De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....
En de volgende dag (om 9 uur) zat ik weer vol energie!
Ik zeg het je, magisch.
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]wtf
Ik had gisteren dus echt en crash he.. geen idee of het van dat spul kwam, maar ik was gisteren echt helemaal kapot. Echt de hele dag. Heb geluncht in de stad, toen op de bank geslapen, serie gekeken, weer geslapen, serie gekeken, weer geslapen, eten gemaakt, serie gekeken, en naar bed gegaan
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij koffie als ik het zo hoor.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt
Ik zit de hele dag vol energie en ik ben opeens zo positief en gemotiveerd enzogeen idee of dat door dat spul komt
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
Staat er niet bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.quote:
Ik las het net jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.
Q. Kom op... dat kan niet gezond zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het net jaik had ook niet gezien dat er zoveel in zat
6/8 koppen koffie staat hier gelijk aan
geen wonder dat ik nog klaar wakker ben. Ik drink zelden cafeīne
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
De tyfusquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapen
Nou , ook goeie morgen hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
De tering zeg, stelletje fanatiekelingen. Sinds dat ik gister weg ben gegaan van werk even 5/6 pagina's vol kladden.
Maar goedemorgen.
Sporten ging gisteren weer goed, vanochtend nu geen spierpijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou , ook goeie morgen hoor!
No spierpijn, fijn![]()
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtgewoon nemen als je niet meer kan !
Vraag me dan trouwens meteen af of het verslavend is (aangezien caffeine dat wel is)
En wat heb je er nu doorheen gemikt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Qwea het volgende:
Timmos
[ afbeelding ]Opzich echt niet verkeerd... maar ik kan echt die structuur niet handelen hoor
Volgende x gewoon weer brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |