En dat went nooit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af.
En wat het is ga je nu met ons delen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet zo simpel maar heb er iets op gevonden.
Een Karper.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote vis uit een viskwekerij...?
Wat staat erin dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok.rar heb ik verwijderd dat ging te ver.
Is dat fijn zo op de kop staan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ga nu naar de groepsles yoga/body balance?
Ahquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat werd al snel oervervelend.
En nu heb je spijt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spontaan als ik ben was het toen hoppa in de prullenbak ermee.
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.quote:
Karpervissen is een mooie sport, je zit de hele nacht te wachten en wanneer je dan denkt dat het niets meer wordt hengel je toch nog een grote binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk altijd vooruit Sjoef, heb alleen spijt dat ik maar 1 veulen gekocht heb.
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..
5 K ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.
Genoeg Sjoef.quote:
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw iedereen die daar veulen kocht heeft na 2 gouden WK medailles al gelijk 1K winst.
Gaat soms best snel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?
En de laatste zullen de eerste zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The early bird catches the wurm.
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de laatste zullen de eerste zijn.
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?
Ok, ik zal me inhouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd om Piet welterusten te wensen.
Dat zal ik je nooit aanraden.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal ik je nooit aanraden.
Let it go en geef je innerlijke klootzak alle ruimte die het nodig heeft!
Hoezo niet dan?quote:
Oh oké. Welterusten Pietquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd om Piet welterusten te wensen.
Met 8 concerten ben je nog wel even bezig ..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Door MM zit ik nu Kraftwerk te luisteren en dat is veel.
Ben er nog hoor en rekeningen tsja ik vergeet ze regelmatig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Ik heb m'n geld weer binnen en heb meteen m'n rekeningen betaald. Dus ik voel me wel weer opgelucht.
[..]
Oh oké. Welterusten Piet.
Nu ga ik me toch terugtrekken tot ergens begin van de middag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd leuk om even weer naar te luisteren.
Ik ook, daarom is het wel fijn dat het nu geregeld isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er nog hoor en rekeningen tsja ik vergeet ze regelmatig.
En nog wel genoeg over om de rest van de maand rond te komen, mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is het wel fijn dat het nu geregeld is.
Ja hoor, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog wel genoeg over om de rest van de maand rond te komen, mag ik hopen
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor, dat komt wel goed.
Ik heb nog wat over. En dat komt goed uit, want dan kan ik daarvan de benzine betalen die ik nodig heb om deze week bij een aantal vriendinnen langs te gaan.
Haha, I wishquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?
Hmzz....slecht geregeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, I wish.
Nee, zo iemand heb ik niet. Ik moet zelf voor m'n geld zorgen.
Een opa werkt vaak beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?
Die van mij ook, liet 'm 3x hetzelfde rapport zien en hij gaf gul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn opa was wel gul voor mij toen hij nog leefde....dat klopt wel.
Weet je wat je te doen staat als die koter van je dochter over een paar jaar voor je staat met een rapport.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij ook, liet 'm 3x hetzelfde rapport zien en hij gaf gul.
Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je wat je te doen staat als die koter van je dochter over een paar jaar voor je staat met een rapport.
Is ie gruwelijk of niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy heeft een pareltje gepost uit haar FANTAstische FB-leven!
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?quote:
Ik had hem ook in het Zwangerschap en geboorte-topic gepostquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat het een fotosjop is.....of een practical joke.
Goedemorgen, geniet maar meequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
klikquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, geniet maar mee![]()
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Agh, sloom..ik waardeer de moeitequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja...ik ga wel weer sherlocken.
Ik help 'm af en toe beetje op weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Is hij al erg oudquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is hij al erg oud![]()
Of gewoon in zijn genen?
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.
Mjah....ik heb me bedacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht trouwens dat ik nog iets om mijn oren zou krijgen
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.
*applaus*
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....slecht geregeld.
Mss kun je er hier 1 vinden.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Terwijl het zo duidelijk isquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesproken
Ik ben enkel drop-inquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl het zo duidelijk is
Ontkenningsfase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |