quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown verdeelt de taken waar dan vervolgens niemand naar luistert.
Zoiets dacht ik alquote:
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Verhaaltjes verzinnen vind ik ook leuk.
Dus als ik hier van alles neer gooi.. geen protest?
Wij zijn Fann gewend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
Heb je die over die tomaat al gelezen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.
Plemp maar neer....protesteren doet nooit iemand hier....quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Mag ook hier: 40+ / Random bullshitquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Zal ik nog wat uit mijn Patty Brard oeuvre posten? Dat is best sappig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.
Nou...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe nog even wat uit haar tijd met Carlo Nasi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik nog wat uit mijn Patty Brard oeuvre posten? Dat is best sappig.
Ik ken de muis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou...
Soury komt hier ook wel eens en als haar tampon overdwars zit, dan zullen we dat merken ook...
ah Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ook hier: 40+ / Random bullshit
Aangezien chufi toch met zijn gadgets aan het spelen is kan het idd wel even, maar die over Nasi had ik al gedaan. Moesten we FANN uitleggen wat er bedoelt werd als iemand zijn neus in Patty snoot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nog even wat uit haar tijd met Carlo Nasi.
Spicy stories doen het altijd goed...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien chufi toch met zijn gadgets aan het spelen is kan het idd wel even, maar die over Nasi had ik al gedaan. Moesten we FANN uitleggen wat er bedoelt werd als iemand zijn neus in Patty snoot.
Ilsequote:
Die zit in hetzelfde stukje als Nasi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zullen inmiddels eerder de opvliegers zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou...
Soury komt hier ook wel eens en als haar tampon overdwars zit, dan zullen we dat merken ook...
U riep?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog wat kerels erbij die denken dat ze nog jong zijn en het feest is compleet.
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown regelt de toegangskaarten.
Wat had je dan gedacht?quote:
Geen idee, ben zo iemand die in de bus gaat zitten en dan maar ziet waar ie terecht komt.quote:
Ow, nouja, dan nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oktober fest maar dat was alleen voor mn ex-harem
Arme jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu Patty , met de foto van een Olifanten Slurf, Dus Nassi zou nu inmiddels ook al snuiten en meer niet
doe jij de lof?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef just me het volgende:
Zal ik dan voor de Love gaan![]()
wie doet dan happiness?
Nog liever witlof dan in dat topic staan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
doe jij de lof?
MED / Schouderklopjes meldtopic.
Jij staat er al in , maar ik weet niet of het door de witlof kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog liever witlof dan in dat topic staan.
Het lullige voor jou is dat je iemand anoniem aan kunt melden, dus voor dat je het weet sta je er ongewild in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog liever witlof dan in dat topic staan.
Ik sta er heul niet in, vosss wel die sukkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Jij staat er al in , maar ik weet niet of het door de witlof kwam
Oh, je bedoelt Geralt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sta er heul niet in, vosss wel die sukkel.
Die ken ik dan weer niet.quote:
Die met platte geruite pet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef Kingstown het volgende:
Dat topic doet me trouwens vooral denken aan Barend Barendse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |