abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145737897
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Haha, terecht :)
Had ik ook gedaan en misschien ook nog extra toppings erbij gekozen :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:27:18 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145738248
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner. *O*
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...

Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Je spieren schreeuwen om eiwitten! Bananen heb ik ook. Altijd 3 na de KT om de voorraad aan te vullen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:43:36 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145738826
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo lees :)
Die heb ik altijd de eerste 5 min. Ga je niet dood aan :P Kwestie van je hartslag laten stabiliseren :Y Ik vind het oprecht briljant spul. Zeker omdat ik echt altijd dood en dood moe ben. Dit geeft toch wel een boost. Alleen die smaak is eeeeecht niet te harden :D

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef Timmos het volgende:

[..]

Kwark zit meer suiker in dan een banaan..
Plus bananen zijn snelle gezonde KH's waarmee je je glycogeen in de lever snel aanvult. Ideaal voor na de KT dus O+

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
Geen zorgen over maken. Doe je in het weekend KT of heb je dan rust? Ik ben ook altijd na het weekend zwaarder. Als ik KT heb gedaan zwaarder vanwege het water wat ik wegtik dan, en als ik niks heb gedaan ook. Zeker als je veel traint zoals jij doet (5 dagen per week) kun je geen reet van die weegschaal op aan. Daarom geef ik ook echt geen kont meer om de weegschaal (hou alleen in de gaten of ik niet afval) en meet vetpercentage bij de dietiste. :Y
pi_145740758
Is een questbar handig als je iets zoets wil maar eigk niet echt sport? :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:35:42 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145740931
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is een questbar handig als je iets zoets wil maar eigk niet echt sport? :)
Er zitten eiwitten in die geven langer een verzadigd gevoel, dus voor de honger is het wel goed... heb je ze al of moet je ze kopen? Als je ze moet kopen, zou ik gaan voor kwark met wat honing bv. Scheelt een hoop geld en er zit ook geen aspartaam in je kwark en honing ( Ik zelf ben een beetje gestopt met aspartaam. Ik at het best vaak :') ). Als je ze al hebt, kun je hem wel nemen. 160kcal zit erin zie ik.

Ik vind alleen 24,50 voor 12 repen debiel duur :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:39:45 #106
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145741092
Warm eten, nieuwe wasmachine aansluiten hopelijk zonder problemen, en dan naar de gym. Zou heel leuk zijn als ik nu onder de 122 ben gedoken. Dan zit ik op schema voor een halve kilo per week verliezen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:50:32 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145741485
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Warm eten, nieuwe wasmachine aansluiten hopelijk zonder problemen, en dan naar de gym. Zou heel leuk zijn als ik nu onder de 122 ben gedoken. Dan zit ik op schema voor een halve kilo per week verliezen.
Halve kilo p/w is netjes :Y

Ik had vandaag iemand mee naar de gym. Die wilde 10kg droppen voor a.s zomer. Dus die heb ik vandaag geholpen. Nu wil ze 2x per week mee KT doen. Heb dr vandaag afgebeuld :D Ben benieuwd of die morgen nog dr armen kan gebruiken :') Maar, wel een doorzettertje. Heb er ook een paar gehad die afhaakten bij 3 herhalingen want "het is zo zwaaaaaaaar". Zij ging tenminste tot het gaatje O+

Have fun met je nieuwe wasmachine :P
pi_145741786
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Er zitten eiwitten in die geven langer een verzadigd gevoel, dus voor de honger is het wel goed... heb je ze al of moet je ze kopen? Als je ze moet kopen, zou ik gaan voor kwark met wat honing bv. Scheelt een hoop geld en er zit ook geen aspartaam in je kwark en honing ( Ik zelf ben een beetje gestopt met aspartaam. Ik at het best vaak :') ). Als je ze al hebt, kun je hem wel nemen. 160kcal zit erin zie ik.

Ik vind alleen 24,50 voor 12 repen debiel duur :P
Zag iemand dit in een andere topic vragen en dacht misschien iets voor mij :) Heb net mn eten op en zit vol, maar verlang nr iets zoets :')
pi_145741819
Oke, ik heb me alweer aangemeld voor de volgende 'hardloopwedstrijd'. Ja, hoe noem je zoiets. :P Hardloop bijeenkomst?
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:07:58 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145742105
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Patoshik het volgende:
Oke, ik heb me alweer aangemeld voor de volgende 'hardloopwedstrijd'. Ja, hoe noem je zoiets. :P Hardloop bijeenkomst?
Evenement. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:14:28 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145742319
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zag iemand dit in een andere topic vragen en dacht misschien iets voor mij :) Heb net mn eten op en zit vol, maar verlang nr iets zoets :')
Maar je hebt het dus niet gekocht? Pak dan lekker een broodje met light jam, of een bakkie kwark met honing. Ook zoet, maar geen 2 euro per reep :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:14:53 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145742341
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Patoshik het volgende:
DETAILS! Je hebt de smaak aardit te pakken he? :D
pi_145742901
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar je hebt het dus niet gekocht? Pak dan lekker een broodje met light jam, of een bakkie kwark met honing. Ook zoet, maar geen 2 euro per reep :P
Je hebt gelijk. Dan ga ik wel voor n dadel ofzo :) Dat is ook mierzoet en als ik echt trek heb kan kwark ook.

Mn lijst voor vandaag om mezelf maar enigszins gedisciplineerd te houden:

Late O: 3 kleine havermout pannenkoekjes met kokosrasp en een theelepel jam :9~
L: Eiwitbrood, 2 sneetjes met wat smeerkaas en rucola.
T: Appel
A: aardig wat macaroni (max 300 gr denk) met wat cream fraiche en paprika. Daarnaast 1 kleine gevulde paprika met gehakt. Want dat was over. En een klein bakje met cacik (griekse yoghurt met komkommers)

Dit is wel voldoende toch? Ik kan niet bepalen of ik te veel of weinig eet.
pi_145743014
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dan ga ik wel voor n dadel ofzo :) Dat is ook mierzoet en als ik echt trek heb kan kwark ook.

A: aardig wat macaroni (max 300 gr denk) met wat cream fraiche en paprika. Daarnaast 1 kleine gevulde paprika met gehakt. Want dat was over. En een klein bakje met cacik (griekse yoghurt met komkommers)

Tel je kcal niet?
pi_145743188
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Tel je kcal niet?
Probeer het nu wel! Zit nu op iets meer dan 1500 kcl.
pi_145743462
Voor wie het wilde weten
De soep die ik eerder plaatste is erg lekker :9
pi_145744129
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

DETAILS! Je hebt de smaak aardit te pakken he? :D
Ja echt wel. :D

Het is eind december in m'n woonplaats en dan zo'n nacht run. Hoe lang weet ik niet want de informatie stond er allemaal nog niet. Maar ik wou het gewoon doen. :D
pi_145744147
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Evenement. :D
Haha ja, wow, dat is best wel dom van mij.
pi_145744902
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen zorgen over maken. Doe je in het weekend KT of heb je dan rust? Ik ben ook altijd na het weekend zwaarder. Als ik KT heb gedaan zwaarder vanwege het water wat ik wegtik dan, en als ik niks heb gedaan ook. Zeker als je veel traint zoals jij doet (5 dagen per week) kun je geen reet van die weegschaal op aan. Daarom geef ik ook echt geen kont meer om de weegschaal (hou alleen in de gaten of ik niet afval) en meet vetpercentage bij de dietiste. :Y
Ik doe idd KT in het weekend ook.
En nee ik heb denk ik niet zoveel aan de weegschaal. Heb ook t idee dat ik te veel weeg voor hoe ik er uit zie :') altijd als ik zeg hoeveel ik weeg, zijn mensen verbaasd..
Heb een weegschaal die vetpercentage meet, maar die gaat niet echt omlaag.. schommelt nogal.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:59 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145745111
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Het is eind december in m'n woonplaats en dan zo'n nacht run. Hoe lang weet ik niet want de informatie stond er allemaal nog niet. Maar ik wou het gewoon doen. :D
Oeh, zo eentje ga ik ook doen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:22:19 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145745164
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die zijn idd ook zoet! :Y Niks mis opzich hoor met die bars.. maar ik schrok me de tyfus van de prijs. 2 euro voor een reep 8)7

quote:

Je sport niet he? Ik kom ook rond de 1500 uit...

Heb je je bmr wel eens berekend? http://rubriek.nl/fitness/bmr.php op hoeveel zit je dan?
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:26:21 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145745358
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Vet :D Hoeveel kilometer? :D Heb jij eigenlijk winter hardloop spullen? Ik heb van alles gekocht maar ik las online een stukje dat het ws te warm is, of te koud. :') m.a.w I'm a little bit lost :')

quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:16 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik doe idd KT in het weekend ook.
En nee ik heb denk ik niet zoveel aan de weegschaal. Heb ook t idee dat ik te veel weeg voor hoe ik er uit zie :') altijd als ik zeg hoeveel ik weeg, zijn mensen verbaasd..
Heb een weegschaal die vetpercentage meet, maar die gaat niet echt omlaag.. schommelt nogal.
Hoe meet die weegschaal het vet percentage? Want als dat enkel via de voeten is, is dat niet echt betrouwbaar. Daar is mijn percentage vele malen hoger dan bij de dietiste die ook via de handen meet. Die van de voeten stuurt namelijk alleen een signaal door het onderlichaam. Als je ook je handen erbij doet pak je het hele lichaam mee :Y

Ja, ik ken het. Als ik zeg dat ik 75kg weeg zeggen mensen ook dat ik 65 weeg en dus lieg :')

Merk je wel aan je kleding dat het losser wordt? Of ook niet? En hoelang ben je nou bezig met KT? Doe je nou naast de KT ook cardio? Ja toch? (Ik weet het allemaal niet meer ;( )
pi_145745380
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die zijn idd ook zoet! :Y Niks mis opzich hoor met die bars.. maar ik schrok me de tyfus van de prijs. 2 euro voor een reep 8)7

[..]

[Quote]
Je sport niet he? Ik kom ook rond de 1500 uit...

Heb je je bmr wel eens berekend? http://rubriek.nl/fitness/bmr.php op hoeveel zit je dan?
In absolute rust is dat 1722.

Nee, ik sport niet. Ik doe wat oefeningen thuis met zo'n rekband (?).
Het wordt kouder en dan vind ik hardlopen lekker, dus ook daar ga ik mee beginnen, maar moet even van mijn psychische blokkade af. Ik ben wat introvert en geniet meer van sport die ik alleen doe. :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:30:03 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145745560
Q, ik loop zo lang mogelijk in t-shirt en korte/driekwarttight. Verder voor als het kouder wordt (lees: graad of 6) een thermoshirt en lange tight. Zelfde recept bij regen of bitchy wind. :) Als het echt gaat vriezen mag de dikkere longsleeve uit de kast.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:31:45 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145745670
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

In absolute rust is dat 1722.

Nee, ik sport niet. Ik doe wat oefeningen thuis met zo'n rekband (?).
Het wordt kouder en dan vind ik hardlopen lekker, dus ook daar ga ik mee beginnen, maar moet even van mijn psychische blokkade af. Ik ben wat introvert en geniet meer van sport die ik alleen doe. :)
Dan zit je rond de 1500 wel goed. Als je minder gaat eten dan ga je honger hebben. Hardlopen O+

Ik zou eerst eens een maandje 1500 proberen en als dat niet werkt kun je eventueel altijd nog iets lager gaan en kijken hoe dat werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')