quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet.
De foto's:Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]dan is het helemaal leuk! Iets om trots op te zijn!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner.![]()
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...
Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Nou ja, laten we zo zeggen, ik heb het idee dat m'n lichaam een specifieke voedingsstof wil, en ik kan niet goed begrijpen wat het is. Maar als ik een banaan of een bak yoghurt eet, lijkt dat ongeveer wat m'n lichaam wil. Maar ik moet ook nog heel erg wennen aan het idee van alleen maar eten wat je echt nodig hebt, het kunnen ook ontwenningsverschijnselen zijn van m'n vroegere eetpatroon natuurlijk. Want een pak koekjes zou nu ook welkom zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen.
Ik vind het zo leuk om die complimenten te krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner.![]()
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...
Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
Lol, serieus? Heb je niet gezegd dat hij lekker zijn bek moest houden en je die pizza moest geven?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
Kwark zit meer suiker in dan een banaan..quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Je hebt wat meer eiwitten nodig om spieropbouw te bevorderen. Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen. Niks mis met een banaan hoor, maar zou er geen drie per dag eten. Nogal veel suikers en koolhydraten. Zou ik eerder kwark of yoghurt erbij nemen dan een extra banaan. Zit je ook wat langer vol van.
Ik ben zoooo gaar vandaag. De dag duurt gewoon te lang. Zo maar even een appel in de magnetron gooien.
De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
. En heb je de pizza nog gehaald of toch maar laten staan?
[..]
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
Ja en misschien drink je meer? Heb je je rustdagen in het weekend? Het kan echt van alles zijn..quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach niets waar je echt een kilo van aankomt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.
Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Oh en een sundae ijsje.... oke misschien heb ik toch wel een beetje gecheat
o haha ja dat is bij mij wel cheaten jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.
Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Oh en een sundae ijsje.... oke misschien heb ik toch wel een beetje gecheat
Blij-eiquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.
En ik zag blij-ei foto's.
Haha, terechtquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |