Over een uur is hij nog aan het posten.quote:
Ja, had het ook ingeschat als het joods zijn van Wahtquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef eriksd het volgende:
Dacht altijd dat dat een grap was Guido, zodoende.
Nja zo boeiend is het niet voor Fok vond ik altijd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef eriksd het volgende:
De Heintje Davids van POL.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Over een uur is hij nog aan het posten.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nja zo boeiend is het niet voor Fok vond ik altijd.
Maar sinds mijn ouders het weten en er oké mee zijn maak ik er doorgaans geen geheim meer van.
Dus bij deze voor iedereen.
De relatie met Voorschrift was wel een grap, zag hem gisteren voor het eerst.
Goedenavond.
En als het niet lukt word ik morgen gewoon ontslagen, ook niet erg. Truste.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
Kaas en ik hebben toevallig beide onze wekker om 4 uur gezet omdat We door de meet en luiheid hebben verzaakt bepaalde taken voor maandag op tijd te voltooien.
/Coolstory
En dat allemaal voor Fok.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als het niet lukt word ik morgen gewoon ontslagen, ook niet erg. Truste.
Is dat Llliberal met dat petje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een foto voor degenen die er niet bij waren. Kaas- is hier tenminste onherkenbaar.[ afbeelding ]
Oh, dus Erik was er toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een foto voor degenen die er niet bij waren. Kaas- is hier tenminste onherkenbaar.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
Jij wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef eriksd het volgende:
Eens.quote:
Guido de gay op z'n Grieks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
In plaats van Guido de Griek wordt het dan Guido de Gay.
Heerlijk, betje zorgt altijd wel goed voor me, met biertjes en eten.quote:
Staat je auto daar nu nog?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk, betje zorgt altijd wel goed voor me, met biertjes en eten.
Volgende meet is tijdens de Gay pride. Betje met een veer in z'n reet op zo een boot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
Er zijn inmiddels haast meer homo's dan hetero's in POL.
Echt iets voor Bet. Poppers erbij en gaan met die banaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende meet is tijdens de Gay pride. Betje met een veer in z'n reet op zo een boot.
Zelfs VS was met de trein. Kost hem een jaar van zijn leven maar je kan dan i.i.g. drinken.quote:
Die gluiperd probeerde zelfs nog bij mij een slaapplaats te regelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zelfs VS was met de trein. Kost hem een jaar van zijn leven maar je kan dan i.i.g. drinken.
Goed idee. Even geduld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef betyar het volgende:
Disana, gooi die verslagen effe in de OP.
Trein, helaas.quote:
Hoi.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef Kaas- het volgende:
Btw, volgens mij zijn er een paar foto's gemaakt door iemand of meerderen. Wil ze niet openbaar hebben ofzo, maar ik zou per pm nog best iets willen zien dus laat weten als je een van de fotografen was.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb al een behoorlijk verhaal nu, maar met het vorderen van de avond werd mijn geheugen steeds minder functioneel. Morgen ga ik verder met mijn verhaal.
Van het laatste half uur herinner je heel strategisch natuurlijk niets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb al een behoorlijk verhaal nu, maar met het vorderen van de avond werd mijn geheugen steeds minder functioneel. Morgen ga ik verder met mijn verhaal.
Tongen in een steegje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van het laatste half uur herinner je heel strategisch natuurlijk niets.
Nare combinatie lijkt me.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.
Kowloon is aangerand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Niet door mij in ieder geval, heb 'm enkel helpen lopen samen met Bob en een knuffel gegeven.quote:
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Ojee, nu vraag ik mij af of ik alles wel goed onthouden heb...quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Je begrijpt dat iedereen uit dit antwoord opmaakt dat het wel tongen in een steegje was, he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De officiële bekendmaking zal ongetwijfeld volgen in zijn nog te posten verslag.
En betyar en Paper_Tiger.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.
Hoax dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Tosti met zijn bloedmooie vriendin.
Of hij liet ons gewoon een foto zien van een model.
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nooit geweten dat ons forum zo in trek is bij homo's.
Moet de conclusie luiden dat politiek voor gays is?
Dan zou voetbal ook flikkers aan moeten trekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.
Daarbij trekken homo's nog meer homo's aan.
Dus alvast gecondoleerd.
Doet het ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou voetbal ook flikkers aan moeten trekken.
Homo's trekken aan homo's, dat kan kloppen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.
Daarbij trekken homo's nog meer homo's aan.
Dus alvast gecondoleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:50 schreef remlof het volgende:
Daarom ben ik voor een vrouwenquotum in POL.
Ik niet. Hoe meer mannen, hoe leuker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:50 schreef remlof het volgende:
Daarom ben ik voor een vrouwenquotum in POL.
We voelen ons ietwat ongemakkelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Wheheh, nu zijn jullie allemaal ineens pro vrouwen in de SC.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet. Hoe meer mannen, hoe leuker.
Voor sommige zielen zijn POL-vrouwen de enige lichtpuntjes op, door mannen gedomineerde, dagen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Wheheh, nu zijn jullie allemaal ineens pro vrouwen in de SC.
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.quote:
Of OUD.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.
F&F, R&P, SEX.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als VBL > Vitesse Arnhem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.
Nee, deze comeback is goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een matige grap, ben je homo ofzo?
Oh. Nou ja, dan hebben de mannen pech gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.
Utopia, een reallife soap waarvan ik de streams zie. Verder te beschamend om het over te hebben.quote:
Ah, dat soort onzin. Dergelijke fora knikker ik altijd meteen uit de AT als ik ze zie verschijnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Utopia, een reallife soap waarvan ik de streams zie. Verder te beschamend om het over te hebben.
Als je van beide kanten bent is het wel lastig hoor, zeker als je het wil afwisselen. Sterker nog, zowel een man als een vrouw trouwen kan niet eens in Nederland. Gelukkig zit ik zelf ook niet echt op een vaste relatie te wachten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens wil ik toevoegen dat seksuele gerichtheid natuurlijk weinig zegt over wel of geen vaste relatie willen.
Het is toch vooral het laatste denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je van beide kanten bent is het wel lastig hoor, zeker als je het wil afwisselen. Sterker nog, zowel een man als een vrouw trouwen kan niet eens in Nederland. Gelukkig zit ik zelf ook niet echt op een vaste relatie te wachten.
Is dat een of ander vies eufemisme?quote:
Nee, stel dat 1 op de 6 mannen niet alleen op vrouwen valt, dan kan het nog steeds volstrekt toeval zijn dat er 5 van rond lopen in de POL-SC.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat een of ander vies eufemisme?
Het is verder ook geen enkel probleem, en statistisch zal het allemaal ongetwijfeld kloppen, maar het zijn er plots wel veel in ene. Dat vond ik apart.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, stel dat 1 op de 6 mannen niet alleen op vrouwen valt, dan kan het nog steeds volstrekt toeval zijn dat er 5 van rond lopen in de POL-SC.
Voor mij zit het gevoelsmatig ook niet goed om een vaste relatie te hebben, dat klopt. Maar ik heb ook niet de ervaring dat anderen er wel aan willen. Kan ook liggen natuurlijk aan de mensen die ik ontmoet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is toch vooral het laatste denk ik.
Een hetero of homo heeft ook veel keuze. Er zijn veel smaken.
En een open relatie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor mij zit het gevoelsmatig ook niet goed om een vaste relatie te hebben, dat klopt. Maar ik heb ook niet de ervaring dat anderen er wel aan willen. Kan ook liggen natuurlijk aan de mensen die ik ontmoet.
Remlof is eigenlijk 62 jaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:44 schreef waht het volgende:
Op basis van de reacties dacht ik al ergens overheen te hebben gelezen.
Kunnen we nog meer verslagen met dit soort onthullingen verwachten?
Hohomo, niet allemaalquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Die hele flikkerse bende valt op mannen.
Dan is ie minder goed dan je denkt dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna. Maar bij Kowloon en Guido is m'n gaydar nooit uitgeslagen.
Haha, daar zit best een verschil in lijkt me. Je partner is degene met wie je je relatie hebt en samen leeft en veel tijd doorbrengt. Voor de rest ben je wel vrij in je seksuele avances.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat van geen relatie?
Het boeit me eerlijk gezegd ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan is ie minder goed dan je denkt dus.
Nee, ik vind het leuker voor 1 nachtje ofzo. En dan wellicht nog eens afspreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:51 schreef robin007bond het volgende:
Haha, daar zit best een verschil in lijkt me. Je partner is degene met wie je je relatie hebt en samen leeft en veel tijd doorbrengt. Voor de rest ben je wel vrij in je seksuele avances.
Wellicht dat jouw gaydar alleen de extremen zietquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna. Maar bij Kowloon en Guido is m'n gaydar nooit uitgeslagen.
Hetero mini-meet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen inmiddels beter het aantal hetero's in POL gaan tellen.
Zijn we sneller klaar.
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuker voor 1 nachtje ofzo. En dan wellicht nog eens afspreken.
Kowloon wacht slim tot de schoonmoeder het veld heeft geruimd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."
Tsja. Ieder zijn ding!
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is verder ook geen enkel probleem, en statistisch zal het allemaal ongetwijfeld kloppen, maar het zijn er plots wel veel in ene. Dat vond ik apart.
Lijkt mij verdomde saai.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."
Tsja. Ieder zijn ding!
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.
Daar een onderscheid in maken is wel er 1999.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen inmiddels beter het aantal hetero's in POL gaan tellen.
Zijn we sneller klaar.
Wat een verschrikking. Je hebt toch een bepaalde voorstelling van de gemiddelde Fokker maar dit is gewoon een groepje Tokkies bij elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
Robin op de meet werd gezegd dat ik een versie van jou ben die meer buiten komt.
Hij zit op zijn leeftijd nog bij de padvinders, dan hoef je niet veel meer te wetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.
Duke is inderdaad ook extreem verdacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, want ik ben vanaf mijn 15e oid. niet anders geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.
Hihihihi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Paper_Tiger wil ook iets kwijt. Hij is eigenlijk ambtenaar.
Dat zou wel heel ironisch zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Niet directquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar een onderscheid in maken is wel er 1999.
Z'n vrouw toch in elk geval?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?
Eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Wie is Bolk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
Maakt me echt geen fuck uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Aldus de biblebelterquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Het maakt niet uit in die zin dat er niks mis is met homo's.quote:
Je lekker achter andermans religie verschuilen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik woon in de Bible Belt. We zijn hier wat minder vooruitstrevend.
Even aan EG vragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Zouden ze bij de SGP mijn stem nog wel willen?
Is VS niets voor je? Bob is net 16.quote:
Natuurlijk, je doet het misschien met mannen maar je bent geen linkse mafketel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Omdat jij dat dus alleen heel geforceerd kan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in die zin dat er niks is met homo's.
Heel geforceerd geen onderscheid maken en doen alsof het geen verschil maakt, slaat in mijn optiek echter nergens op.
"Ik denk het niet Bolk".quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
En hij doet het ook met vrouwen dus de kans op nageslacht is aanwezig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Natuurlijk, je doet het misschien met mannen maar je bent geen linkse mafketel.
Er is toch ook gewoon een verschil?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat jij dat dus alleen heel geforceerd kan.
Als je Bolk heet is er eigenlijk maar een optie.quote:
Het verandert verder niets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een verschil?
Waarom daar zo moeilijk over doen?
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.quote:
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een verschil?
Waarom daar zo moeilijk over doen?
Plat gezegd, maar wel de waarheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?
Hij is al 40 kilo afgevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.
Omdat ze er onsmakelijk uitzien in hun lederen broek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?
Ik zeg ook niet dat het wat verandert, ik stel alleen vast dat er verschillen zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verandert verder niets.
Beetje wat meer openminded zijn Koos.
Ik leg iets uit aan Koos ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plat gezegd, maar wel de waarheid.
Het maakt verder ook niks uit, ik spreek alleen tegen dat er geen verschillen zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Euribob is sportief?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.
Daar zou ik misschien wel wat van vinden. Zeker als het kruis ontbreekt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat ze er onsmakelijk uitzien in hun lederen broek.
Truequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plat gezegd, maar wel de waarheid.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, dat viel ook een beetje tegen. Maar VS had beginnende biertieten.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zit op zijn leeftijd nog bij de padvinders, dan hoef je niet veel meer te weten
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Deze discusie.
Paper: het maakt mij persoonlijk niets uit
Koos: het maakt in het algemeen wel verschil
Ik denk dat Koos het wel met je eens is hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.
Kaas was i.d.d. een relaxte gast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Groninger in Rotterdam, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel inderdaad, ingehuurd model en zulks om samen met mij te poseren...quote:
Jij valt hier op:quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Lichamen vind ik redelijk oninteressant
Maar je hebt wel een goede smaak wat dat betreft Kowloon!
Zou ik voor gaan als ik puur voor lichaam zou kiezen.
Anabolen spierbundels
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Kaas- het volgende:
Jezus.![]()
Mensen, na er lang mee gezeten te hebben wil ik vandaag jullie en mijn ouders teleurstellen: ik val op vrouwen.Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
Dit vind ik nou een mooi lichaam. Strak, gespierd en maar dan zonder steroïden etc. en geen borsthaar.Tss, was ik een betere keuze geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Zeker!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef tofastTG het volgende:
Betyar heeft wel gewoon bijna gelijk gekregen.
Roddels zijn niet meer nodig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik heb alles even doorgelezen en ben ook weer op de hoogte
Ach wel leuk hoor die gaymeets. Ook al word ik moddervet genoemd.quote:
Ik wil je wel helpen om het er af te trainen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wel leuk hoor die gaymeets. Ook al word ik moddervet genoemd.
Seks is inderdaad een prima calorie verbrander.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen om het er af te trainen hoor.
Gewoon ja natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef Kowloon het volgende:
Tsja, wat moet ik daar nou weer op zeggen.![]()
Immer behulpzaam als ik ben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:23 schreef Kowloon het volgende:
waht, je hebt er wel goede kijk op zeg.
Bovenop te liggen dan maar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hoeven het er niet allemaal te dik te bovenop te leggen, mannen.
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn (maar dan wel strak gemillimeterd of geschoren). Je vroeg je af of je kans maakt?quote:
Ik maak altijd kans met mijn charisma en intelligentie. Koos en ik hebben echter al wat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn. Je vroeg je af of je kans maakt?
Ik denk dat dit weer een valse streek is van hem om mij naar voren te schuiven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn (maar dan wel strak gemillimeterd of geschoren). Je vroeg je af of je kans maakt?
Een uitvoerig verslag met interessante weetjes. Nu begrijp ik waarom er regelmatig met enthousiasme over wielrennersbenen wordt gepost.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef Kowloon het volgende:
Waar een vrouwenlichaam rond en zacht aanvoelt, voelt een mannenlichaam breed en stevig aan. Dus ja, dat is dan ook duidelijk, ik ga met zowel mannen als vrouwen naar bed. Wat ook een reden is waarom ik niks op heb met het concept van een vaste relatie.![]()
Koos, wanneer gaan wij weer eens als echte mannen prosecco drinken en over handtasjes praten terwijl we chicks uitchecken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hoeven het er niet allemaal te dik te bovenop te leggen, mannen.
We moeten wel, ter compensatie van deze explosie van mannenliefde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, wanneer gaan wij weer eens als echte mannen prosecco drinken en over handtasjes praten terwijl we chicks uitchecken?
Eerst was je de enige. Je verlies je unieke selling point.quote:
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We moeten wel, ter compensatie van deze explosie van mannenliefde.
Keus genoeg in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.
Alles is voor Koossie.quote:
Ze moeten je wel hebben he,quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit weer een valse streek is van hem om mij naar voren te schuiven.
Ik zie hier een script in voor een reality tv-programma.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Een uitvoerig verslag met interessante weetjes. Nu begrijp ik waarom er regelmatig met enthousiasme over wielrennersbenen wordt gepost.
Gelukkig kan ik het hebben, zo snel raak ik niet van de leg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he, [ afbeelding ].
Minimaal twee gay best friends per vrouw, bedoelde ik eigenlijk.quote:
Ik zeg je eerlijk, ik vond dat enthousiasme van je wel een beetje opmerkelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.
Ach, twee homoseksuele autisten zijn nog altijd twee autisten teveel voor de gemiddelde Hollandse vrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Minimaal twee gay best friends per vrouw, bedoelde ik eigenlijk.
Trouwens ik heb Guido en remlof al, dus poten thuis, nichten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, twee homoseksuele autisten zijn nog altijd twee autisten teveel voor de gemiddelde Hollandse vrouw.
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef Kaas- het volgende:
Overigens ging mijn gaydar dit keer ook niet echt af. Of mijn bidar, whatever.
Je hebt er dus al tweequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens ik heb Guido en remlof al, dus poten thuis, nichten.
Oeh, namen van de vrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.
De rest van wielrennerslichamen is om te huilen meestal. Alleen Marcel Kittel niet:quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik zeg je eerlijk, ik vond dat enthousiasme van je wel een beetje opmerkelijk
Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De rest van wielrennerslichamen is om te huilen meestal. Alleen Marcel Kittel niet:Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is denk ik minder bedreigend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hèquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik minder bedreigend.
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Godverdomme zeg, ben gewoon met een buts holtorren op stap geweest.
Ik vind 'm niet zo mooi, zijn kaaklijn is te stoer voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Roddelcircuit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.
Gaat maandenlang chat/Whatsapp verkeer aan vooraf hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Ja, alle echte hetero's hebben gecanceld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Zonder dat je het echt door had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Bob zo te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Onze Bolk gaat los mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:52 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.
Eerlijke deal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt Theo Bos, ik Marcel Kittel.
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.
Never.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bob zo te zien.
VS en PHP wordt dan het alternatieve stel.
Oei, uniformen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.
Ik behoor bij de hetero-minderheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen van Illiberal weten we niks volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |