En dat went nooit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af.
En wat het is ga je nu met ons delen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet zo simpel maar heb er iets op gevonden.
Een Karper.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote vis uit een viskwekerij...?
Wat staat erin dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok.rar heb ik verwijderd dat ging te ver.
Is dat fijn zo op de kop staan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ga nu naar de groepsles yoga/body balance?
Ahquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat werd al snel oervervelend.
En nu heb je spijt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spontaan als ik ben was het toen hoppa in de prullenbak ermee.
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.quote:
Karpervissen is een mooie sport, je zit de hele nacht te wachten en wanneer je dan denkt dat het niets meer wordt hengel je toch nog een grote binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk altijd vooruit Sjoef, heb alleen spijt dat ik maar 1 veulen gekocht heb.
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..
5 K ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.
Genoeg Sjoef.quote:
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw iedereen die daar veulen kocht heeft na 2 gouden WK medailles al gelijk 1K winst.
Gaat soms best snel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?
En de laatste zullen de eerste zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The early bird catches the wurm.
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de laatste zullen de eerste zijn.
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |