Ja, zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen Qwea maar meerdere die er positief over waren
Kan me voorstellen dat een 15 jarig meisje/jongen het dan ook wel wil gaan proberen als je dan extra lang door kan gaan.
Preworkout went op een gegeven moment. Maar ik heb geen last van cafeïne.. Kan een paar blikken redbull drinken voor ik ga slapen zonder last te hebben. En nee, ik heb nooit grote hoeveelheden energydrink of sloten koffie etc opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.
wel gelukt nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afvoerslang van de nieuwe wasmachine bleek te kort, dus kon ik nog naar Gamma gisteravond voor een slangverlenger ed, dus niet naar de gym geweest. Nu probeer ik 'wasmachine tillen' en 'tussen de keukenkastjes door kruipen' als excercise in te voeren op Myfitnesspall, maar die sporten kent ie niet...
De wasmachine draait en geen lekken toen we het uitprobeerde, dus missie geslaagd ja.Wel waanzinnig hoeveel opties en wasprogramma's zo'n ding heeft tegenwoordig, de vorige was 15 jaar oud, en de techniek heeft niet stil gestaanquote:
Hahaha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afvoerslang van de nieuwe wasmachine bleek te kort, dus kon ik nog naar Gamma gisteravond voor een slangverlenger ed, dus niet naar de gym geweest. Nu probeer ik 'wasmachine tillen' en 'tussen de keukenkastjes door kruipen' als excercise in te voeren op Myfitnesspall, maar die sporten kent ie niet...
Imho; nee. Maar ik ben ook voor het afschaffen van energydrankjes en zulke rommel. Je denkt dat cafeine niks met je lijf doet maar ondertussen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?
Ow energiedrankjes begin er inderdaad niet overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Imho; nee. Maar ik ben ook voor het afschaffen van energydrankjes en zulke rommel. Je denkt dat cafeine niks met je lijf doet maar ondertussen....
Ja het is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh wat een weer inderdaad. Ik zat op de fiets naar het ziekenhuis.. was binnen 2 minuten zeiknat, plus keiharde tegenwind. Woon dichtbij p+r, dus verder de bus maar genomen
hier nog 1.. Mijn collega is er verslaafd aan.. Ik vind het vooral stinken..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow energiedrankjes begin er inderdaad niet over
Wat een rotzooi
Ik ben ook op de weg naar werk gestopt en heb de bus genomen !!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh wat een weer inderdaad. Ik zat op de fiets naar het ziekenhuis.. was binnen 2 minuten zeiknat, plus keiharde tegenwind. Woon dichtbij p+r, dus verder de bus maar genomen
Nou inderdaad! En school.. over 2 weken examenweek.. ik moet maar eens beginnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk.
Met dit weer heb ik nooit zin om mn bed uit te komen.. maar ik heb honger en moet zooooo veel doen voor school
crackersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:03 schreef xuryah het volgende:
Heeft iemand een lekker idee met Hüttenkäse?
Nadeel van de bus: warm en vochtig..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik ben ook op de weg naar werk gestopt en heb de bus genomen !!
ja zaten wel wat stinkende mensen in de bus.. maar anders had ik nog 25 minuten met tegenwind en harde regen moeten fietsen (en vanmiddag nog 35 terug) nu vanmiddag 10 terug en dan lekker met de auto naar het zwembadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadeel van de bus: warm en vochtig..bij mij althans
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:03 schreef xuryah het volgende:
Heeft iemand een lekker idee met Hüttenkäse?
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! En school.. over 2 weken examenweek.. ik moet maar eens beginnen
Dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.
O dat is wel veel zeg! Waar gaat je onderzoek over?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.
En een biologie en chemie toets. Shoot me. Plz.
Dat klinkt goed! Keer proberen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op brood met augurk en kruidenzout. En evt tonijn erbij voor eiwittenbom.
Een groep vrouwen moest voor mij voedingsdagboeken bijhouden en ik moet dat gaan berekenen en onderzoeken of zij genoeg binnen krijgen van alle macronutrienten. En dan moet ik ze voedingsadvies gaan gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
O dat is wel veel zeg! Waar gaat je onderzoek over?
Studietijden.. Ik krijg er spontaan weer rillingen van (ben nu 2 jaar afgestudeerd)
Een ramp vond ik studeren maar het is voor een goed doel
Ja dit sort berichten maken mij gestresst, je hebt nog 2 weken, superveel tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh shut up! Ik begin hem helemaal te stressen hier. Ik moet een heel onderzoek doen en schrijven binnen 2 weken.
En een biologie en chemie toets. Shoot me. Plz.
Auch.... succes!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja dit sort berichten maken mij gestresst, je hebt nog 2 weken, superveel tijd. Ik moet voor morgen een heel verslag in elkaar zien te flansen (te laat begonnen) en daarna nog 4 tentamens waar ik nog geen ruk vor heb gedaan. Het kan dus altijd erger.
is het nu vakantie trouwens? Ja he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haal 't niet meer, doenwel herkansig denk ikOf hele dag, nacht en morgen door.
Dat heb ik ook wel eens moeten doen voor mn vorige opleiding. Volgende dag ben ik dan een zombie die alleen maar in een hoekje kan huilen en 3 repen chocola per uur eet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haal 't niet meer, doenwel herkansig denk ikOf hele dag, nacht en morgen door.
Niet overal :p sommige hebben al vakantie gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
is het nu vakantie trouwens? Ja he?
speculaasjes en warme chocolademelk (met slagroom) hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg zo zin in thee en kaneelkoekjws
Ik had kaneeltheequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg zo zin in thee en kaneelkoekjws
Die met spijs gevulde brokken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
speculaasjes en warme chocolademelk (met slagroom) haha
Goedzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik slootkoffie.
Daarentegen kijk ik naar een roze koek en een muffin en zeg ik stoer nee.
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:
Ik heb al weken trek in een verse donut. Met zo'n mooie roze glazuur laag er overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:
Ik heb al weken trek in een verse donut. Met zo'n mooie roze glazuur laag er overheen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker
Jaaa zo een. Oeff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik dit weekend mezelf ga verwennen met zo'n ding.
Alleen als ik me aan mn schoolplanning, eetplanning en sportplanning houd![]()
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jaaa zo een. Oeff...
Denk dat ik dit weekend mezelf ga verwennen met zo'n ding.
Alleen als ik me aan mn schoolplanning, eetplanning en sportplanning houd
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekend
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
bij mij staat het nu op de boodschappenlijst! Dat wordt mijn lekkers dit weekend
Ik dacht al, een plaatje doet wonderenquote:
Te hoog kwam ik achter. 3 sets van 10 reps. Maar ik ga het veranderen vanaf straks. Meer gewicht, minder reps.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef xuryah het volgende:
Ohh Qwea,
Hoe train jij eigenlijk?
Hoeveel reps en sets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |