De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het nam, sliep ik pas om 4 uur.....
En de volgende dag (om 9 uur) zat ik weer vol energie!
Ik zeg het je, magisch.
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]wtf
Ik had gisteren dus echt en crash he.. geen idee of het van dat spul kwam, maar ik was gisteren echt helemaal kapot. Echt de hele dag. Heb geluncht in de stad, toen op de bank geslapen, serie gekeken, weer geslapen, serie gekeken, weer geslapen, eten gemaakt, serie gekeken, en naar bed gegaan
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij koffie als ik het zo hoor.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt
Ik zit de hele dag vol energie en ik ben opeens zo positief en gemotiveerd enzogeen idee of dat door dat spul komt
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Ik ben ook nog steeds wakker. Normaal gesproken lig ik al wel in coma. Maar ik zit nog vol energie
Staat er niet bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel mg cafeine zit erin joh?
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.quote:
Ik las het net jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wtf. Energydrank is 300mg per LITER. 4 van die ranzige stinkblikken.
Q. Kom op... dat kan niet gezond zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het net jaik had ook niet gezien dat er zoveel in zat
6/8 koppen koffie staat hier gelijk aan
geen wonder dat ik nog klaar wakker ben. Ik drink zelden cafeīne
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
De tyfusquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik maakte dat potje op met 3 scoops.. En dan na fitness alsnog willen slapen
Nou , ook goeie morgen hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
De tering zeg, stelletje fanatiekelingen. Sinds dat ik gister weg ben gegaan van werk even 5/6 pagina's vol kladden.
Maar goedemorgen.
Sporten ging gisteren weer goed, vanochtend nu geen spierpijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou , ook goeie morgen hoor!
No spierpijn, fijn![]()
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Qwea het volgende:
Goed, dus, max 1x pw een halve scoop, alleen als ik kapot ben
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
heb alles even teruggelezen! jezus wat zit er veel caffeine in! haha lijkt mij ook niet erg gezond.. Dus wat je zelf al zegtgewoon nemen als je niet meer kan !
Vraag me dan trouwens meteen af of het verslavend is (aangezien caffeine dat wel is)
En wat heb je er nu doorheen gemikt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Qwea het volgende:
Timmos
[ afbeelding ]Opzich echt niet verkeerd... maar ik kan echt die structuur niet handelen hoor
Volgende x gewoon weer brood
Caffienequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.
Dit heb ik mijn man ook aangeraden om eens te proberen! 'Gewone' havermout met melk uit de magnetron vond ie niets en een poging om het op te leuken met aardbeien is ook niet geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan vindtquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef xuryah het volgende:
Warme havermout met appel en kaneel en rozijntjessssssssssss!
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Qwea het volgende:
Timmos
[ afbeelding ]Opzich echt niet verkeerd... maar ik kan echt die structuur niet handelen hoor
Volgende x gewoon weer brood
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ga er wel vanuit. Plus dat je een tolerantie opbouwt natuurlijk.
hahaha ik wilde het niet zeggen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komen
Wat moest het zijn?
Havermout, melk en een schep nesquickquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En wat heb je er nu doorheen gemikt?
Nou, de laatste happen moest ik kokhalzen dus het had er zo weer uit kunnen komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als iets wat eerder gegeten is en besloot weer terug te komen
Wat moest het zijn?
Ja, eigenlijk wel. Viel me alles meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?
O aanvullen met havermout, muesli?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Merk dat ik het moeilijk vind om voldoende te eten. Ben bang om te veel te eten.. grr.. Zit nu op 1410 kcal.. iemand aanvullen?
Ohja, voor de pannenkoeken kom ik op 495 kcal uit.. kan dat kloppen? Heb gewoon de ingrediënten ingevoerd, lijkt me wel dan toch?
O: 300 gram yoghurt, 1 banaan
T: Blikje tonijn
L: 3 witte boterhammen met kalkoenfilet, 3 gekookte eiwit.
T: 225 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: 4 pannenkoeken
T: ??
Gekookt eigeel vind ik niet zo lekker.. Ik bak ze maar denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Myraela het volgende:
Kook je eieren en laat je het ei-geel eruit? dan is aan meer kcal komen natuurlijk niet lastig, gewoon het geel ook opeten.
Hmm.. muesli is wel een idee. Ik denk dat ik maar even boodschappen moet doen vanmiddagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
O aanvullen met havermout, muesli?
Laatste T een appel? Of iets anders? Hoeveel kcal moet je?
Dus moet je naar 2000. Dan kun je ook een handje nootjes overwegen. 300kcal ongeveer. zit je op 1700, moet je nog 300 aanvullen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gekookt eigeel vind ik niet zo lekker.. Ik bak ze maar denk ik
[..]
Hmm.. muesli is wel een idee. Ik denk dat ik maar even boodschappen moet doen vanmiddagHeb niet veel in huis wat verantwoord is.
En onderhoud is 2500, dus als ik daar 500 onderzit..
Ah, ik heb walnoten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus moet je naar 2000. Dan kun je ook een handje nootjes overwegen. 300kcal ongeveer. zit je op 1700, moet je nog 300 aanvullen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ik heb walnoten.
Soms kan het zo makkelijk zijnDank. Zit nu op 1965!
Tis dat ik geen appel in huis heb.. het is zooo lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit heb ik mijn man ook aangeraden om eens te proberen! 'Gewone' havermout met melk uit de magnetron vond ie niets en een poging om het op te leuken met aardbeien is ook niet geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan vindt
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Nou voor de dagen dat je er doorheen zit is het misschien wel wat.. Maar ik zou het inderdaad niet elke keer nemen ! Heb je nog wel lekker geslapen?
Ik denk dat als Qwea al zegt dat ze het minder gaat gebruiken dat ik het zelf niet hoef neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is het echt iets om aan te raden in dit topic?
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Qwea al zegt dat ze het minder gaat gebruiken dat ik het zelf niet hoef neemaar ik was er wel benieuwd naar ...
ja het is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef xuryah het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Wat een kut weer.
En wat een vreselijke nacht was dat
JA maar Qwea geeft zelf ook aan dat ze het alleen nog maar neemt als ze moe is.. Dat lezen de mensen die tegen haar opkijken hopelijk ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houden
Ook veel jonge mensen in dit topic
Ik hoop dat die mensen ook voor hun zelf blijven nadenken..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want er kijken veel uit dit topic op naar Qwea, dus wel iets om rekening mee te houden
Ook veel jonge mensen in dit topic
Dat zeker maar ik vind dat we daar als topic ook over na mogen denkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mensen ook voor hun zelf blijven nadenken..
Het was ook niet alleen Qwea maar meerdere die er positief over warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
JA maar Qwea geeft zelf ook aan dat ze het alleen nog maar neemt als ze moe is.. Dat lezen de mensen die tegen haar opkijken hopelijk ook
Maar ik snap je punt wel Sarabi
Er zitten maar 64 kcal in een gekookt ei, ik vind t niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Myraela het volgende:
Kook je eieren en laat je het ei-geel eruit? dan is aan meer kcal komen natuurlijk niet lastig, gewoon het geel ook opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |