De meest nutteloze dingen weet ik me nog te herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup.....met "het schouderklopje van Barend".
Het was dan ook een redelijk goed oplossing dat ze haar eigen topic kreeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Al snap ik niet goed dat Oognip zich zo drukt maakt, die Sara is ook nogal koekoek. In de COS plaatste ze ook weleens foto's van haarzelf en allerlei onzin.
Dat is haar topic laat haar dan.quote:
Haar topic? Het is Colinda's topicquote:
Laten we die band met Yvonne maar achterwegen latenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale band met Yvonne dan weet je wel hoe laat het is.
21:10uquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale band met Yvonne dan weet je wel hoe laat het is.
Zijn die topics ook verdwenen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we die band met Yvonne maar achterwegen laten
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn die topics ook verdwenen?
dat stukje heb ik wel 5000+ keer gefietstquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel 5000+ keer gefietst
mijn straat was ook op het filmpje
Dan moeten wij haar maar opvangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat mens heeft een tik van de mallemolen
Ga je gang, maar ik vind haar bloedirritantquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moeten wij haar maar opvangen.
Ze post hier weleens maar niet vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moeten wij haar maar opvangen.
Seriously?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik vind haar bloedirritant
Ja echt! Ik ken haar ook alleen maar van COS, dus daar baseer ik mijn mening op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously?
Ik zie het meer als iemand met een downsyndroom. Kan ik me verder niet aan irriteren.
Af en toe het kwijl afvegen en klaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zit in hetzelfde stukje als Nasi.![]()
Was mss in je whiskeystock weekend. Als je hem niet gelezen hebt, dan gooi ik het gewoon nog een keer neer en anders heb ik nog Adam Curry of ADHD echtgenoot René voor je in de aanbieding.
Ach wtf....Nasi en Brandsteder voor je!
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de COS kom ik nooit, maar "ken" haar wel van andere topics. Ze heeft idd een stoornis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt! Ik ken haar ook alleen maar van COS, dus daar baseer ik mijn mening op.
Heeft ze echt een stoornis?
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...
Psychologen moeten naar psychiater na gesprek met mij.quote:
Dan zal ik de rest maar een andere keer posten voor als je een nacht door wilt halen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...
Hij geniet daarvanquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik met KT die dit allemaal toch heeft moeten lezen om het te kunnen citeren...
Nog meer? Waar komt dat allemaal vandaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik de rest maar een andere keer posten voor als je een nacht door wilt halen.
In het vorige topic had ze nog een Turks virus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij alweer terug uit Turkije?
Heb wat dagen gemist, geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |