelslag, 2 met cottage cheese en augurk
T: warme chocomel met slagroom
D: Karwijsalade met geitenkaas (oa pompoen, wortel, waterkers etc erdoor) en aardappels uit de oven.
En denk dat ik zo nog maar wat fruit eet.
Handschoenen idd, wat stimorol ook zegt. Ik loop regelmatig in de koude periode in tshirt omdat warm maar met handschoenen omdat anders ijsklompen. Ziet er ook heel erg sexy uit!
Ik heb vandaag wel compressiesokken gekocht, heb regelmatig tijdens het hardlopen kuiten die niet helemaal ok voelen en hoop dat het hiermee beter gaat.
Ik ben dus echt iemand die het met een hempje, een t-shirtje een thermoshirt een trui en een shawl binnen in de winter met de kachel op 22 gewoon nog ijskoud heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Indien koukleum ben ik niet de juiste persoon om advies van aan te nemen vrees ik.Ik *heb* wel een jasje, maar die gaat dus eigenlijk alleen aan als het vriest/bitchy ass wind/regen. Want dan kan ik wat uit- en aantrekken indien nodig.
Maar ik ben mijn eigen kachel. Het enige wat écht ijskoud kan worden, zijn m'n oren.
Ik bedacht me dus dat als het regent, ik echt niet met mijn iphone wil lopen in de regen. Dus vandaar de tomtom multisport om wel de afstand, hartslag en snelheid te tracken.. maar ik ga een beetje dood zonder muziekjensquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teh fluffeh.
Alleen spelen koptelefoons nooit lief samen met m'n piercings.
Zie, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen met sneeuw klinkt eng.
* IJsdraakje heeft nog geen sneeuw gehad bij het lopen in het afgelopen jaar.
Hoe is het met je enkel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
Eens met Draakje.
Ik ga nu al vaak genoeg onderuit
Ik ben zo'n zeiekrd wat er 1 zonder borstband wilquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen met muziekjes
Lopen zonder muziekjes
Gpshorloge
O nee zelfs dat gaat mij te ver. Aaah, ga dan gewoon hardlopen! Is ook wel fijn om te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik bedoel rennen met vers sneeuw he! Anders ga je idd onderuit. .Maar heb ook vaak gerend toen het wat glad was, dan ging ik op de fietspaden rennen, dan viel het erg mee.
Begin dat hardlpen wel erggggggg te missen zo.
Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zeiekrd wat er 1 zonder borstband wil
Blauwe plek is bijna weg, nog wel bij vlagen gevoelig maar dat zal nog wel even blijven. Verder gewoon oefeningen doen voor stabiliteit dagelijks en t komt vast wel weer goed. Iig voor mn vakantie graagquote:
Ruilen? Heb juist behoefte aan iemand die mij pushtquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O nee zelfs dat gaat mij te ver. Aaah, ga dan gewoon hardlopen! Is ook wel fijn om te doen.
Ben vandaag officieel begonnen met krachttraining en cardio, heb een medewerker/vriend die mij begeleid maar vind hem een vreselijke draak op sportgebied ben ik achtergekomen. Veel te hard. Word er chagrijnig van, doe alles liever op mijn eigen manier maar dat is dus fout.
Ik wil dus ook in hartslag zones gaan trainen. En ik heb ooit een horloge gehad met band, die heb ik van frustratie in de kliko geflikkerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)
Which reminds me, even wat lichtgevende goodies scoren, aangezien ik nu waarschijnlijk wat vaker in het donker ga lopen. (Vorig jaar voornamelijk overdag gelopen, maar dat zal nu niet zo makkelijk gaan)
Action heeft fijne ledreflectorbanden voor een prikkie. Aldi hier om de hoek heeft ze ook nog liggen, 4 voor 5 euro.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)
Which reminds me, even wat lichtgevende goodies scoren, aangezien ik nu waarschijnlijk wat vaker in het donker ga lopen. (Vorig jaar voornamelijk overdag gelopen, maar dat zal nu niet zo makkelijk gaan)
Ah, goeien. Van de week even rondfietsen dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Action heeft fijne ledreflectorbanden voor een prikkie. Aldi hier om de hoek heeft ze ook nog liggen, 4 voor 5 euro.
Ik moet eerst m'n zones gaan bepalen voor ik er wat mee kan, de "gemiddelde" kloppen niet voor me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dus ook in hartslag zones gaan trainen. En ik heb ooit een horloge gehad met band, die heb ik van frustratie in de kliko geflikkerdDus nu wil ik de tomtom multisport met ingebouwde hartslagmeter
Ja, je banden zijn opgerekt, dat blijft idd nog wel ff gevoeligquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Blauwe plek is bijna weg, nog wel bij vlagen gevoelig maar dat zal nog wel even blijven. Verder gewoon oefeningen doen voor stabiliteit dagelijks en t komt vast wel weer goed. Iig voor mn vakantie graag
Mwah, nog een week of 3.5 en dan moet het wel over zijn hoor. Anders gaat een vulkaanwandelingiets ook een beetje lastig wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je banden zijn opgerekt, dat blijft idd nog wel ff gevoeligStabiliteit is handig. Beetje vertrouwen weer krijgen in je enkel
Pushen. Hij maakt me vooral geirriteerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ruilen? Heb juist behoefte aan iemand die mij pusht
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picturequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reflectie heb ik, wil er alleen nog wat licht bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picture
Ik heb 'm in de winkel gezien en het lijkt me wel een handig ding. Zat al te wachten tot hij in de uitverkoop kwam dus hem 'm gelijk in m'n winkelmandje gegooid.
Want na volgende week (toch?) gaat de wintertijd weer in en dan wordt het nog eerder donker.
Ik versier mezelf met deze dingen:quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picture
Ik heb 'm in de winkel gezien en het lijkt me wel een handig ding. Zat al te wachten tot hij in de uitverkoop kwam dus hem 'm gelijk in m'n winkelmandje gegooid.
Want na volgende week (toch?) gaat de wintertijd weer in en dan wordt het nog eerder donker.
Je kan desnoods altijd je laten tapen voordat je weggaat. Of een bracequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, nog een week of 3.5 en dan moet het wel over zijn hoor. Anders gaat een vulkaanwandelingiets ook een beetje lastig worden
Ah, ik las weer niet goed. Dan doe ik even mee met de tip van DE want lichtgevend moet ik ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reflectie heb ik, wil er alleen nog wat licht bij.Loop vaak op fietspaden en ik blijf graag heel.
Ja dan heb ik na mn actieve maar ook zon en zeevakantie straks permanente witte strepen in mn gebroken-witte huidje staan door die tape van jequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan desnoods altijd je laten tapen voordat je weggaat. Of een braceIk heb ook een brace. En tape vaak gehad
Moet ik idd ook nog doen. *ook opschrijft*quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, goeien. Van de week even rondfietsen dus.
[..]
Ik moet eerst m'n zones gaan bepalen voor ik er wat mee kan, de "gemiddelde" kloppen niet voor me.
Oeh hey, dan moet ik ook naar action. Ik heb enkel van die bandjes die reflecterenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik versier mezelf met deze dingen:
[ afbeelding ]
Dan ben ik een soort hysterisch hardlopende kerstboom. En alles is beter met led.
Waar vabdaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik versier mezelf met deze dingen:
[ afbeelding ]
Dan ben ik een soort hysterisch hardlopende kerstboom. En alles is beter met led.
Action heeft ze sowieso het hele jaar door, aldi verkoopt ze soms ook. Daar zijn ze het goedkoopst, maakt niet uit waar je ze haalt want over het algemeen zelfde merk/type en batterij is vervangbaar.quote:
Inderdaad. En als je iets niet interessant vind, lees er dan over heen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word vooral een beetje moe van dat gemekker over wat er wel en niet gepost zou mogen worden. Post dan gewoon wat voor jou relevant is en laat de rest lekker gaan.
Ik heb gepoogd 'm te negeren, maar blijkbaar ben ik met m'n 88kg een slanke den die een eigen topic moet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ow wauw. Deze discussie. Weer? Noes.
*pakt een pot thee en gaat op de bank zitten toekijken*
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd 'm te negeren, maar blijkbaar ben ik met m'n 88kg een slanke den die een eigen topic moet.
En dankzij dat hardlopen kan ik bier blijven zuipen zonder dat ik terugga naar de 100+. Dus puh.
Meestal lunch. Maar als ik later ga een appeltje, banaan of een klein bakje kwark.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
Q, wat eet jij altijd voor een training? En dan bedoel ik cardio? Ik heb namelijk snel last van een klotsende maag dus ik moet wel iets lichts hebben maar wat wel nuttig is. Een banaan is bijv. net 'groot' genoeg en groter kan het niet zijn.
Of een klein blikje tonijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meestal lunch. Maar als ik later ga een appeltje, banaan of een klein bakje kwark.
Eet je die havermout warm of koud? Ik ga morgenvroeg warme havermout proberen met chocopasta. Oke, nesquick want dat heb ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Timmos het volgende:
1. 75gr havermout 300ml melk 1el chocopasta
2. 2 wraps met smeerkaas (1 met peper 1 met mosterd variant) sla en 85gr kipfilet
3. 3 beschuit met smeerkaas (ham variant) appel en banaan
4. 3 wraps met cheddar/kip/boontjes/gebakken uitjes/yoghurt mayo
5. 500gr kwark
Warm! 2 minuutjes in de magnetronquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet je die havermout warm of koud? Ik ga morgenvroeg warme havermout proberen met chocopasta. Oke, nesquick want dat heb ik
Morgen eens proberen. Ook icmquote:
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melkquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen eens proberen. Ook icmmelk
en nesquick. Chocomelk havermout
wtf? Gewoon potkoffie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melk
Gekke Timmosquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie jou er gewoon koffieprut in gooien!
Ja maar, dan smaakt het zo naar... havermoutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef xuryah het volgende:
Warme havermout met appel en kaneel en rozijntjessssssssssss!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke, ik moet wel toegeven dat dat het eerste was wat bij me opkwam
Niet als je er genoeg kaneel in doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, dan smaakt het zo naar... havermout![]()
Hmm. ik ga morgen mijn ervaring wel posten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gewoon klein beetje koffie erdoor, geeft lekkere smaak.. Heb ook wel eens gewoon oploskoffie erin gemikt, alleen het poeder..
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Niet als je er genoeg kaneel in doetik had een keer per ongeluk peper in gedaan, dacht dat het kaneel was. Ik moet zeggen, dat smaakte totaal niet naar havermout.
Maar ik raad het je ook niet echt aan :/
Bahhh!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. ik ga morgen mijn ervaring wel posten.
[..]![]()
![]()
Zo flikkerde ik vd week een zooi peper in mijn havermout pannenkoek
![]()
En in mijn yoghurtdressing voor de wokgroente een dessertlepel sambal
Raad ik je ook niet aan
Hoe ging je workout?
Nou, er moest een beetje doorheen. Een puntje, maar ik flikkerde klakkeloos er een hele dessert lepel inquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bahhh!
Maar sambal
Hoe kan je nou per ongeluk sambal ergens doorheen doen?
quote:En mijn workout ging wel lekker
Heb wat langer cardio gedaan dan normaal, door dat spul let ik niet meer op de tijd en kan ik makkelijk 60 min op dat ding blijven staan
Heerlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er moest een beetje doorheen. Een puntje, maar ik flikkerde klakkeloos er een hele dessert lepel in
[..]Vol gas
quote:
De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....
En de volgende dag (om 9 uur) zat ik weer vol energie!
Ik zeg het je, magisch.
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]wtf
Ik had gisteren dus echt en crash he.. geen idee of het van dat spul kwam, maar ik was gisteren echt helemaal kapot. Echt de hele dag. Heb geluncht in de stad, toen op de bank geslapen, serie gekeken, weer geslapen, serie gekeken, weer geslapen, eten gemaakt, serie gekeken, en naar bed gegaan
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij koffie als ik het zo hoor.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt
Ik zit de hele dag vol energie en ik ben opeens zo positief en gemotiveerd enzogeen idee of dat door dat spul komt
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
Staat er niet bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.quote:
Ik las het net jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.
Q. Kom op... dat kan niet gezond zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het net jaik had ook niet gezien dat er zoveel in zat
6/8 koppen koffie staat hier gelijk aan
geen wonder dat ik nog klaar wakker ben. Ik drink zelden cafeïne
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
De tyfusquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapen
Nou , ook goeie morgen hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
De tering zeg, stelletje fanatiekelingen. Sinds dat ik gister weg ben gegaan van werk even 5/6 pagina's vol kladden.
Maar goedemorgen.
Sporten ging gisteren weer goed, vanochtend nu geen spierpijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou , ook goeie morgen hoor!
No spierpijn, fijn![]()
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtgewoon nemen als je niet meer kan !
Vraag me dan trouwens meteen af of het verslavend is (aangezien caffeine dat wel is)
En wat heb je er nu doorheen gemikt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Qwea het volgende:
Timmos
[ afbeelding ]Opzich echt niet verkeerd... maar ik kan echt die structuur niet handelen hoor
Volgende x gewoon weer brood
Caffienequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.
Dit heb ik mijn man ook aangeraden om eens te proberen! 'Gewone' havermout met melk uit de magnetron vond ie niets en een poging om het op te leuken met aardbeien is ook niet geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan vindtquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef xuryah het volgende:
Warme havermout met appel en kaneel en rozijntjessssssssssss!
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Qwea het volgende:
Timmos
[ afbeelding ]Opzich echt niet verkeerd... maar ik kan echt die structuur niet handelen hoor
Volgende x gewoon weer brood
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahaha ik wilde het niet zeggen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komen
Wat moest het zijn?
Havermout, melk en een schep nesquickquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En wat heb je er nu doorheen gemikt?
Nou, de laatste happen moest ik kokhalzen dus het had er zo weer uit kunnen komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komen
Wat moest het zijn?
Ja, eigenlijk wel. Viel me alles meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?
O aanvullen met havermout, muesli?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Merk dat ik het moeilijk vind om voldoende te eten. Ben bang om te veel te eten.. grr.. Zit nu op 1410 kcal.. iemand aanvullen?
Ohja, voor de pannenkoeken kom ik op 495 kcal uit.. kan dat kloppen? Heb gewoon de ingrediënten ingevoerd, lijkt me wel dan toch?
O: 300 gram yoghurt, 1 banaan
T: Blikje tonijn
L: 3 witte boterhammen met kalkoenfilet, 3 gekookte eiwit.
T: 225 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: 4 pannenkoeken
T: ??
Gekookt eigeel vind ik niet zo lekker.. Ik bak ze maar denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Myraela het volgende:
Kook je eieren en laat je het ei-geel eruit? dan is aan meer kcal komen natuurlijk niet lastig, gewoon het geel ook opeten.
Hmm.. muesli is wel een idee. Ik denk dat ik maar even boodschappen moet doen vanmiddagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
O aanvullen met havermout, muesli?
Laatste T een appel? Of iets anders? Hoeveel kcal moet je?
Dus moet je naar 2000. Dan kun je ook een handje nootjes overwegen. 300kcal ongeveer. zit je op 1700, moet je nog 300 aanvullen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gekookt eigeel vind ik niet zo lekker.. Ik bak ze maar denk ik
[..]
Hmm.. muesli is wel een idee. Ik denk dat ik maar even boodschappen moet doen vanmiddagHeb niet veel in huis wat verantwoord is.
En onderhoud is 2500, dus als ik daar 500 onderzit..
Ah, ik heb walnoten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus moet je naar 2000. Dan kun je ook een handje nootjes overwegen. 300kcal ongeveer. zit je op 1700, moet je nog 300 aanvullen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ik heb walnoten.
Soms kan het zo makkelijk zijnDank. Zit nu op 1965!
Tis dat ik geen appel in huis heb.. het is zooo lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit heb ik mijn man ook aangeraden om eens te proberen! 'Gewone' havermout met melk uit de magnetron vond ie niets en een poging om het op te leuken met aardbeien is ook niet geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan vindt
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?
Ik denk dat als Qwea al zegt dat ze het minder gaat gebruiken dat ik het zelf niet hoef neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Qwea al zegt dat ze het minder gaat gebruiken dat ik het zelf niet hoef neemaar ik was er wel benieuwd naar ...
ja het is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef xuryah het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Wat een kut weer.
En wat een vreselijke nacht was dat
JA maar Qwea geeft zelf ook aan dat ze het alleen nog maar neemt als ze moe is.. Dat lezen de mensen die tegen haar opkijken hopelijk ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houden
Ook veel jonge mensen in dit topic
Ik hoop dat die mensen ook voor hun zelf blijven nadenken..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houden
Ook veel jonge mensen in dit topic
Dat zeker maar ik vind dat we daar als topic ook over na mogen denkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mensen ook voor hun zelf blijven nadenken..
Het was ook niet alleen Qwea maar meerdere die er positief over warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
JA maar Qwea geeft zelf ook aan dat ze het alleen nog maar neemt als ze moe is.. Dat lezen de mensen die tegen haar opkijken hopelijk ook
Maar ik snap je punt wel Sarabi
Er zitten maar 64 kcal in een gekookt ei, ik vind t niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Myraela het volgende:
Kook je eieren en laat je het ei-geel eruit? dan is aan meer kcal komen natuurlijk niet lastig, gewoon het geel ook opeten.
Ja, zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen Qwea maar meerdere die er positief over waren
Kan me voorstellen dat een 15 jarig meisje/jongen het dan ook wel wil gaan proberen als je dan extra lang door kan gaan.
Preworkout went op een gegeven moment. Maar ik heb geen last van cafeïne.. Kan een paar blikken redbull drinken voor ik ga slapen zonder last te hebben. En nee, ik heb nooit grote hoeveelheden energydrink of sloten koffie etc opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
wel gelukt nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afvoerslang van de nieuwe wasmachine bleek te kort, dus kon ik nog naar Gamma gisteravond voor een slangverlenger ed, dus niet naar de gym geweest. Nu probeer ik 'wasmachine tillen' en 'tussen de keukenkastjes door kruipen' als excercise in te voeren op Myfitnesspall, maar die sporten kent ie niet...
De wasmachine draait en geen lekken toen we het uitprobeerde, dus missie geslaagd ja.Wel waanzinnig hoeveel opties en wasprogramma's zo'n ding heeft tegenwoordig, de vorige was 15 jaar oud, en de techniek heeft niet stil gestaanquote:
Hahaha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afvoerslang van de nieuwe wasmachine bleek te kort, dus kon ik nog naar Gamma gisteravond voor een slangverlenger ed, dus niet naar de gym geweest. Nu probeer ik 'wasmachine tillen' en 'tussen de keukenkastjes door kruipen' als excercise in te voeren op Myfitnesspall, maar die sporten kent ie niet...
Imho; nee. Maar ik ben ook voor het afschaffen van energydrankjes en zulke rommel. Je denkt dat cafeine niks met je lijf doet maar ondertussen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?
Ow energiedrankjes begin er inderdaad niet overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Imho; nee. Maar ik ben ook voor het afschaffen van energydrankjes en zulke rommel. Je denkt dat cafeine niks met je lijf doet maar ondertussen....
Ja het is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh wat een weer inderdaad. Ik zat op de fiets naar het ziekenhuis.. was binnen 2 minuten zeiknat, plus keiharde tegenwind. Woon dichtbij p+r, dus verder de bus maar genomen
hier nog 1.. Mijn collega is er verslaafd aan.. Ik vind het vooral stinken..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow energiedrankjes begin er inderdaad niet over
Wat een rotzooi
Ik ben ook op de weg naar werk gestopt en heb de bus genomen !!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh wat een weer inderdaad. Ik zat op de fiets naar het ziekenhuis.. was binnen 2 minuten zeiknat, plus keiharde tegenwind. Woon dichtbij p+r, dus verder de bus maar genomen
Nou inderdaad! En school.. over 2 weken examenweek.. ik moet maar eens beginnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk.
Met dit weer heb ik nooit zin om mn bed uit te komen.. maar ik heb honger en moet zooooo veel doen voor school
crackersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:03 schreef xuryah het volgende:
Heeft iemand een lekker idee met Hüttenkäse?
Nadeel van de bus: warm en vochtig..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik ben ook op de weg naar werk gestopt en heb de bus genomen !!
ja zaten wel wat stinkende mensen in de bus.. maar anders had ik nog 25 minuten met tegenwind en harde regen moeten fietsen (en vanmiddag nog 35 terug) nu vanmiddag 10 terug en dan lekker met de auto naar het zwembadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadeel van de bus: warm en vochtig..bij mij althans
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:03 schreef xuryah het volgende:
Heeft iemand een lekker idee met Hüttenkäse?
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! En school.. over 2 weken examenweek.. ik moet maar eens beginnen
Dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.
O dat is wel veel zeg! Waar gaat je onderzoek over?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.
En een biologie en chemie toets. Shoot me. Plz.
Dat klinkt goed! Keer proberen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.
Een groep vrouwen moest voor mij voedingsdagboeken bijhouden en ik moet dat gaan berekenen en onderzoeken of zij genoeg binnen krijgen van alle macronutrienten. En dan moet ik ze voedingsadvies gaan gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
O dat is wel veel zeg! Waar gaat je onderzoek over?
Studietijden.. Ik krijg er spontaan weer rillingen van (ben nu 2 jaar afgestudeerd)
Een ramp vond ik studeren maar het is voor een goed doel
Ja dit sort berichten maken mij gestresst, je hebt nog 2 weken, superveel tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.
En een biologie en chemie toets. Shoot me. Plz.
Auch.... succes!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja dit sort berichten maken mij gestresst, je hebt nog 2 weken, superveel tijd. Ik moet voor morgen een heel verslag in elkaar zien te flansen (te laat begonnen) en daarna nog 4 tentamens waar ik nog geen ruk vor heb gedaan. Het kan dus altijd erger.
is het nu vakantie trouwens? Ja he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haal 't niet meer, doenwel herkansig denk ikOf hele dag, nacht en morgen door.
Dat heb ik ook wel eens moeten doen voor mn vorige opleiding. Volgende dag ben ik dan een zombie die alleen maar in een hoekje kan huilen en 3 repen chocola per uur eet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haal 't niet meer, doenwel herkansig denk ikOf hele dag, nacht en morgen door.
Niet overal :p sommige hebben al vakantie gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
is het nu vakantie trouwens? Ja he?
speculaasjes en warme chocolademelk (met slagroom) hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg zo zin in thee en kaneelkoekjws
Ik had kaneeltheequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg zo zin in thee en kaneelkoekjws
Die met spijs gevulde brokken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
speculaasjes en warme chocolademelk (met slagroom) haha
Goedzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik slootkoffie.
Daarentegen kijk ik naar een roze koek en een muffin en zeg ik stoer nee.
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:
Ik heb al weken trek in een verse donut. Met zo'n mooie roze glazuur laag er overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:
Ik heb al weken trek in een verse donut. Met zo'n mooie roze glazuur laag er overheen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker
Jaaa zo een. Oeff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik dit weekend mezelf ga verwennen met zo'n ding.
Alleen als ik me aan mn schoolplanning, eetplanning en sportplanning houd![]()
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jaaa zo een. Oeff...
Denk dat ik dit weekend mezelf ga verwennen met zo'n ding.
Alleen als ik me aan mn schoolplanning, eetplanning en sportplanning houd
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekend
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekend
Ik dacht al, een plaatje doet wonderenquote:
Te hoog kwam ik achter. 3 sets van 10 reps. Maar ik ga het veranderen vanaf straks. Meer gewicht, minder reps.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef xuryah het volgende:
Ohh Qwea,
Hoe train jij eigenlijk?
Hoeveel reps en sets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |