Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?quote:
Ik had hem ook in het Zwangerschap en geboorte-topic gepostquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat het een fotosjop is.....of een practical joke.
Goedemorgen, geniet maar meequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
klikquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, geniet maar mee![]()
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Agh, sloom..ik waardeer de moeitequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja...ik ga wel weer sherlocken.
Ik help 'm af en toe beetje op weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Is hij al erg oudquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is hij al erg oud![]()
Of gewoon in zijn genen?
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.
Mjah....ik heb me bedacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht trouwens dat ik nog iets om mijn oren zou krijgen
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.
*applaus*
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....slecht geregeld.
Mss kun je er hier 1 vinden.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Terwijl het zo duidelijk isquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesproken
Ik ben enkel drop-inquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl het zo duidelijk is
Ontkenningsfase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |