abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145745677
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vet :D Hoeveel kilometer? :D Heb jij eigenlijk winter hardloop spullen? Ik heb van alles gekocht maar ik las online een stukje dat het ws te warm is, of te koud. :') m.a.w I'm a little bit lost :')

[..]

Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam mee :Y

Ja, ik ken het. Als ik zeg dat ik 75kg weeg zeggen mensen ook dat ik 65 weeg en dus lieg :')

Merk je wel aan je kleding dat het losser wordt? Of ook niet? En hoelang ben je nou bezig met KT? Doe je nou naast de KT ook cardio? Ja toch? (Ik weet het allemaal niet meer ;( )
Geen idee :D Stond er nog niet bij.

Ik heb wel een winterlegging gekocht aangezien ik bijna het hele jaar al loop met een lange legging (behalve de 25+ dagen, toen 3 kwart, ik ben een bad ass >:) ). Het leek me anders wel te koud. Verder heb ik gewoon een shirt met lange mouwen (boven loop ik wel altijd kort) dus dan is lange mouwen goed genoeg. Verder moet ik nog een vestje halen wat wind/water dicht is en dan ben ik er klaar voor.

En of het te warm/koud is weet ik dus nog niet maar het komt vast wel goed. Als ik het koud heb moet ik maar wat harder lopen zodat ik het of warmer krijg of eerder thuis ben.
pi_145745712
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vet :D Hoeveel kilometer? :D Heb jij eigenlijk winter hardloop spullen? Ik heb van alles gekocht maar ik las online een stukje dat het ws te warm is, of te koud. :') m.a.w I'm a little bit lost :')

[..]

Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam mee :Y

Ja, ik ken het. Als ik zeg dat ik 75kg weeg zeggen mensen ook dat ik 65 weeg en dus lieg :')

Merk je wel aan je kleding dat het losser wordt? Of ook niet? En hoelang ben je nou bezig met KT? Doe je nou naast de KT ook cardio? Ja toch? (Ik weet het allemaal niet meer ;( )
Alleen voeten idd.
Ga eens vragen of ze t op mn sportschool kunnen meten. Zou t wel graag willen weten wat het is. Ik schrik namelijk elke keer weer van mn vetpercentage op mijn weegschaal.

Ja mijn kleding wordt wel losser en mn kont verdwijnt, taille wordt smaller, etc. Maar ben niet veel afgevallen ofzo. Maar dat is te verklaren door toenemende spiermassa natuurlijk.
Ben al maaaanden bezig met KT, maar nog niet zo lang zo serieus. En cardio doe ik niet echt. 10 min opwarmen, soms 20 min als ik er zin in heb.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:33:46 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145745795
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Q, ik loop zo lang mogelijk in t-shirt en korte/driekwarttight. Verder voor als het kouder wordt (lees: graad of 6) een thermoshirt en lange tight. Zelfde recept bij regen of bitchy wind. :) Als het echt gaat vriezen mag de dikkere longsleeve uit de kast.
Ik heb dus geen driekwart tight. Alleen hele. Nu is dat volgens mij niet zo'n probleem want ik ben toch een koukleum. t-shirt heb ik wel en ook 1 met lange mouwen. Is jouw thermoshirt van polyester? En heb je een jasje? Ik heb een jasje gekocht. Een dunne. Ik denk alleen niet dat ik naast dat jasje en die longsleeve dan nog een thermoshirt aan zou moeten, denk je wel?

Ik heb alleen nog in de zomer / het voorjaar gelopen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145745820
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan zit je rond de 1500 wel goed. Als je minder gaat eten dan ga je honger hebben. Hardlopen O+

Ik zou eerst eens een maandje 1500 proberen en als dat niet werkt kun je eventueel altijd nog iets lager gaan en kijken hoe dat werkt.
Ik weet dat dit klagen is, maar sinds ik gestopt ben met roken lukt het me heel lastig..

Ben jij bekend met fitnesspal? Die zegt mij 1680 te moeten eten elke dag, om zo 0.5k per week af te vallen. :)
pi_145745860
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb dus geen driekwart tight. Alleen hele. Nu is dat volgens mij niet zo'n probleem want ik ben toch een koukleum. t-shirt heb ik wel en ook 1 met lange mouwen. Is jouw thermoshirt van polyester? En heb je een jasje? Ik heb een jasje gekocht. Een dunne. Ik denk alleen niet dat ik naast dat jasje en die longsleeve dan nog een thermoshirt aan zou moeten, denk je wel?

wat je ook doet, vergeet niet in de winter handschoenen te dragen. Ooit zonder gelopen en kon wel janken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:38:07 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145746079
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Geen idee :D Stond er nog niet bij.

Ik heb wel een winterlegging gekocht aangezien ik bijna het hele jaar al loop met een lange legging (behalve de 25+ dagen, toen 3 kwart, ik ben een bad ass >:) ). Het leek me anders wel te koud. Verder heb ik gewoon een shirt met lange mouwen (boven loop ik wel altijd kort) dus dan is lange mouwen goed genoeg. Verder moet ik nog een vestje halen wat wind/water dicht is en dan ben ik er klaar voor.

En of het te warm/koud is weet ik dus nog niet maar het komt vast wel goed. Als ik het koud heb moet ik maar wat harder lopen zodat ik het of warmer krijg of eerder thuis ben.
Ik heb echt zwaar het idee dat ik overdressed ben nu :') Nou ja, beter teveel hebben dan te weinig, dan moet je weer bijkopen :')

Aktiesport heeft 2de artikel 50% korting :Y Ook voor jasjes. Koop je bv jasje en nog iets en dan is je goedkoopste artikel 50% korting.

Ik moest lachen om je laatste regel :D

quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:32 schreef xuryah het volgende:

[..]

Alleen voeten idd.
Ga eens vragen of ze t op mn sportschool kunnen meten. Zou t wel graag willen weten wat het is. Ik schrik namelijk elke keer weer van mn vetpercentage op mijn weegschaal.
Ja, niet doen dus. Ik schrok me ook het lazerus.. ik woog eerst op de sportschool, ook alleen maar voeten. En toen kwam ik bij de dietiste en toen was ik echt stom, stom verbaasd :') Sowieso kan het vetpercentage wel iets verschillen, want het ligt er ook aan hoeveel vocht je vasthoudt op dat moment.

quote:
Ja mijn kleding wordt wel losser en mn kont verdwijnt, taille wordt smaller, etc. Maar ben niet veel afgevallen ofzo. Maar dat is te verklaren door toenemende spiermassa natuurlijk.
Ben al maaaanden bezig met KT, maar nog niet zo lang zo serieus. En cardio doe ik niet echt. 10 min opwarmen, soms 20 min als ik er zin in heb.
Mijn punt :P De weegschaal gaat hier ook niet naar beneden vanwege spiermassa (oke, laatste tijd wel maar ik moet gewoon nog meer eten). Zolang als idd je broeken losser gaan zitten e.d moet je geen reet geven om die weegschaal. Cardio verbrand vet, dus mocht je echt veel meer vetpercentage willen droppen kun je dat er altijd bij doen. Maar als je het goed vind zoals het nu gaat, lekker doorgaan :Y
pi_145746090
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Qwea het volgende:

Ik vind alleen 24,50 voor 12 repen debiel duur :P
Daarom heb ik de smartbars, maar ik eet ze niet vaak :N Geef mij maar liever gewoon voer.

O: Magere yoghurt met muesli en lijnzaad, banaan
L: 3 volkoren, 1 pure hagelslag, 2 met cottage cheese en augurk
T: warme chocomel met slagroom :9
D: Karwijsalade met geitenkaas (oa pompoen, wortel, waterkers etc erdoor) en aardappels uit de oven.
En denk dat ik zo nog maar wat fruit eet.

Handschoenen idd, wat stimorol ook zegt. Ik loop regelmatig in de koude periode in tshirt omdat warm maar met handschoenen omdat anders ijsklompen. Ziet er ook heel erg sexy uit!
Ik heb vandaag wel compressiesokken gekocht, heb regelmatig tijdens het hardlopen kuiten die niet helemaal ok voelen en hoop dat het hiermee beter gaat.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:38:33 #133
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145746111
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Indien koukleum ben ik niet de juiste persoon om advies van aan te nemen vrees ik. :') Ik *heb* wel een jasje, maar die gaat dus eigenlijk alleen aan als het vriest/bitchy ass wind/regen. Want dan kan ik wat uit- en aantrekken indien nodig.

Maar ik ben mijn eigen kachel. Het enige wat écht ijskoud kan worden, zijn m'n oren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145746149
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Indien koukleum ben ik niet de juiste persoon om advies van aan te nemen vrees ik. :') Ik *heb* wel een jasje, maar die gaat dus eigenlijk alleen aan als het vriest/bitchy ass wind/regen. Want dan kan ik wat uit- en aantrekken indien nodig.

Maar ik ben mijn eigen kachel. Het enige wat écht ijskoud kan worden, zijn m'n oren. :')
Oorwarmers O+ fluffy roze bij het hardlopen natuurlijk.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:39:46 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145746191
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Oorwarmers O+ fluffy roze bij het hardlopen natuurlijk.
Ik wil het. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145746255
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik wil het. O+

Hier, koptelefoon en oorwarmers in 1. Met muziek op lopen O+
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:42:31 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145746356
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier, koptelefoon en oorwarmers in 1. Met muziek op lopen O+
Teh fluffeh. O+

Alleen spelen koptelefoons nooit lief samen met m'n piercings. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:42:47 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145746369
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

wat je ook doet, vergeet niet in de winter handschoenen te dragen. Ooit zonder gelopen en kon wel janken.
Ja, die moet ik idd nog halen. Ik heb syndroom van raynaud, dus zodra het wat kouder wordt zijn mijn hele handen wit, ijskoud en tintelen ze. Dus die handschoenen zijn idd een must. Zal van de week even een paar scoren :Y En ik dacht ook maar meteen hardloopsokken en evt hardloop ondergoed. Sport BH heb ik wel, maar misschien ff voor wat hardloopboxers kijken. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik weet dat dit klagen is, maar sinds ik gestopt ben met roken lukt het me heel lastig..

Ben jij bekend met fitnesspal? Die zegt mij 1680 te moeten eten elke dag, om zo 0.5k per week af te vallen. :)
Opzich niet zo raar. Als je je verveelde, stress had, ect ging je roken, dan ga je nu ws eten. Dus zo raar is het niet :)

Ik gebruik geen fitnesspal. Maar ik hoor wel van vrij veel mensen dat die vaak hoger aangeeft. Ook als je je sport invoert.
pi_145746513
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, die moet ik idd nog halen. Ik heb syndroom van raynaud, dus zodra het wat kouder wordt zijn mijn hele handen wit, ijskoud en tintelen ze. Dus die handschoenen zijn idd een must. Zal van de week even een paar scoren :Y En ik dacht ook maar meteen hardloopsokken en evt hardloop ondergoed. Sport BH heb ik wel, maar misschien ff voor wat hardloopboxers kijken. :Y

[..]

Opzich niet zo raar. Als je je verveelde, stress had, ect ging je roken, dan ga je nu ws eten. Dus zo raar is het niet :)

Ik gebruik geen fitnesspal. Maar ik hoor wel van vrij veel mensen dat die vaak hoger aangeeft. Ook als je je sport invoert.
Gaf voor 1 uur schoonmaak idd een belachelijk hoog aantal aan. Qua eten weet ik ongeveer wel hoeveel kcal in iets zit, dus dat valt mee.

Oorwarmers zijn idd ook wel fijn. De wind is soms zo guur in de winter. Doet gewoon zeer. Ik ging trouwens gewoon in een hoody en een bodywarmer. Was prima. Qua broek een 3/4 legging.

Hardlopen in sneeuw is the best. _O_
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:47:39 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145746644
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gaf voor 1 uur schoonmaak idd een belachelijk hoog aantal aan. Qua eten weet ik ongeveer wel hoeveel kcal in iets zit, dus dat valt mee.

Oorwarmers zijn idd ook wel fijn. De wind is soms zo guur in de winter. Doet gewoon zeer. Ik ging trouwens gewoon in een hoody en een bodywarmer. Was prima. Qua broek een 3/4 legging.

*opschrijft*

Ik ben serieus een beetje bang voor hardlopen in de sneeuw. Sowieso hardlopen nu met die schroef in mijn voet :') En mijn andere enkel is 7x geopereerd en ik ben als de dood dat ik op mijn bek ga :') Maar goed, dat zit allemaal tussen mijn oren en daar moet ik even door heen :Y

Lijkt me wel heerlijk, verse sneeuw onder je pootjes :D
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:49:27 #141
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145746727
Lopen met sneeuw klinkt eng. :')

* IJsdraakje heeft nog geen sneeuw gehad bij het lopen in het afgelopen jaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145746829
Eens met Draakje.

Ik ga nu al vaak genoeg onderuit :')
pi_145746995
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hardlopen in de sneeuw? Klinkt een beetje moeilijk eugenlijk. Mij niet gezien iig. :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:55:14 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145747035
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom heb ik de smartbars, maar ik eet ze niet vaak :N Geef mij maar liever gewoon voer.

O: Magere yoghurt met muesli en lijnzaad, banaan
L: 3 volkoren, 1 pure hagelslag, 2 met cottage cheese en augurk
T: warme chocomel met slagroom :9
D: Karwijsalade met geitenkaas (oa pompoen, wortel, waterkers etc erdoor) en aardappels uit de oven.
En denk dat ik zo nog maar wat fruit eet.

Handschoenen idd, wat stimorol ook zegt. Ik loop regelmatig in de koude periode in tshirt omdat warm maar met handschoenen omdat anders ijsklompen. Ziet er ook heel erg sexy uit!
Ik heb vandaag wel compressiesokken gekocht, heb regelmatig tijdens het hardlopen kuiten die niet helemaal ok voelen en hoop dat het hiermee beter gaat.
Karwijsalade? En handschoenen heb ik opgeschreven :Y ijsklompen doen zeeeeer ;(

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben dus echt iemand die het met een hempje, een t-shirtje een thermoshirt een trui en een shawl binnen in de winter met de kachel op 22 gewoon nog ijskoud heeft. :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Teh fluffeh. O+

Alleen spelen koptelefoons nooit lief samen met m'n piercings. ;(
Ik bedacht me dus dat als het regent, ik echt niet met mijn iphone wil lopen in de regen. Dus vandaar de tomtom multisport om wel de afstand, hartslag en snelheid te tracken.. maar ik ga een beetje dood zonder muziekjens ;(
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:02 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145747077
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen met sneeuw klinkt eng. :')

* IJsdraakje heeft nog geen sneeuw gehad bij het lopen in het afgelopen jaar. :')
Zie, ik ben dus niet de enige _O- Ik vind het ook doodeng. Zag wel dat je van die spikes onder je schoenen kan doen tijdens het hardlopen... maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat dat lekker loopt :{
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:17 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145747088
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
Eens met Draakje.

Ik ga nu al vaak genoeg onderuit :')
Hoe is het met je enkel?
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:40 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145747107
Lopen met muziekjes O+

Lopen zonder muziekjes O+

Gpshorloge O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145747129
Ik bedoel rennen met vers sneeuw he! Anders ga je idd onderuit. .Maar heb ook vaak gerend toen het wat glad was, dan ging ik op de fietspaden rennen, dan viel het erg mee.

Begin dat hardlpen wel erggggggg te missen zo.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:59:16 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145747233
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen met muziekjes O+

Lopen zonder muziekjes O+

Gpshorloge O+
Ik ben zo'n zeiekrd wat er 1 zonder borstband wil :')
pi_145747335
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik bedoel rennen met vers sneeuw he! Anders ga je idd onderuit. .Maar heb ook vaak gerend toen het wat glad was, dan ging ik op de fietspaden rennen, dan viel het erg mee.

Begin dat hardlpen wel erggggggg te missen zo.
O nee zelfs dat gaat mij te ver. Aaah, ga dan gewoon hardlopen! Is ook wel fijn om te doen. :)

Ben vandaag officieel begonnen met krachttraining en cardio, heb een medewerker/vriend die mij begeleid maar vind hem een vreselijke draak op sportgebied ben ik achtergekomen. Veel te hard. Word er chagrijnig van, doe alles liever op mijn eigen manier maar dat is dus fout. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')