abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:11:21 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145730796
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Wat voor gevoel in de billen dan? Ik heb hier iets gemist denk ik?

spul ziet er wel enorm chemisch uit haha
Xur kreeg er een vaag gevoel in dr billen van.

Ik werd eerst warm, toen super gefocust en onvermoeibaar... En daarna nog uren adhd in mijn hoofd :') en halverwege de training werd ik licht en draai-erig in mijn hoofd en 10 sec erna kwam er opnieuw een boost.

Ga hem zo nog eens nemen. Spul is goooooor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:11:47 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145730814
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is de reden voor dat spul? Meer energie bij sporten?
Ik wil plateau's gaan doorbreken met KT :)
pi_145730866
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

O vandaar :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145730878
Kut :( Mijn riem is uit elkaar gevallen en nu moet ik het schroefje zoeken onder mn bureau -O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145730904
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja je wil misschien een contest gaan doen toch :) .. Ik denk niet dat ik er nu wat aan zou hebben nu.. Ik wil eerst mijn vet wat weg trainen voor ik aan dat soort dingen ga beginnen ( en dalijk ga ik na dat spul nog denken dat ik 100 kilo kan drukken haha) :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:16:21 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145730954
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:14 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Ja je wil misschien een contest gaan doen toch :) .. Ik denk niet dat ik er nu wat aan zou hebben nu.. Ik wil eerst mijn vet wat weg trainen voor ik aan dat soort dingen ga beginnen ( en dalijk ga ik na dat spul nog denken dat ik 100 kilo kan drukken haha) :)
Ja misschien idd volgend jaar. Maar sowieso zit ik al 1.5e week een beetje vast qua KT op hetzelfde gewicht en zaterdag had ik er toch wel echt wat aan. Dus we gaan vandaag voor 90kg benchpress bv kijken of dat wil.

Anywayz, I'm off :W
pi_145731011
Hahahaha, ja ik kon mn billen niet meer ontspannen. Heel vreemd.

En ik gebruik t om de zelfde reden als Qwea.
Ik zit al maanden vast op het zelfde gewicht (qua gewichten in sportschool) :')
pi_145731118
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:18 schreef xuryah het volgende:
Hahahaha, ja ik kon mn billen niet meer ontspannen. Heel vreemd.

En ik gebruik t om de zelfde reden als Qwea.
Ik zit al maanden vast op het zelfde gewicht (qua gewichten in sportschool) :')
:) lijkt me best raar spul.. vind jij het wel lekker ? (aangezien Qwea zegt dat het smerig is) haha
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:26:51 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145731240
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:22 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

:) lijkt me best raar spul.. vind jij het wel lekker ? (aangezien Qwea zegt dat het smerig is) haha
Xur heeft andere smaak. Ik heb raspberry nogwattes
pi_145732371
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Xur heeft andere smaak. Ik heb raspberry nogwattes
:)
pi_145732794
Maar hoe gezond is dat spul?
Als ik hoor wat voor bijwerkingen jullie er van krijgen is het niet niks.
pi_145732909
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoe gezond is dat spul?
Als ik hoor wat voor bijwerkingen jullie er van krijgen is het niet niks.
ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo lees :)
pi_145732959
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

ja ik zocht net op pre workout en ik zag dus ook staan dat je er hartkloppingen van kunt krijgen? Lijkt mij een enge bijwerking.. Gelukkig hebben zij daar beiden geen last van als ik het zo lees :)
Draaierig, geen rust in je kop etc klinkt ook niet zo chill.
En vraag me af hoe erg je het op ons niveau nodig hebt.
Edit: behalve voor Qwea dan die professioneel sport/gaat bodybuilden.
pi_145733071
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Draaierig, geen rust in je kop etc klinkt ook niet zo chill.
En vraag me af hoe erg je het op ons niveau nodig hebt.
ik neem aan dat ze beiden weten waar ze mee bezig zijn :) Ik zelf zie nu het nut voor mij er nog niet van in.. maar ben wel altijd benieuwd naar verhalen over dit soort producten !
pi_145733131
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze beiden weten waar ze mee bezig zijn :) Ik zelf zie nu het nut voor mij er nog niet van in.. maar ben wel altijd benieuwd naar verhalen over dit soort producten !
Ow vast, zeg ook niet dat ze het niet moeten doen.
Ik ken het niet, stel alleen een paar vragen.

Verder vind ik dat soort producten niet interessant maar er zijn ook genoeg die mijn hoepel en dansverhalen niet interessant vinden.
pi_145733216
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow vast, zeg ook niet dat ze het niet moeten doen.
Ik ken het niet, stel alleen een paar vragen.

Verder vind ik dat soort producten niet interessant maar er zijn ook genoeg die mijn hoepel en dansverhalen niet interessant vinden.
o ik vind het juist leuk om te lezen! :) binnenkort heb je een wedstrijd toch?
pi_145733262
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

o ik vind het juist leuk om te lezen! :) binnenkort heb je een wedstrijd toch?
Dat is al geweest :) De Nederlands Kampioenschappen waar ik 2e ben geworden *O*
Zal zo eens even foto's spammen dat had ik nog niet gedaan.
pi_145733284
Ik deed al veel aan KT, op de sportschool of thuis, maar ik ga nu 5x per week naar de sportschool voor KT.
Aangezien ik ook gewoon naar school moet, lange dagen, en andere verplichtingen heb kan ik best een energieboost gebruiken. (Omdat ik vaak gewoon geen energie had om s avonds nog serieus te trainen)
Ik had veel goede verhalen gehoord over dit spul, heb beetje onderzoek gedaan en toen leek het me interessant om het zelf eens te proberen.
Het bevalt me prima, geen rare dingen als hartkloppingen ofzo. Ik maak iig dit potje op en dan zie ik wel verder.
pi_145733285
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is al geweest :) De Nederlands Kampioenschappen waar ik 2e ben geworden *O*
Zal zo eens even foto's spammen dat had ik nog niet gedaan.
Ja ben wel benieuwd! Heb je er ook filmpjes van?
pi_145733424
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Ja ben wel benieuwd! Heb je er ook filmpjes van?
Helaas (nog) niet.

De foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145733447
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef xuryah het volgende:
Ik deed al veel aan KT, op de sportschool of thuis, maar ik ga nu 5x per week naar de sportschool voor KT.
Aangezien ik ook gewoon naar school moet, lange dagen, en andere verplichtingen heb kan ik best een energieboost gebruiken. (Omdat ik vaak gewoon geen energie had om s avonds nog serieus te trainen)
Ik had veel goede verhalen gehoord over dit spul, heb beetje onderzoek gedaan en toen leek het me interessant om het zelf eens te proberen.
Het bevalt me prima, geen rare dingen als hartkloppingen ofzo. Ik maak iig dit potje op en dan zie ik wel verder.
Duidelijk :Y
5 dagen KT + een normaal leven vraagt inderdaad wel erg veel.
pi_145733510
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas (nog) niet.

De foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie foto's!!! en wat een gave outfits!! :)
pi_145733531
Thanks!
De zwarte kostuums zijn naar eigen ontwerp en ook 90% zelf gemaakt.
pi_145733598
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
De zwarte kostuums zijn naar eigen ontwerp en ook 90% zelf gemaakt.
:) dan is het helemaal leuk! Iets om trots op te zijn! :)
pi_145733620
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas (nog) niet.

De foto's:
SPOILER
Tof! :)
pi_145733695
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

:) dan is het helemaal leuk! Iets om trots op te zijn! :)
Zeker :) dit jaar voelde veel beter dan vorige jaar (niet alleen omdat ik van 5e naar 2e plek ben gegaan).
Maar omdat ik dit jaar het ook allemaal zelf heb gedaan (met danspartner maar zonder leraressen). De muziek uitzoeken, choreo maken, kostuums bij bedenken en maken.
En dan gewoon 2e van NL worden *O*

Maar genoeg over mijn dansavonturen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:28:19 #78
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145735551
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner. *O*
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...

Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:30:31 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145735645
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kreeg vrijdag een complimentje in de sportschool van een man die me ook al eens hielp met m'n lunge techniek, volgens hem leek ik dunner. *O*
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer! Maar ik heb ook het gevoel dat m'n fietsshirt gisteren ruimer zat, dus ik ben kennelijk op de goede weg! Was echt een mooi rondje gisteren, 38 km langs de Vecht en Loosdrecht onder die dreigende hemel, wind...beetje verlaten overal...

Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan yoghurt en kwark, twee keer per dag 250 gr vruchtenkwark is nu vrij gewoon voor me. Geeft de krachttraining soms een veel hogere behoefte aan eiwit ofzo? En ik moet elke dag gewoon bananen hebben, en een appel of ander fruit.
*O*

Je hebt wat meer eiwitten nodig om spieropbouw te bevorderen. Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen. Niks mis met een banaan hoor, maar zou er geen drie per dag eten. Nogal veel suikers en koolhydraten. Zou ik eerder kwark of yoghurt erbij nemen dan een extra banaan. Zit je ook wat langer vol van.

Ik ben zoooo gaar vandaag. De dag duurt gewoon te lang. Zo maar even een appel in de magnetron gooien.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:37:25 #80
153506 Captain_Fabulous
pi_145735925
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen.
Nou ja, laten we zo zeggen, ik heb het idee dat m'n lichaam een specifieke voedingsstof wil, en ik kan niet goed begrijpen wat het is. Maar als ik een banaan of een bak yoghurt eet, lijkt dat ongeveer wat m'n lichaam wil. Maar ik moet ook nog heel erg wennen aan het idee van alleen maar eten wat je echt nodig hebt, het kunnen ook ontwenningsverschijnselen zijn van m'n vroegere eetpatroon natuurlijk. Want een pak koekjes zou nu ook welkom zijn o|O
pi_145736463
quote:

Ik vind het zo leuk om die complimenten te krijgen :) Goed gedaan!!! Motiveert nog meer vind je niet?
pi_145736560
quote:
In de KT hoek houd iedereen elkaar scherp in de gaten, zo zie je maar weer!
Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145736756
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot je pizza gaat halen bij een plaatselijke pizzatent en de jongen die je helpt zegt: 'Zou je dat wel doen? Je bent zo goed bezig!' Ik had geen idee wie hij was, maar hij herkende me van de sportschool.
_O-. En heb je de pizza nog gehaald of toch maar laten staan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:55:15 #84
153506 Captain_Fabulous
pi_145736787
Absoluut!Ik zit nu al een paar weken te sporten en te modderen met m'n eten, en had het idee dat het nergens naar toe ging. Had wel het idee dat ik sterker werd, e m'n conditie beter werd, alleen dat lijf werd maar niet kleiner. Nu heb ik er weer zin in.
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:56:53 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145736857
quote:

[..]

Lol, serieus? Heb je niet gezegd dat hij lekker zijn bek moest houden en je die pizza moest geven?

Wtf :')
pi_145737215
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

*O*

Je hebt wat meer eiwitten nodig om spieropbouw te bevorderen. Ik vind uitspraken als 'ik moet bananen hebben' een beetje vreemd. Dat je er trek in hebt, prima, maar je kunt natuurlijk ook prima iets anders nemen. Niks mis met een banaan hoor, maar zou er geen drie per dag eten. Nogal veel suikers en koolhydraten. Zou ik eerder kwark of yoghurt erbij nemen dan een extra banaan. Zit je ook wat langer vol van.

Ik ben zoooo gaar vandaag. De dag duurt gewoon te lang. Zo maar even een appel in de magnetron gooien.
Kwark zit meer suiker in dan een banaan..
pi_145737306
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:

_O-. En heb je de pizza nog gehaald of toch maar laten staan?
De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen ja :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145737443
Haha, wat een goede pizza verkoper dan zeg... :P
pi_145737487
quote:

[..]

:X
pi_145737521
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
pi_145737523
quote:

[..]

:Y)
pi_145737596
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
Ik kom trouwens elke keer een kilo aan na het weekend.
Zo erg cheat ik niet in het weekend volgens mij.. dus vind het een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het er woensdag wel weer af ofzo, maar het schiet niet echt op op deze manier..
Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
pi_145737673
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien eet je zouter in het weekend? Dus niet echt cheaten maar gewoon anders eten.
Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.

En ik zag blij-ei foto's. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145737681
quote:

[..]

Ja en misschien drink je meer? Heb je je rustdagen in het weekend? Het kan echt van alles zijn..
pi_145737705
quote:

[..]

Hmmm... zou misschien kunnen. Ik ga het komend weekend even beter bijhouden.
Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Oh en een sundae ijsje.... oke misschien heb ik toch wel een beetje gecheat :@
pi_145737728
Ik val zelf in het weekend ook wel minder af dan doordeweeks.. Maar ik cheat dan wel ..
pi_145737744
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik had wel een verjaardag en heb toen appeltaart gegeten en chips, dat eet ik normaal niet.
Ach niets waar je echt een kilo van aankomt.
Dus waarschijnlijk gewoon vocht.
pi_145737747
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

o haha ja dat is bij mij wel cheaten ja :)
pi_145737759
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit weekend ook mijn eerste ingeving idd.

En ik zag blij-ei foto's. O+
Blij-ei :D goede omschrijving
pi_145737874
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De pizza was niet eens voor mij, dus wel meegenomen ja :D
Haha, terecht :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145737897
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Haha, terecht :)
Had ik ook gedaan en misschien ook nog extra toppings erbij gekozen :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:27:18 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145738248
quote:

Je spieren schreeuwen om eiwitten! Bananen heb ik ook. Altijd 3 na de KT om de voorraad aan te vullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')