Ik geloof gerust dat psychologen af en toe geestelijke bijstand nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Psychologen moeten naar psychiater na gesprek met mij.
Ja, mijn week zat er vorige week donderdag alweer op. Vorige week om deze tijd zat ik heerlijk buiten op een terras cocktails en raki te drinkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij alweer terug uit Turkije?
Heb wat dagen gemist, geloof ik...
Is een fake-leak van wat er in haar boek zou komen te staan wat ze heeft uitgebracht een jaar of 10 geleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer? Waar komt dat allemaal vandaan?
Accountje gehacked of zo...?
Na donderdagavond tot gisterenmiddag heb ik niet veel meer mee gekregen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn week zat er vorige week donderdag alweer op. Vorige week om deze tijd zat ik heerlijk buiten op een terras cocktails en raki te drinken
So what? Als ik me ermee kan vermaken, dan interesseert me het verder niets hoeveel aandacht ze krijgt.quote:
Die kan tegenwordig elk dubbeltje gebruiken, dus het zal wel financieel voordeel opleveren...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is een fake-leak van wat er in haar boek zou komen te staan wat ze heeft uitgebracht een jaar of 10 geleden.
Verzonnen verhaaltjes dus.
Patty was niet zo blij....
Het oog wil ook wat. Die verlopen sloerie loop ik met boog omheen mocht ik d'r tegenkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
So what? Als ik me ermee kan vermaken, dan interesseert me het verder niets hoeveel aandacht ze krijgt.
Die quotes komen ook uit 2003....geen idee hoe ze er toen financiëel voorstond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan tegenwordig elk dubbeltje gebruiken, dus het zal wel financieel voordeel opleveren...
Da's dan bijna een halve marathon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat. Die verlopen sloerie loop ik met boog omheen mocht ik d'r tegenkomen.
En nu uitpuffen op Fok!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na donderdagavond tot gisterenmiddag heb ik niet veel meer mee gekregen.
Was lichtelijk comateus...
Vandaag presentatie gehouden voor wat mensen bij DigiD en ministerie van BZK.
Was spannend en tijdrovend qua voorbereiding, maar ik geloof dat het wel geslaagd was...
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die quotes komen ook uit 2003....geen idee hoe ze er toen financiëel voorstond.
Rechtszaak enzo nog over geweest. Kan me amper voorstellen dat er daardoor meer boeken van zijn verkocht.
Morgenvroeg komt er vast wel weer een onverwachte pic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan bijna een halve marathon.
Treeput, kom er maar in...
Verrek! ff kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je posting in het topic van Sara is verdwenen....heb je nu eindelijk een note?
Ongetwijfeld, maar prachtig dat iemand haar verhalen compleet verbasterd had en zo schunnig had gemaakt, dat ze daardoor ruzie kreeg met de andere helft van het Gooische matras waar ze nog geen ruzie mee had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.
Sjoef, kom er maar in!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit met haar ingelaten en ik heb mn geld nog ..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.
Sjoef, kom er maar in!
Waar zoek ik dat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het niet fake is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar prachtig dat iemand haar verhalen compleet verbasterd had en zo schunnig had gemaakt, dat ze daardoor ruzie kreeg met de andere helft van het Gooische matras waar ze nog geen ruzie mee had.
Die dachten ook dat het for real was.
0 notesquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je hebt geen ketakten die e.e.a. kunnen bevestigen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit met haar ingelaten en ik heb mn geld nog ..
Voor jou dan nog een écht gebeurde bedtime story.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het niet fake is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.![]()
Jij krijgt ook speciale bescherming....net als Sara.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
0 notes
En ik had nog wel zo mijn best gedaan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een écht gebeurde bedtime story.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oeh, nu word ik wild.quote:
En Lovelessquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij krijgt ook speciale bescherming....net als Sara.
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.
Ik geloof alles wat Patty zegtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...
Dat van Curry geloof ik...
Die spiegel blijft intrigeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto van Sarah is enigzins kut,
Als je het over bloedirritant hebt....dat heb ik nou bij Loveless. Altijd en overal op heel FOK! als de kippen erbij om zijn waarheid te verkondingen. Vermoeiend typje.quote:
Kattengejank....next.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...
Ik zit iets over de gevangenis van de toekomst te kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schutting bij de rijdende rechter.
Die Koos Koets die claimt dat driekwart van de oprit van hem is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schutting bij de rijdende rechter.
Geen idee. Het gaat al tijden zo. Meestal met een venijnig knipoog. Maar nu wel wat heftiger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog voordat er bloed gaat vloeien tussen Choco en Jian?
Ja, Loveless zit er bovenopquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het over bloedirritant hebt....dat heb ik nou bij Loveless. Altijd en overal op heel FOK! als de kippen erbij om zijn waarheid te verkondingen. Vermoeiend typje.
Ik heb daar ook een tijdje gepost, maar toen was dit nog helemaal niet aan de hand, heb ook geen idee waar het over gaat en wil het niet weten ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat al tijden zo. Meestal met een venijnig knipoog. Maar nu wel wat heftiger.
Ik weet ook nooit of ik er wat van moet zeggen of niet![]()
Soms..
Ik heb het wel eens gevraagd. Niet nodig toen..
Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog een ouderwetse typemachine staan die ik mag kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |