Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zeiekrd wat er 1 zonder borstband wil
Blauwe plek is bijna weg, nog wel bij vlagen gevoelig maar dat zal nog wel even blijven. Verder gewoon oefeningen doen voor stabiliteit dagelijks en t komt vast wel weer goed. Iig voor mn vakantie graagquote:
Ruilen? Heb juist behoefte aan iemand die mij pushtquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O nee zelfs dat gaat mij te ver. Aaah, ga dan gewoon hardlopen! Is ook wel fijn om te doen.
Ben vandaag officieel begonnen met krachttraining en cardio, heb een medewerker/vriend die mij begeleid maar vind hem een vreselijke draak op sportgebied ben ik achtergekomen. Veel te hard. Word er chagrijnig van, doe alles liever op mijn eigen manier maar dat is dus fout.
Ik wil dus ook in hartslag zones gaan trainen. En ik heb ooit een horloge gehad met band, die heb ik van frustratie in de kliko geflikkerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)
Which reminds me, even wat lichtgevende goodies scoren, aangezien ik nu waarschijnlijk wat vaker in het donker ga lopen. (Vorig jaar voornamelijk overdag gelopen, maar dat zal nu niet zo makkelijk gaan)
Action heeft fijne ledreflectorbanden voor een prikkie. Aldi hier om de hoek heeft ze ook nog liggen, 4 voor 5 euro.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb een hartslagding, maar ik draag 'm amper. De statistiekjes kunnen me niet genoeg boeien. (Wilde ook eigenlijk gewoon de band laten zitten, maar aanbieding waar 'ie bij zat toen.)
Which reminds me, even wat lichtgevende goodies scoren, aangezien ik nu waarschijnlijk wat vaker in het donker ga lopen. (Vorig jaar voornamelijk overdag gelopen, maar dat zal nu niet zo makkelijk gaan)
Ah, goeien. Van de week even rondfietsen dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Action heeft fijne ledreflectorbanden voor een prikkie. Aldi hier om de hoek heeft ze ook nog liggen, 4 voor 5 euro.
Ik moet eerst m'n zones gaan bepalen voor ik er wat mee kan, de "gemiddelde" kloppen niet voor me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dus ook in hartslag zones gaan trainen. En ik heb ooit een horloge gehad met band, die heb ik van frustratie in de kliko geflikkerdDus nu wil ik de tomtom multisport met ingebouwde hartslagmeter
Ja, je banden zijn opgerekt, dat blijft idd nog wel ff gevoeligquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Blauwe plek is bijna weg, nog wel bij vlagen gevoelig maar dat zal nog wel even blijven. Verder gewoon oefeningen doen voor stabiliteit dagelijks en t komt vast wel weer goed. Iig voor mn vakantie graag
Mwah, nog een week of 3.5 en dan moet het wel over zijn hoor. Anders gaat een vulkaanwandelingiets ook een beetje lastig wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je banden zijn opgerekt, dat blijft idd nog wel ff gevoeligStabiliteit is handig. Beetje vertrouwen weer krijgen in je enkel
Pushen. Hij maakt me vooral geirriteerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ruilen? Heb juist behoefte aan iemand die mij pusht
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picturequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reflectie heb ik, wil er alleen nog wat licht bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picture
Ik heb 'm in de winkel gezien en het lijkt me wel een handig ding. Zat al te wachten tot hij in de uitverkoop kwam dus hem 'm gelijk in m'n winkelmandje gegooid.
Want na volgende week (toch?) gaat de wintertijd weer in en dan wordt het nog eerder donker.
Ik versier mezelf met deze dingen:quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)iaType=Large_picture
Ik heb 'm in de winkel gezien en het lijkt me wel een handig ding. Zat al te wachten tot hij in de uitverkoop kwam dus hem 'm gelijk in m'n winkelmandje gegooid.
Want na volgende week (toch?) gaat de wintertijd weer in en dan wordt het nog eerder donker.
Je kan desnoods altijd je laten tapen voordat je weggaat. Of een bracequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, nog een week of 3.5 en dan moet het wel over zijn hoor. Anders gaat een vulkaanwandelingiets ook een beetje lastig worden
Ah, ik las weer niet goed. Dan doe ik even mee met de tip van DE want lichtgevend moet ik ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reflectie heb ik, wil er alleen nog wat licht bij.Loop vaak op fietspaden en ik blijf graag heel.
Ja dan heb ik na mn actieve maar ook zon en zeevakantie straks permanente witte strepen in mn gebroken-witte huidje staan door die tape van jequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan desnoods altijd je laten tapen voordat je weggaat. Of een braceIk heb ook een brace. En tape vaak gehad
Moet ik idd ook nog doen. *ook opschrijft*quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, goeien. Van de week even rondfietsen dus.
[..]
Ik moet eerst m'n zones gaan bepalen voor ik er wat mee kan, de "gemiddelde" kloppen niet voor me.
Oeh hey, dan moet ik ook naar action. Ik heb enkel van die bandjes die reflecterenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik versier mezelf met deze dingen:
[ afbeelding ]
Dan ben ik een soort hysterisch hardlopende kerstboom. En alles is beter met led.
Waar vabdaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik versier mezelf met deze dingen:
[ afbeelding ]
Dan ben ik een soort hysterisch hardlopende kerstboom. En alles is beter met led.
Action heeft ze sowieso het hele jaar door, aldi verkoopt ze soms ook. Daar zijn ze het goedkoopst, maakt niet uit waar je ze haalt want over het algemeen zelfde merk/type en batterij is vervangbaar.quote:
Inderdaad. En als je iets niet interessant vind, lees er dan over heen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word vooral een beetje moe van dat gemekker over wat er wel en niet gepost zou mogen worden. Post dan gewoon wat voor jou relevant is en laat de rest lekker gaan.
Ik heb gepoogd 'm te negeren, maar blijkbaar ben ik met m'n 88kg een slanke den die een eigen topic moet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ow wauw. Deze discussie. Weer? Noes.
*pakt een pot thee en gaat op de bank zitten toekijken*
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd 'm te negeren, maar blijkbaar ben ik met m'n 88kg een slanke den die een eigen topic moet.
En dankzij dat hardlopen kan ik bier blijven zuipen zonder dat ik terugga naar de 100+. Dus puh.
Meestal lunch. Maar als ik later ga een appeltje, banaan of een klein bakje kwark.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
Q, wat eet jij altijd voor een training? En dan bedoel ik cardio? Ik heb namelijk snel last van een klotsende maag dus ik moet wel iets lichts hebben maar wat wel nuttig is. Een banaan is bijv. net 'groot' genoeg en groter kan het niet zijn.
Of een klein blikje tonijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meestal lunch. Maar als ik later ga een appeltje, banaan of een klein bakje kwark.
Eet je die havermout warm of koud? Ik ga morgenvroeg warme havermout proberen met chocopasta. Oke, nesquick want dat heb ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Timmos het volgende:
1. 75gr havermout 300ml melk 1el chocopasta
2. 2 wraps met smeerkaas (1 met peper 1 met mosterd variant) sla en 85gr kipfilet
3. 3 beschuit met smeerkaas (ham variant) appel en banaan
4. 3 wraps met cheddar/kip/boontjes/gebakken uitjes/yoghurt mayo
5. 500gr kwark
Warm! 2 minuutjes in de magnetronquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet je die havermout warm of koud? Ik ga morgenvroeg warme havermout proberen met chocopasta. Oke, nesquick want dat heb ik
Morgen eens proberen. Ook icmquote:
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melkquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen eens proberen. Ook icmmelk
en nesquick. Chocomelk havermout
wtf? Gewoon potkoffie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melk
Gekke Timmosquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Normaal hagelslag maar die was op.. Koffie gooi ik er ook vaak doorheen ipv/icm melk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie jou er gewoon koffieprut in gooien!
Ja maar, dan smaakt het zo naar... havermoutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef xuryah het volgende:
Warme havermout met appel en kaneel en rozijntjessssssssssss!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke, ik moet wel toegeven dat dat het eerste was wat bij me opkwam
Niet als je er genoeg kaneel in doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, dan smaakt het zo naar... havermout![]()
Hmm. ik ga morgen mijn ervaring wel posten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gewoon klein beetje koffie erdoor, geeft lekkere smaak.. Heb ook wel eens gewoon oploskoffie erin gemikt, alleen het poeder..
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Niet als je er genoeg kaneel in doetik had een keer per ongeluk peper in gedaan, dacht dat het kaneel was. Ik moet zeggen, dat smaakte totaal niet naar havermout.
Maar ik raad het je ook niet echt aan :/
Bahhh!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. ik ga morgen mijn ervaring wel posten.
[..]![]()
![]()
Zo flikkerde ik vd week een zooi peper in mijn havermout pannenkoek
![]()
En in mijn yoghurtdressing voor de wokgroente een dessertlepel sambal
Raad ik je ook niet aan
Hoe ging je workout?
Nou, er moest een beetje doorheen. Een puntje, maar ik flikkerde klakkeloos er een hele dessert lepel inquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bahhh!
Maar sambal
Hoe kan je nou per ongeluk sambal ergens doorheen doen?
quote:En mijn workout ging wel lekker
Heb wat langer cardio gedaan dan normaal, door dat spul let ik niet meer op de tijd en kan ik makkelijk 60 min op dat ding blijven staan
Heerlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er moest een beetje doorheen. Een puntje, maar ik flikkerde klakkeloos er een hele dessert lepel in
[..]Vol gas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |