Ik denk eerder dat ze hier mensen mee afschrikkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen die mensen op spontane nieuwe vrienden> Of toekomstige oppas?
Het erge is dat die mensen denken dat ze grappig en gevat zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hier mensen mee afschrikken
zou wel erg zijn, ik werk op 'n schoolquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met je leesvaardigheid.
Dan heb je in de toekomst drukke vakantiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef just me het volgende:
[..]
zou wel erg zijn, ik werk op 'n school
heb ik nu alquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je in de toekomst drukke vakanties
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Door MM zit ik nu Kraftwerk te luisteren en dat is veel.
Die heeft goed naar Kraftwerk geluisterd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef Voxs het volgende:
Ook maar eens Kraftwerk opgezocht. Om de een of andere reden had ik in mijn hoofd dat het Industrial was.
Klinkt best lekker
En ik moest ineens denken aan Miss Kittin.. Dat is toch ook electro?
Rendezvous.....was dat ook niet ooit eens een Belgische inzending van het Eurovisie Songfestival waarbij de dames een Frizzle Sizzle blote voeten act deden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft goed naar Kraftwerk geluisterd.
Heb geen idee? Ken ze omdat ik ook vaak gedraaid heb op Electro feesten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rendezvous.....was dat ook niet ooit eens een Belgische inzending van het Eurovisie Songfestival waarbij de dames een Frizzle Sizzle blote voeten act deden?
Waar is FANN als je haar nodg hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Ken ze omdat ik ook vaak gedraaid heb op Electro feesten.
Jij ook Sherlockquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is FANN als je haar nodg hebt.![]()
Die had het met goochelen vast zo gevonden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij ook SherlockGeen FANN..helaas. Wel ik. Ook goed?
Pas_de_Deux
Taakjes.. oh boy..quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
We hebben hier allemaal onze eigen taakjes. Vele schouders dragen de zware lasten enzo.
FANN doet googelen, Sacha doet de PI's, Piet de Youtubes, MM de illegale opnames, chufi het hosselen etc. etc.
Wat een suf nummer trouwens....terwijl er destijds zoveel gedoe over was, omdat het ongepast zou zijn op een ESF.
Een horloge waar je met kan bellen lijkt me wel wat, vergeet ik 'm niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
Moet er gehosseld worden ??? Vanavond geen tijd hoor... Zit het Ikea Apple presentatie te kijken over nieuwe dingen en later voetbal.... Sorry
Kingstown verdeelt de taken waar dan vervolgens niemand naar luistert.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Taakjes.. oh boy..Wat is jouw taakje?
Het is mijn taak om verhaaltjes uit mijn duim te zuigen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Taakjes.. oh boy..Wat is jouw taakje? En zijn er ook stickertjes te verdienen
![]()
En: wat mag ik dan nog doen![]()
1983, toen was ik te jong om interesse te hebben in het songfestival/ouders vonden het niks. Weet het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |