Kringlooptopic eens kijken? Of bij Fokkers helpen Fokkers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog een ouderwetse typemachine staan die ik mag kopen?
Ik had toen geen idee wat hij bedoelde, nu wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kingtown zei een tijdje geleden iets wat zeer geldt voor de SC.
Teveel, te vaak met elkaar aan de praat daar. Als je elkaar dan niet ligt, dan gaat het geheid een keer fout.
Jammer, dat.
In Utopia staan er een paarquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Dank. die had ik wel nodig..quote:
Het mag van mij allebei achterwege blijven.quote:
Ben steeds te laat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Al die emoties de afgelopen dagen ... Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank. die had ik wel nodig..
Pfieuw..
De schutting gaat er komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het mag van mij allebei achterwege blijven.
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
Maar Robbie Kerkhof heeft jaren lang de buuf onheus bejegend.quote:
Ik kan hem nog steeds meezingenquote:
Ik wel, lekker snel gaat iequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Zit 'ie in die tas?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
>>>>
kringloop-winkel
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
Veel van die nummers nog.quote:
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too.
Heb je die docu nog over ze gezien....begin dit jaar ofzo?
Ik alleen deze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.quote:
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.
ik zie nooit een kringloopwinkelquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.
Ik ken deze niet eens.quote:
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel van die nummers nog.
Op de buik voor de platenspeler en dan maar mee bleren
(vroeger dan he!)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Het was 1981 of zoiets.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:
had ik al verteld dat dat mijn neef is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
Je hebt familie in Babyloniënbroek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik al verteld dat dat mijn neef is?
Ha! .er wordt ineens veel duidelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?
had ik dat al verteld?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt familie in Babyloniënbroek?
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.
Polsbandjes! Die wilde ik wel perse hebben
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?quote:Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
In dit geval kan je er vanuit gaan dat het geheel anders ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds wanneer je dat denkt is het toch weer anders.
Te vroeg en te langzaam ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het geen reclame, te laat of te snel...
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascaraquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.
[..]
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
dank, doe mijn best![]()
Over kattengejank gesproken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vroeg dan aan Bertus, wat is dat voor dwaas op de fiets?
"Ow, da's Marianne"
Ik ken jouw toch..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.
Was slecht voor je image...
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
Ze stonden rond huis van Henny in de hoogtijdagen, het was wel grappig om te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernalquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...
Jawel, heb daarna nooit meer een Doe Maar-concert bezocht...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
Ik moet lachen. Arme jij. Totaal uit je element. Beetje kunnen verwerken?
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernal
zeker goeie winst gemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?
que si que noquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparadesquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparades
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.
Was geen diehard fan, maar vond het wel hele leuke muziek. (ska) Paar keer ook bij optredens geweest. Na een half uur stond je bijna vooraan, omdat de meiden die voor je stonden vanzelf wegvielen.
![]()
Op Pinkpop werden ze trouwens zo ongeveer van het podium gekogeld. Té populair bij de verkeerde leeftijdsgroep.
Laten we de feiten wel zuiver houden, ja...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Ik weet het ook alleen maar omdat ik goed verkocht heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Top of Flop wel...
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Dat was nog erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Een nep paarden figuur is het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.
scheve schaatsquote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
RTL4 wordt door mij geboycot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef just me het volgende:
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4,
wat boycot jij niet ?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
RTL4 wordt door mij geboycot.
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
Jou.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou.![]()
Iedere keer als ik je naam zie verschijnen, dan maakt mijn hart een sprongetje van vreugde.
Ik wil er altijd alles van weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.
over de zus, de zwager of de dochter ??quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil er altijd alles van weten.
De afstamming van de knol.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
over de zus, de zwager of de dochter ??
jij noemt zijn zwager een knol?quote:
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel ligquote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is de dag pas een paar minuten oud, dus kun je er nog lang van genieten.
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij noemt zijn zwager een knol?
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel lig
Schapen erin.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?
candlelightquote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.quote:
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.quote:
Die vreten het gras sneller op dan het groeit.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.![]()
Maar je bent hier ook een behoorlijke tijd weggeweest....jaar/anderhalf jaar?
Dat laatste is zeker waar (relatief kleine SC), maar over het algemeen worden nieuwkomers (of herintredersquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomhet is hier toch wel ons kent ons.
moet je koesteren !quote:Op woensdag 10 september 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wij hebben als mascotte onze TreeHut. Onnavolgbaar en met vlagen geniaal.
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kwam binnenvallen en na enige gewenning hoort ie bij het interieur nu.
Hoezo afschrijven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?
Dat doe je toch bij je interieur?quote:
Zwammen kan gewoon hier hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat doe je toch bij je interieur?
maar goed, voordat ik echt begin te zwammen zeg ik welterusten
Weinig paddo's verbruikt vannacht zo te zien...quote:Op woensdag 10 september 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwammen kan gewoon hier hoor.
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56quote:Op woensdag 10 september 2014 08:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..quote:Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef just me het volgende:
En ik keek gelukkig op tijd op het afsprakenkaartje van de tandarts anders was ik mooi 45 minuten te vroeg geweest
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..
Denk dat je weinig kans maakt... Het gebeurt mijzelf ook soms en ik kom uit een tandartsen familie ...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellen
Het lijkt me niet teveel gevraagd dat ze dat aangeven, voordat ze je behandelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Goeiemorgen, er is naast vraag en aanbod ook een topic over kringloopwinkels, vind je adressen van al die winkels en wat mensen er allemaal voor leuks vinden. Dat laatste is voor jou niet interessant, het eerste wellicht wel.quote:
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kostenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komen
Kiezen op elkaar en de financiële pijn dragen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
Mmm, zo lekker. Gelukkig hoef ik straks niet naar de tandarts.quote:
Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, zo lekker. Gelukkig hoef ik straks niet naar de tandarts.
Zeer graag gedaan!quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.
Dank voor je post dus...
Dat zou pas marktwerking in de zorg zijn, dat je gewoon op kieskeurg (of de tweakers pricewatch) zou kunnen uitzoeken wat een wortelkanaalbehandeling bij welke tandarts kost...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
Ik associeerde 'truffelsalami' met dit restaurant en hun kaart:quote:Op woensdag 10 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeer graag gedaan!
Hebben ze daar iets speciaals dat mijn post jou aan dat restaurant herinnert?
Ik heb nog wel eens wat gekocht bij Dick Passchierquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...quote:
Dat is bij mij hetzelfde, ik kom bij dezequote:Op woensdag 10 september 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:
Niet dat ik daar dan naartoe zou gaan, want ik ben doodsbang voor de tandarts en allang blij dat ik een tandarts heb waar ik me prettig bij voel, maar dat is wat anders.
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
Je mag medelijden met me hebben.quote:
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag medelijden met me hebben.
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denkenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denken
Over wat moet er dan meegedacht worden ?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.
Dit was nou niet bepaald de mededeling waar ik op zat te wachten.
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Over wat moet er dan meegedacht worden ?
OK als me iets te binnen schiet, hoor je hetquote:Op woensdag 10 september 2014 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?
Dus hij is niet van goudquote:Op woensdag 10 september 2014 17:14 schreef just me het volgende:
Nee anders had ik wel gezegd dat ik een 3-d armband heb met een hartslagmeter erop
voor mij is ie zijn gewicht in goud waard!quote:
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebbenquote:
Zijn die niet per definitie al 3D?quote:
Op internet niet hoor...quote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
aha! ik dacht misschien op de school waar je werkt, hier namelijk welquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
de mediaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.
Ik heb een keer een dag allemaal handtekeningen verzamelt van veel Nederlandse artiesten, een boekje vol en ook het boekje is nu weg.
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
3D printerquote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
Wat liefquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
Ja, dat snap ik. Maar als je een armband omdoet is die al 3D. Ook al komt die niet uit een 3D-printer.quote:
castrerenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat meer over deze paardenmeneer!
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1226595/
http://www.sbs6.nl/programmas/surprise-surprise/quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie net een stukje herhaling van Surprise, Surprise. wtf ziet die Do eruit, een mix tussen Wendy van Dijk en Chantal Janszen
Mooi nummer!quote:
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.
Deze aanklikte en dacht "hé die ken ik"
Leuk om nog eens te horen.
Niet altijd, ik gebruik meestal Tinypic nog...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Imgur uploaden gaat een stuk beter en makkelijker als met tinypic.
Altijd leuk. Maar zo oud heb ik ze nietquote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]tijd om ooit weer eens wat oude lp's af te stoffen en te draaien!
Speciale reden? Ik vind het erg gebruikersonvriendelijk vergeleken met Imgur.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd, ik gebruik meestal Tinypic nog...
ik zei ook niet dat ze allemaal van mij zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Altijd leuk. Maar zo oud heb ik ze niet
Hahaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ze allemaal van mij zijn
ik heb nog veel klassieke lp's van mijn oudersquote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha![]()
Gelukkig maar want anders had je nog wel meer af te stoffen
Verdoriequote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog veel klassieke lp's van mijn ouders
ik ken de tekst nogquote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook, waaronder een lp van Doris, die van die motten.
Ik ook, ik heb het laatst nog gezongen omdat iemand het over Bas had.quote:
Imgur wordt niet door alle platforms goed ondersteund.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciale reden? Ik vind het erg gebruikersonvriendelijk vergeleken met Imgur.
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb het laatst nog gezongen omdat iemand het over Bas had.
Maar over wat ik gisteravond gegeten heb moet ik even nadenken.
boeuf bourguignon.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar over wat ik gisteravond gegeten heb moet ik even nadenken.
was jij erbij ?quote:
Brandend Zand en Mijn Wiegie Was Een Stijfselkissie doen het nog altijd goed op feesten ende partijen...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingen
Ik hou daar ook van, maar daardoor besef ik ook wel dat ik ouder word, nog wel geen oma, maar wel ouderquote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingen
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gesherlocked.
Deisyy, avondeten, 9 september----> boeuf bourguignon.
Als er genoeg drank inzit is alles leukquote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brandend Zand en Mijn Wiegie Was Een Stijfselkissie doen het nog altijd goed op feesten ende partijen...
Sherlock valt door de mandquote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.
Je weet niet wat je gisteren gegeten hebt, maar wel wat je zondag gegeten hebt? ai, ai, ai....quote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.
Waar is Arcee als je 'n nodig hebt ?quote:
Nu valt mijn dementie door de mand.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je gisteren gegeten hebt, maar wel wat je zondag gegeten hebt? ai, ai, ai....
Ow? Vanwege die uitval in dat topic van Sara?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu valt mijn dementie door de mand.
Die Oognip van gisteren heeft trouwens een permban.
Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow? Vanwege die uitval in dat topic van Sara?
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.
Dan kun je half FOK! wel een permban geven.
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.
Je hebt het streepje gecheckt hč. Geloofde je me niet?
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.
Ik geloof jou altijd op je woord.
quote:
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Hé Sherlock ben je er nu al achter wie mijn beruchte dochter is ?
lamaar ik heb het zelf al gevonden
Nooit fijn dat. Meestal iemand die verkeerd verbonden is en niets durft of wil zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
The postman always rings twice...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?
Ok, dan heb je dat ooit een keer verteld. Haar naam bedoeld ik.quote:
Ik had het wel kunnen doen 1.5 uur geleden. Maar het is er niet van gekomen..quote:Op donderdag 11 september 2014 07:30 schreef just me het volgende:
Er is, na mij, niets meer gepost vgisterenavond
moet je nu erg verdrietigquote:Op donderdag 11 september 2014 08:24 schreef chufi het volgende:
En het is nog wel mn ex-trouwdag van 29 jaar geleden
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderdquote:Op donderdag 11 september 2014 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...
[..]dat nieuws sloeg in als een bom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de scheiding of het nieuws?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderd
Het nieuws op mijn scheiding, maar ik heb nog wel steeds contact en dat gaat al jaren prima.. Ze wonen dan ook al weer 12 jaar in Spanjequote:Op donderdag 11 september 2014 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
de scheiding of het nieuws?
Ik heb sinds kort weer meer contact met mijn ex en ik vind dat top!
Ik ga het bijna jammer vinden dat ik geen ex heb als ik dat zo allemaal leesquote:Op donderdag 11 september 2014 11:13 schreef just me het volgende:
Leuk om te horen dat meer mensen goed contact met hun ex hebben, meestal hoor je dat dat niet zo is, de kinderen vinden het ook fijn dat wij ergens kunnen zijn zonder dat er spanning is.
Sterker nog, we zijn samen onze kleindochter wezen verwelkomen
Wees blij. De periode van het uit elkaar gaan en daarna kan heel pijnlijk zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het bijna jammer vinden dat ik geen ex heb als ik dat zo allemaal lees![]()
Wie is je dochter eigenlijk?
Jawel, ik maakte ook maar een grapje...quote:Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wees blij. De periode van het uit elkaar gaan en daarna kan heel pijnlijk zijn.
Het kan altijd nog komen hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, ik maakte ook maar een grapje...
je mag mijn ex wel hebben hoor, daarna heeft hij weer een ex gemaaktquote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het bijna jammer vinden dat ik geen ex heb als ik dat zo allemaal lees![]()
Wie is je dochter eigenlijk?
doe maar afkloppen danquote:
Ah, leuke vent zeker?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
je mag mijn ex wel hebben hoor, daarna heeft hij weer een ex gemaakt
Ik dacht eigenlijk aan Deissy bij PP denk ik altijd aan een heel ruig type met zijn sterke verhalenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
PP is volgens mij ook nog nooit gescheiden
Dees ook idd...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Deissy bij PP denk ik altijd aan een heel ruig type met zijn sterke verhalen
dus dat was niet de eerste waar ik aan dacht, maar is wel zo, voor zover wij weten dan![]()
Ik zat Robert den Brink te kijken, waarom mag joost weten en ik moet ATIJD grienen![]()
Als je het zo zegt heb ik ook geen ex-man. Ben nooit getrouwd geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, ik heb ook geen ex-man, met deze ben ik volgend jaar alweer 30 jaar samen, waarvan 25 jaar getrouwd
Meerderequote:Op donderdag 11 september 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het zo zegt heb ik ook geen ex-man. Ben nooit getrouwd geweest.
Heb je wel een ex-vriend Deis?
Al di exen uit de pubertijd van een week tot 2 maanden tel ik idd ook niet mee. Maar langdurig wanneer is dat dan? Ik heb nog nooit de 5 jaar gehaald met iemand.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meerdere![]()
Ik dacht het ging over exen na een langdurige relatie, wel of niet getrouwd doet er dan niet toe.
Ben jij zo een softie?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Robert den Brink kijk ik misschien om die redenen meestal niet
langdurig? hmmmm wat is langdurig?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Al di exen uit de pubertijd van een week tot 2 maanden tel ik idd ook niet mee. Maar langdurig wanneer is dat dan? Ik heb nog nooit de 5 jaar gehaald met iemand.
Langdurig is misschien niet het juiste woord, je kan ook van je 6e tot je 11e verkering met je buurjongetje hebben gehad. Een serieuze relatie dan, als je bijvoorbeeld met iemand hebt samengewoond.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Al di exen uit de pubertijd van een week tot 2 maanden tel ik idd ook niet mee. Maar langdurig wanneer is dat dan? Ik heb nog nooit de 5 jaar gehaald met iemand.
Zonder te kijken... Schuldigquote:Op donderdag 11 september 2014 17:21 schreef FANN het volgende:
Wat denken jullie?
Schuldig of niet schuldig?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-schuldig-moord.html
alle zoentje in het fietsenhok voor mijn 16e jaar reken ik niet meequote:Op donderdag 11 september 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Langdurig is misschien niet het juiste woord, je kan ook van je 6e tot je 11e verkering met je buurjongetje hebben gehad. Een serieuze relatie dan, als je bijvoorbeeld met iemand hebt samengewoond.
Nee joh, de rechter zegt onschuldig? Dus dan zal het vast wel zo zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:21 schreef FANN het volgende:
Wat denken jullie?
Schuldig of niet schuldig?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-schuldig-moord.html
of een leuk autootje? neh... zal wel gewoon niet keihard te bewijzen zijn denk ik dan toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, de rechter zegt onschuldig? Dus dan zal het vast wel zo zijn.
Wel even opletten of die rechter volgende week niet ineens een nieuw speedbootje heeft.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, ik heb ook geen ex-man, met deze ben ik volgend jaar alweer 30 jaar samen, waarvan 25 jaar getrouwd
Kan ook zijn dat de tegenpartij een ander plan oppert...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
of een leuk autootje? neh... zal wel gewoon niet keihard te bewijzen zijn denk ik dan toch?
Bij twijfel mogen ze toch niet veroordelen of zoiets?
die moet je effe uitleggenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de tegenpartij een ander plan oppert...
oi, dat is niet zo slim....quote:Op donderdag 11 september 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou porno gepost hebben in de NWS-sc.
nah........... doe niet zo onaardig.........quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal ie dan wel verdient hebben
Ik vind het wel streng.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal ie dan wel verdient hebben
Goed om te wetenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet handigIk weet niet hoe lang, ik zag het daar en dacht ik meld het hier even.
Ik hoop het, dat is te overzien.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed om te wetenzal wel 48 uur zijn, had ik toen ook oor mijn blote piemel
En alleen de serieuze? Oftewel, mee samengewoond/getrouwd en/of langer dan 5 jaar?quote:
Ik zal me de helft wel niet meer kunnen herinneren ....quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk het dubbele, maar dat doet er niet toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |